Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkání

12. 08. 2003
2
0
1398
Autor
Bady

... možná zpověď mýho svědomí ...

Zemřela stařenka - slabá a bezbranná.

Bylo jí 93 let.

Vychovala dceru a tři vnoučata a přece zůstala ve své těžké chvilce sama.

Od té doby se vídáme ve snu.

Přichází za mnou často - vlídná a usměvavá, dívá se na mě blankytnýma očima a pak někam zmizí.

A já jí nikdy nestačím říct to, co jí dlužím - jak moc mně tu chybí a jak moc je mně líto, že jsem pro ni neudělala víc, že jsem ji na té její poslední cestě nemohla držet za ruku, aby se nebála, a spoustu dalších věcí.

A tak až se potkáme příště, nepospíchej tolik,

posaď se chvilku, babičko, musím ti toho tolik povědět ...


karmen
29. 05. 2006
Dát tip
pravda smutna kruta, ale pravda, kdyz nekoho mame neuvedomujeme si jak moc ho mame radi jak moc ho chceme do doby, kdy na napravu a slova je velice pozde tip

Lotoska
27. 10. 2004
Dát tip
smutný, však pravdivý, myslím, že si to všichni uvědomíme, až když je pozdě....

hippiesanda
13. 09. 2004
Dát tip
ach je to strašně smutný pěkný docela ale hrozně smutný *

Andulka
06. 10. 2003
Dát tip
popros ji vzdycky pred spanim, at prijde na navstevu. Ona prijde. Ona je u tebe casto. Zapal na ni svicku...Zemrelo jenom telo, duse pokracuje na sve ceste. Tak tomu alespon verim ja. Hezky den!

Agáta_212
16. 08. 2003
Dát tip
Jo, jo na povídku to není, ale k zamyšlení ano...

Tady neplatí pozdě, ale přece.

Kolben
13. 08. 2003
Dát tip
Myslím si, že je to spíš jen takové postesknutí a ač je to napsáno s jistým citem, bylo by dobré zařadit to do jiné kategorie.

Irgun
13. 08. 2003
Dát tip
jo, tohle přesně znám... dnes jsem si byl taky na chvilku posedět na hřbitově.

Palladáh
13. 08. 2003
Dát tip
Musím souhlasit s Kolben. Hledal jsem povídku pro radost a teď abych se zamyslel a taky si sentimentálně zavzpomínal..:-)

Lidé si uvědomují cenu druhých až pozdě...

Tibeťanka
12. 08. 2003
Dát tip
Myslím, že jsem podobný příběh slyšela v nějaké pohádce nebo písničce... už nevím. Ale každopádně až se teda potkáte příště, určitě jí řekni všechno, cos jí měla říct už dávno předtím, ještě když byla živá. Hodně štěstí:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru