Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesty klikaté a rovné

01. 08. 2003
0
0
1354
Autor
Sidonius

  Pravěký člověk trávil čas sbíráním a lovením potravy, plozením dětí, lenošením, tancem, hrou, vyřezáváním hambatých sošek a jinými projevy radosti ze života. Chodil po klikatých cestách, kudy ho nohy nesly, neboť času měl habaděj.
  Moderní člověk chodí či jezdí po cestách rovných. Nemá čas na sbírání a lovení, plození dětí, na lenošení, tanec, hry, hambaté sošky, nemá čas na radost ze života. Spěchá, neboť tolik je zpráv, reklam, telenovel a seriálů, tolik filmů, festivalů, diskoték a párty, které potřebuje k žití!

Yossarian
09. 08. 2003
Dát tip
néééé, my si povídáme rádi u děl brzy jistě slavných a čtených lidí, viď Pištíku?

Yossariane, já už bych Sidonia moc nedráždil..... Přesuňmež se jinam. Sidonius: Přijmi mou hlubokou omluvu, skutečně není moc slušné pindat takhle pod cizím dílem. Myslím, že administrátor by na požádání mohl naše kvákání smáznout, tak mu napiš, chceš-li. Ještě jednou sorry.

Sidonius
08. 08. 2003
Dát tip
Nemohli byste se jít bavit někam jinam?!!!

(to se tak dobře poslouchá.....!:-))

Yossarian
07. 08. 2003
Dát tip
hm jo, prohrál sem

Dostal jsem Tě ! Chachááááááááááá !!!!!

Já nevím, mě se na monitoru ukazuje Tvoje kritika z 2.8., kde o urážení řeč je. Ale možná mi to zkresluje ten filtr.....

Yossarian
05. 08. 2003
Dát tip
aha, sem vosel, no jo ale to byl slovní obrat, depak já a urážet se , nikdýýýý

Sidonius
04. 08. 2003
Dát tip
Bohužel forma "glosa" není ve výběru písmáka. Také bych ji použil raději.

yossariane, pročpa tě zařazení uráží ???

Yossarian
04. 08. 2003
Dát tip
páč na fejetony sem háklivej, je jich tu hrozně málo a když už, tak jsou to cokoliv , a né fejetony (skory vždycky teda), ta glosa by byla potřeba (nejen ta) :)

Tak se neurážej, a atakuj zdejší bosse, ať s tím něco udělají.

Yossarian
04. 08. 2003
Dát tip
to jo, ale sorry pištíku, o urážení nemohla bejt ani řeč, takovej nejsem

Yossarian
02. 08. 2003
Dát tip
líbí ale ten fejeton mě uráží, změň to na něco jiného

IVANOL
01. 08. 2003
Dát tip
.-)

Spíš glosa než fejeton. Nikterak objevná, nicméně velmi zručně napsaná.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru