Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ustyskana

22. 06. 2000
3
0
1244
Autor
jester

a na JEDNO zvlastni prani tedy JEDNU o styskani

Ustýskaná. Tvé tělo voni, jak mladičká břízka tam u nas na louce.. a mně se stýská, když prší drobounce.. Když měsíc tiše se objevi za mraky polarní zář píše na obzor zázraky. Poklidně spinká, už celá viska.. to se mi , má milá po Tobe stýská Když zavoní jarem a rozkvete líska jakoby varem… to nejvíc se stýská.. A když pak mizíš mi za posledním rohem polykám slzy a neříkám sbohem Adie verci..mé srdce si piská… Holka, vždytˇ po Tobě zas se mi stýská….
Bernadeta
12. 09. 2002
Dát tip
Je to nádherně jemňounký, psssssst***

Merle
26. 06. 2000
Dát tip
no, to opakování rýmu se mi moc nelíbilo, nevím proč to nemám rád, ale obsah, to jó...

Anonym
23. 06. 2000
Dát tip
DEKUJI..bI A fa.. VEDEL JSEM ZE vam SE LIBIT BUDE..) aNONYM.. ?? - hEDUS???

jester
23. 06. 2000
Dát tip
????????Opravdu??)). poseptej mi to..jednou..

jester
23. 06. 2000
Dát tip
HEDUS..________????????????? Dekuji

Cyndi
23. 06. 2000
Dát tip
to je krásně jemný, až opatrný, řekla bych.. jako bys jí to šeptal do polštáře, abys jí nevyplašil...

Stevenson
23. 06. 2000
Dát tip
nema to byt arive derci?)))ale onio tomu srdci je to nakonec jedno.. hlabne ze to neni falesne, co?)

Bibša
22. 06. 2000
Dát tip
Tip a mlčím, protože každé slovo by to zkazilo. Líbí a stýskám si!

Anonym
22. 06. 2000
Dát tip
líbí moc a mlčím taky - Heduš

Falka
22. 06. 2000
Dát tip
Jestříku, ta je nááádherná. Děkuju. Jo, už mi došlo, co se skrývá za tvým nickem. Jsi skvělej. Tipuju.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru