Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzdálené cíle

23. 06. 2000
4
0
1686
Autor
jester

Mělo to být původně na nástěnku do 6tých tříd dívčích škol.. ale třídní výbor to neschválil..)

Smutnila jedna holčička, že už nechce být maličká. Panenky už ji nebaví, chce užít jiné zábavy, kterou jen starši dívky mají, když za měsice čekávají na prince, na bělostném koni. Ty myšlenky se v hlavě honí a ani spát ji nedají. Tak zavolala potají samému Dědu Vševědovi, něco moudrého snad jí poví. Děd Vševěd promnul moudrou bradu a potom dal ji tuhle radu; Kdo dosáhnout chce dříve cíle který je v krásné duze skrytý ten často, místo větsí píle, chce cíl ten svůj si přiblížiti. A tak ho vyjme ven z té duhy aby byl blíz. Však cíl se změní; už je to nějaký cíl druhý, co krásný tak už nikdy neni.
Bernadeta
10. 09. 2002
Dát tip
:-) a zase jedna duha :-)

jester
10. 09. 2002
Dát tip
copak.. duh by bylo..-)) rad ze byla i pro tebe.-)

Pája
06. 04. 2001
Dát tip
protože jsem se cítila být tou dívkou ze šesté třídy

Pája
04. 04. 2001
Dát tip
příliš nelíbilo? mně se naivně líbí jen otázka: proč jsem si to měla přečíst?

jester
04. 04. 2001
Dát tip
)))))))proc naivne?

Funda
03. 04. 2001
Dát tip
Souhlas s Merlíkem.

jester
12. 07. 2000
Dát tip
Ono to bude asi oboustranne..)) Dik

Cyndi
28. 06. 2000
Dát tip
jestere, ja to nechtela rikat moc nahlas, voni jsou chlapinkove dost haklivy ;-))

Merle
26. 06. 2000
Dát tip
JOjo.. je to TAK... já říkám: DO ČÍTANEK S TÍM, ovšem přidat patřičnej výklad matafor, a nějaký ten názornější obrázek či diagram ;-)))

Dědouch
25. 06. 2000
Dát tip
Jasný..,na nic nesahat,nic nevyplašit, jenom obdivovat a radovat se jak je to pěkný...

Šílená
24. 06. 2000
Dát tip
...seš moudrej kluk jestirku! Poezii od tebe znam lepsi - ale jako filosoficko-psychologicka rada to nema chybu - a....vlastne dik. Rada se od tebe ucim...

myrinda
23. 06. 2000
Dát tip
to je hezky a tak pravdivy... libi, moc

Cyndi
23. 06. 2000
Dát tip
mno, to by mělo bejt povinný v rámci sekšl osvěty, dyž ty holki jsou dneska tak pitomoučký...

jester
23. 06. 2000
Dát tip
))))))))MYR/Dik CY/ jen holky?))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru