Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kamaradka

02. 08. 2003
0
0
1050
Autor
neraK

ja nevim co rict vic.. jsem nastvana na kamaradku, tak...

hej proc? proc mi tohle delas? ja, ja to nechapu.

 

Vzdyt, vis, vis moc dobre, ze tohle je jeden z tak mala dni a ty mi napises takovou zpravu.

 

 Ja prece, vis ze bych pro tebe udelala vsechno, ale ty mi ted kazis neco, na cem mi tak strasne moc zalezi, snad na jedine veci v zivote!

 

 Vis moc dobre, ze tohle je tak malo chvilek a ty mi udelas tohle.

 

Nezaslouzim si to od tebe, vsechny ty spatne veci, ktere delas a ze kterych te vzdycky taham, pres vsechny ty nechutne veci, ty nemuzes ani jednou, jednou udelat neco kvuli?

 

Nechci toho po tobe tolik, ne, jenom tam zajit, kdyz jsem byla pozvana a kdyz vis, ze...

 

Nevim jestli mam pravo si to myslet, ale myslim, ze si to nezaslouzim...

 

Tos pro me nemohla udelat aspon takovou malickost?

 

 Musis mi psat at tam nechodim, kdyz vis jak moc dulezite to pro me je?

 

NIC PRO ME NENI DULEZITEJSI NEZ TOHLE!!!!

 

A ty to vis! Vecer, dnesni vecer a ty... 

 

 Ja nevim, co jsem ti udelala, kdyz mi delas tohle.

 

 Prosim, vzdyt toho po tobe tak moc nechci, tak proc?? PROC??

 

nevim, jestli ti muzu dal rikat kamaradka...

 

 

 

 

 

 


Andulka
12. 10. 2003
Dát tip
podle me je to basen.....vyjadrujes pocity....dusicka ti krvaci...:-) kamaradi jsou dar, nechceme od nich vubec nic, a kdyz neco dostaneme, tak je to plus.....kamaradi jsou tu proto, ze je mame radi, ze si s nima rozumime, ze s nimi spolecne travime cas... Ale nevycitam ti vztah ke kamarce...jeko k necemu tvemu....je to normalni vyvojovy obdobi, kkterym jsme si snad vsichni prosli....:-)) Tak hlavu vzhuru, a hledat nove...:-)

Dobře, nepřišlo mi avízo, ale asi reguješ na mne. Nepříjde mi to jako úvaha, protože si myslím, že úvahou zasáhneš všechny, je to spíše obecnější sonda, z Tvého psaní jsem poznala, že Ti kámoška ublížila, ale jak, to nevím. A nějaký závěr, který bych si měla vzít k srdci... taky nevidím.

To není úvaha, ale snad se ti brzy kamarádství spraví. S horkou hlavou se nemá řešit nic. Hodně štěstí.

neraK
02. 08. 2003
Dát tip
nenapadlo me nic jineho jak bych to mela oznacit...neni to uvaha jak z ucebnice slohu, ale, jak chces..jinak Ti dekuji...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru