Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kachna po novinářsku

18. 05. 1999
1
0
1966
Autor
Phil

Přísahám, že odteď už budu psát jenom příšerně vážné věci.

500g zpráv z údajně věrohodných zdrojů

300g předsudků

350ml blbosti

50g stylistické dovednosti

150g úplatků od nadnárodních korporací

90g vládních zájmů

hrst středně velkých klišé

 

Smícháme zprávy z údajně ověřených zdrojů s předsudky. Zalijeme 200ml blbosti a pořádně hněteme, dokud nevznikne hladká hmota. Necháme půl hodiny ustát a potom uplácáme kachnu. Nádivku získáme tak, že úplatky od nadnárodních korporací zamixujeme s vládními zájmy a zbytkem blbosti. Kachnu nacpanou nádivkou potom potřeme stylistickou dovedností, kterou také dle potřeby podléváme během pečení. Pečeme 3-4 hodiny v dobře navnaděném středu veřejné pozornosti. Jídlo podáváme zdobené nadrobno nakrájeným klišé a s notnou dávkou drzosti. Dobrou chuť!


Bibša
18. 05. 2000
Dát tip
:-)

Bříza
18. 05. 2000
Dát tip
teda Philla jsem bohužel propásl - moje škoda. tohle je fakt podle mýho gusty

ViNiL
25. 05. 1999
Dát tip
Hezké. Moc.
Print: ...a nandali jim tom zbraněmi jejich. A Bůh se ušklíbl, neboť viděl, že tak je to správné. I zaradovali se. ....

Merle
21. 05. 1999
Dát tip
Těžko bych to vysvětlil líp. Jen souhlasím...

Tanizaki
19. 05. 1999
Dát tip
No tos mě teda rozesmál. I když teď me tak napadlo, ona to možná bude něco jako pravda. To je taky taková malá velká kachnička...

Vnímavý Phile, s námětem a nápady to, zdá se, u Tebe nikdy nebude problém. A na příšerně vážné věci máme spoustu času, nenech se, prosím, zblbnout ani námi. (Snoopy nebo Merle by ti to vysvětlili líp.) Pivo s lidmi jako jsi ty musí být zážitek, fandím Ti.

Print
18. 05. 1999
Dát tip
Hihi! Trošínku mám pocit, že děláš s opačným znamínkem to, co kritizuješ. Ale ještě si to párkrát přečtu!:-))) Nápad i forma je ovšem skvělá!!!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru