Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co bych si fakt nepřál......

19. 08. 2003
3
0
644
Autor
Stipey

Chtel bych delat prezidenta celyho sveta.Vsichni prezidenti by za mnou chodili si pro radu a ja bych musel byt strasne moudry a tisice fotografu by mne kradlo dusi a ja bych byl slavnej a nekdo by si mne povesil na stenu a anarchisti by mne zasobovali rajcaty a jinou zeleninou a me by to nevadilo.....

Chtel bych se opet poprve zamilovat a protentokrat bych ji to hned rekl a necekal bych,az to udela nekdo jiny.Nosil bych ji aktovku ze skoly a obcas bych ji laskyplne vyrval hrst vlasů a ona by se vzdycky nafukovala,kdyz bych ji nenapadne koukal pres rameno a opisoval a pak si ji vzal a mel s ni 4 deti a ty by potom zacali fetovat....

Chtel bych umet tancovat jako Michael Jackson,protoze bych byl nejlepsi a holky by po mne konecne zacaly ve velkym letet a musel bych mit spousta bodyguardu a ti by mne museli pred holkama hlidat a ja bych jen vesele kynul rukama a usmival se a sahal si mezi nohy a nosil bych rousku,to aby se za mne maminka stydet nemusela....

Chtel bych umet litat,to protoze bych potom nemusel chodit,a tak by mne misto nohou bolely ruce a ja bych sedel jako pan Tau na kridlech toho praskovaciho letadla,co jen tak bez duvodu napada lidi a obcas bych sletnul se podivat tam a tam a tancil bych s vetrem nebeske tance....

Chtel bych byt zena,protoze to bych se mohl chovat konecne zmatene a nikdo by se nad tim nepozastavoval a mohl bych klukum motat hlavy a nechal bych si na sebe psat basnicky a jak by me opevovaly davy muzu,tak ja bych jen blahosklone kynul a tvaril se,ze nic nevidim....

Chtel bych jit ted na zachod,ale furt tam nekdo sedi...kurnik Zivot:=))))))))
Stipey
25. 08. 2003
Dát tip
sranda musi bejt.no ne?????? :=))))

Redina
22. 08. 2003
Dát tip
chtěla bych jen říct to, co jsem říct nestihla, chtěla bych jen možnost opravit pár činů ve svém životě, jen změnit některé věci, co se už jednou staly... Dobrá úvaha, pěkně napsaná.

Daly
19. 08. 2003
Dát tip
* jo, lidi by toho dneska chteli:)

Daly
19. 08. 2003
Dát tip
nebo spis (ne)chteli:))

FLO
19. 08. 2003
Dát tip
chi, to o těch ženských se mně líbí, to je takový pravdivý. A ten konec taky. *

Yossarian
19. 08. 2003
Dát tip
tip si zasloužíš

katugiro
19. 08. 2003
Dát tip
já bych toho chtěl... no, vlastně moc ne... tak nic :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru