Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Líbání

19. 06. 2000
3
1
1464
Autor
Pavol

1. Ty a já (provizorní romance) Melodrama tichých úst ve tmě        odevzdaných nutí naše stíny srůst v mých        a ve tvých                   dlaních. Dnes tě líbám poprvé a ty pláčeš,              co je ti? Do slz místo do krve ztraceni v svém objetí schovali jsme štěstí. Ty    a já         a naše malá láska. 2. Bezvýznamná, udušená v kapkách ranní rosy stéká dolů po tváři bez tebe sám hlavou do zdi nitra srdce svého buším jemně tlačíš nehty do mých loktů zespod přitisknuta k polštáři. 3. Já. Bezvýznamný v kapkách ranní rosy tobě stékám po tváři. Osamělí : Se mnou ty a s tebou já... 4. Melodrama tichých úst ve tmě        odevzdaných nutí naše stíny srůst v mých        a ve tvých                   dlaních. Zůstali jsme stát a ty vyzvalas mne do tance, osamělí ty a já vlastně jen já jen já a má romance...

1 názor

Anetté
11. 09. 2007
Dát tip
*

Sarken
26. 06. 2000
Dát tip
nemám slov, tip jsem ráda, žes sem konečně zase něco dal

Laďa
20. 06. 2000
Dát tip
2 a 3 zvláště dobré. Celé dobré. Celé výborné. Nezklameš. Díky.

Adelan
20. 06. 2000
Dát tip
Moc krásný, něžný...

slavek
19. 06. 2000
Dát tip
kapka rosy.. tak silná a rychlá bolestivá. plná pravdy, citu, vzpomínek.. Dlouho jsem Ti nic nenapsal. Je to škoda.. Jsi čím dál tím lepší..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru