Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oskárek

01. 08. 2003
4
0
938
Autor
Tygřík

Bude mi 11 let. Oskárek je naše andulka.

Oskárek

 

Oskárek právě seděl ve své kleci, když tu najednou přišel Franta, aby mohl to roztomilé zvířátko, sedící v kleci a čumějící do blba, tak trošku podráždit. Ale Oskárkovi se to ani trošku nelíbilo, tak začal svou andulčí řečí něco mumlat a pak odletěl do bezpečí.

   Ale tam taky nebyl moc klid.

   Nějakej moula mu tam dal jeho hrkačky. Oskárek se s nima pustil do boje hlava-nehlava, až peříčka lítaly! Ale Fanda mu chtěl pomoct, tak mu posunul hrkačky tak, aby se mohl za ně postavit a shodit je. A hned, jak to Franta udělal, Oskárek poznal, že nadešla jeho chvíle.

   Odvážně odlétl na druhou stranu od hrkaček. Oskárek odvážně začal klovat do hrkaček. Hrkačky se posouvají, jedna padá. Jupí! Hurá! Ještě jeden klov a bude vítězství! KLOV! Slááááva! Oskárek byl tak vyčerpán, že na místě usnul.

KONEC


ondrech
03. 04. 2004
Dát tip
hlavně, že všichni víme, kdo je ten oskárek.:)

Tygřík
13. 09. 2003
Dát tip
Haló?Tady je ale mrtvo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru