Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slunecne rano

20. 06. 2000
1
0
1031
Autor
BlackG

Maly Joe sel lesem s Tomem. Slunce jeste nevyslo a oni mirili do mist, kde tusili vesnici. Joe byl stary asi jedenact let, kdyz se obcas podival podival na Toma zasvitily jeho hnede oci a usmal se. Tomovi mohlo byt dvacet nebo ctyricet let, byl sesly a mel vrascitou tvar. Pro Joea byl neco jako jeho otec. Naucil ho spoustu veci a Joe chtel byt jako on. Silny neohrozeny rozhodny. Na ceste lesem bylo poznat, ze jsou jiz blizko vesnice. Sesli z cesty a pokracovali lesem. Vesnice byla docela mala, jen par chatrci, a jeji obyvatele jeste spali. Joe se podival na Toma. Jeho tvar vypadala ustarane. Nevedel zda proto, ze nad necim premysli, treba nad osudem chudych vesnicanu vydanych napospas divokemu svetu. Tom se zastavil a kyvl na Joa. Rozdelili se a kazdy zacal obchazet vesnici z jine strany. Po chvili se Joe zastavil a jeho detskou tvar ozarilo vychazejici slunce. Musi se snazit, aby na nej byl Tom pysny. A az vyroste bude jako on. Snal z ramene automatickou pusku a zacal strilet na chatrce ve vysi luzek.


Sarken
26. 06. 2000
Dát tip
slavek to řekl za mě

slavek
20. 06. 2000
Dát tip
brrr. To je hodně mrazivá věc. Celou dobu jsem čekal co s toho bude :-)

nicka
20. 06. 2000
Dát tip
celkem dobrý.

Zázrak
20. 06. 2000
Dát tip
čakala som úplne iný koniec. Ale mám rad prekvepenie. Páči sa mi to.

Merle
20. 06. 2000
Dát tip
souhlas se slávkem...

Laďa
20. 06. 2000
Dát tip
Asi v polovině jsem začala tušit, že to bude takhle nějak. Jinak by nemělo smysl to psát. Dobrý.

McCoal
20. 06. 2000
Dát tip
mně se to nějak nelíbí. Ale nevím proč. Nevíte někdo? :-))

Laďa
20. 06. 2000
Dát tip
Meku chich, to teda nevim.

Doggy_Bag
20. 06. 2000
Dát tip
G, je rozpoznat , že jsi od loňska ušel kus cesty.Chlapče, těžko však rozpoznat kam ta cesta vede. Tvá póza (nikoliv próza) snad někoho šokuje, někoho i baví. Proti gustu žádný dišputát. Možná bys měl zavolat 02/945 17 86. Je to můj psychoanalytik , rád se tě újme.

Hackman
20. 06. 2000
Dát tip
mozna ze je to krute, ale jeste jsou mista na teto planete, kde se takove pribehy odehravaji. Vzdyt jeste nedavno uvazovali tak nejak kluci u Jadranu. Pokud ti slo o to, pak jsi napsal dobry novinovy clanek. Snad bys mohl venovat vic casu zpusobu jak takove veci napsat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru