Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu \"My, kteří víme...\"

18. 08. 2003
0
0
1473
Autor
singha

Tak teda začněmež chrlit, hýřit, kreativnit. Klidně literární formou, není problém. Ale pozor, jen ti, kteří vědí! :)

Na úvod všechny, kdo sem zabloudili, vítám a doufám, že jako jo. :)
my rozhodně víme !!!

Dolente
01. 10. 2004
Dát tip
Je sais je ne sais rien :o))

singha
31. 08. 2004
Dát tip
No, já teda spíše "vyrůstal" na old-schoolové Anathemě i Amorphisu a proto jsou mé pocity při poslechu nových dílek lehce smíšené. Ale neříkám, že se mi nelíbí, jsou skvěli pořád a i teď si dokážu najít geniální pasáže v některých skladbičkách. V Brně jsem nebyl :( Ale kámoš byl v Ostravě a došel "s vícenásobnými orgasmy", podle jeho slov :) Btw... starý Amorphis je nejgeniálnější finský hudební počin všech dob! :)

singha
27. 08. 2004
Dát tip
No otázka byla myšelna přesně tak, jak jsi na ni odpověděl, žejo :) Já taky můžu obě tyhle geniální kapelky... Co říkáš na "novodobou" tvorbu Anathemy a Amorphisu?

singha
26. 08. 2004
Dát tip
Tajpan: Hmmm, zajímavý názor... sorry za tak opožděnou reakci, ale už jsem na písmákovi opravdu nebyl asi rok... :)

singha
26. 08. 2004
Dát tip
Alternative4: Anathema? Amorphis? good :) very good :)

Tajpan
24. 02. 2004
Dát tip
Zážitok blízko smrti je len povzbudzujúci impulz mozgu pre stratenú dušu, aby sa prebrala.

singha
07. 11. 2003
Dát tip
Koukám, že moc osvícených lidí na písmáka nechodí :))((

singha
20. 08. 2003
Dát tip
Takže na úvod dáme takové téma "na rozehřátí" :) Co takhle "zážitek blízkosti smrti", hm? Moody a spol.... Kdo ví? Já vím. :) Povídejte, přehánějte... ale jen pravdu :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru