Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde jsi?

18. 06. 2000
4
0
935
Autor
abcd

KDE JSI? Jsem lidská troska, ruce i nohy mám celé, duši však zlomenou a srdce mi krvácí. Žiju z podstaty, z lidské setrvačnosti, snad ze strachu ze smrti. Cit ze mě vyprchal, nedovedu potěšit a ani rozlobit, mé srdce se rozpadlo a zmizelo v dějinách. Jen tady na tebe čekám, nemůžu se dočkat. Pojď! Dlouho už čekám a jsem připraven. Kondolence jsem rozeslal, farář mě naposledy pomazal, s bližními jsem se rozloučil, bylo to hned, žádné nemám, už jen na tebe čekám. Tak pojď. Jen ty mě teď můžeš potěšit. Neodkládej to. Nech žít starce o berlích, vrahy v celách smrti, pospěs si! Těším se až mi kosa přes hrdlo přejede, nit života přetne, moje duše se rozplyne, tělo zetlí jako všechny ostatní. Nebudu myslet na zítřejší úlohy, strasti i neřesti se stanou španělskou vesnicí, a vaší radosti budu se od srdce smát. Pojďte slečno! Nestal jsem se Bezručem, Hitlerem, Ronaldem, Matkou Terezou natož pak Ježíšem. Ničím jsem vám nepomoh, nemám co říct, proč tedy žít? Kostelní myš, africká hyena, pijavka červená, papoušek Ara i mlok obrovský a hlavně oslem byl jsem já. A nic víc. Kus prachu na silnici, či doušek vody... ... to jsem já. Kde jsi má milá?
vero
18. 01. 2002
Dát tip
...celý text je zpracovaný výborne, má logiku aj zmysel a hlavne hĺbku... ale ber to z lepšej stránky, keď už sme tu, tak žime... stojí to za to... *

Sarken
26. 06. 2000
Dát tip
v necelých osmnácti přivolávat smrt? Drsný, doufám, že tě to už nedrží. (Zpracování nemá chybu)

clovrdik
19. 06. 2000
Dát tip
taky se mi občas stejská, ale tohle je fakt " na prášky " :-)))

Tanizaki
19. 06. 2000
Dát tip
!!!(přijde)!!!

Katerina
19. 06. 2000
Dát tip
Jenom neprovokuj, zivot je tak krasny - abys na to neprisel prilis pozde!!

fishkin
19. 06. 2000
Dát tip
mám mrazení... tak posílám tip... nevím jak se podávají uznalá slova, ale moc líbím. a tak tedy ostře přeostře protestuju proti tvým slovům "nemám co říct", a těma jenom začínám...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru