Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výklad trestního zákoníku

25. 08. 2003
3
0
7208
Autor
Strpod

Uživatel, který poruší zákon, či jiné obecně závazné předpisy, bere na vědomí, že se tak vystavuje trestněprávnímu postihu či řízení ve věcech občansko právních podle příslušných ustanovení zákona. V případě, že některý ze správců objeví příspěvek, o němž se domnívá, že by mohl kolidovat s platným právním řádem, je oprávněn jej ze serveru odstranit, případně zvážit oznámení na Policii ČR. ... Za formy nevhodného chování se považuje používání neetických nicků, sledujících poškození nicku prvotního, zavádějících nicků (např. system, písmák), hanlivých a urážejících výrazů, jakožto i uveřejňování telefonních čísel, kde hrozí zneužití takového uveřejnění, a to proto, že obecně nelze předpokládat, že se skutečně jedná o tel. číslo toho uživatele, který jej veřejně napíše. (Pravidla)

§ 152

Porušování autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi

(1) Kdo neoprávněně zasáhne do zákonem chráněných práv k autorskému dílu, uměleckému výkonu, zvukovému či zvukově obrazovému záznamu, rozhlasovému nebo televiznímu vysílání nebo databázi, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo peněžitým trestem nebo propadnutím věci.

(2) Odnětím svobody na šest měsíců až pět let nebo peněžitým trestem nebo propadnutím věci bude pachatel potrestán,

a) získá-li činem uvedeným v odstavci 1 značný prospěch, nebo

b) dopustí-li se takového činu ve značném rozsahu.

 

§ 198

Hanobení národa, rasy a přesvědčení

(1) Kdo veřejně hanobí

a) některý národ, jeho jazyk nebo některou rasu, nebo

b) skupinu obyvatelů republiky pro jejich politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že jsou bez vyznání,

bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 nejméně se dvěma osobami.

 

§ 198a

Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod

(1) Kdo veřejně podněcuje k nenávisti k některému národu, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Stejně bude potrestán, kdo se spolčí nebo srotí k spáchání činu uvedeného v odstavci 1.

 

§ 202

Výtržnictví

(1) Kdo se dopustí veřejně nebo na místě veřejnosti přístupném hrubé neslušnosti nebo výtržnosti zejména tím, že napadne jiného, hanobí historickou nebo kulturní památku, hrob nebo jiné pietní místo anebo hrubým způsobem ruší shromáždění nebo obřad občanů, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo peněžitým trestem.

(2) Odnětím svobody až na tři léta bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny.

 

§ 205

Ohrožování mravnosti

(1) Kdo uvádí do oběhu, rozšiřuje, činí veřejně přístupnými, vyrábí nebo dováží pornografická díla písemná, nosiče zvuku nebo obrazu, zobrazení nebo jiné předměty ohrožující mravnost, v nichž se projevuje neúcta k člověku a násilí, nebo která zobrazují sexuální styk s dítětem, se zvířetem nebo jiné sexuálně patologické praktiky, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok, peněžitým trestem nebo propadnutím věci.

(2) Kdo pornografická díla písemná, nosiče zvuku nebo obrazu nebo zobrazení

a) nabízí, přenechává nebo zpřístupňuje osobě mladší osmnácti let, nebo

b) je na místě, které je osobám mladším osmnácti let přístupné, vystavuje nebo jinak zpřístupňuje,

bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok, peněžitým trestem nebo propadnutím věci.

 

§ 206

Pomluva

(1) Kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj, který je způsobilý značnou měrou ohrozit jeho vážnost u spoluobčanů, zejména poškodit jej v zaměstnání, narušit jeho rodinné vztahy nebo způsobit mu jinou vážnou újmu, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.

(2) Odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti bude pachatel potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí nebo jiným obdobně účinným způsobem.

 

§ 217

Ohrožování mravní výchovy mládeže

(1) Kdo vydá, byť i z nedbalosti, osobu mladší než osmnáct let nebezpečí zpustnutí, tím, že

a) umožní jí vést zahálčivý nebo nemravný život, nebo

b) svádí ji k zahálčivému nebo nemravnému životu,

bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

(2) Odnětím svobody až na jeden rok nebo peněžitým trestem bude pachatel potrestán, umožní-li byť i z nedbalosti, osobě mladší než 18 let hru na hracích přístrojích, které jsou vybaveny technickým zařízením, které ovlivňuje výsledek hry a které poskytuje možnost peněžité výhry.

.


Cha, tim se tak budu řídit! Pche!

BorisCvek
28. 08. 2003
Dát tip
Nemohl by někdo umístit odkaz na mou petici na první stránku? Mě už dvakrát smazali? Jak nás budou postupně z první stránky odstraňovat, mohli bychom držet štafetu... třeba dva dny v kuse. Prosím, podívejte se na http://www.pismak.cz/dilo.php?num=92979&&19621025203f4dc77dd8b4f Díky. Boris

Pecheur
28. 08. 2003
Dát tip
A je ticho...nebo spíš "ticho" není. Jak symbolické...

Jerome
28. 08. 2003
Dát tip
Já jsem zálohoval :) mathew

Jerome
28. 08. 2003
Dát tip
TY VOLE, TAK NEJENOM ŽE SMAZAL NÁS ČTYŘI JAK JSEM SI MYSLEL NA ZAČÁTKU, ALE I VŠECHNY KTEŘÍ VYJÁDŘILI SVůJ NÁZOR představuju si teď lyryka ja sedí shrbenej u počítače, utírá si pot z čela a může se uklikat aby stihl mazat - TADY MÁŠ DALŠÍ OBĚŤ, FAŠISTO ! ! !

Kocour
28. 08. 2003
Dát tip
zapoměli ste na zákon o propagaci nelegálních drog a jejich užívání na což upozorňuji zejména pro své vlastní dílko na pokračování Hluboká pravda o ničem :)))

Kocour
28. 08. 2003
Dát tip
oprava nezapoměli promiŇte moc pěkný :)))

Lyryk
27. 08. 2003
Dát tip
Pavsone, váš přístup byl jednm z hlavních důvodů, proč Olda Písmáka prodal .-(

Lyryk
27. 08. 2003
Dát tip
Nedovedu pochopit vztah "svobodomyslné" skupiny k tomuto serveru, po vás potopa? Rozumně uvažující lidé by dávno pochopili, že konfrontace je škoda pro obě strany. Vyhrotit situaci takovým hloupým divadlem proti "Pravidlům", vzdát se diskuse a zaútočit, to svědčí o nulovém vztahu k tomuto prostředí, pouhá bezohlednost... a žádné ideály svobody to v mých očích neospravedlní. Zdvořile žádám, prosím, autora této diskuse, aby zvážil její smazání, ulehčil by tím mnohým situaci ..

Wopi
27. 08. 2003
Dát tip

Lyryk
27. 08. 2003
Dát tip
Stáníku, proč se nemstí jenom mně? Nemusí rozbíjet všechno všem, já to unesu .-(

Mno, já ale nemám dojem, že bych se mstila Lyrykovi a trpěl tím Písmák. A ani mi není jasné, kdo tady rozbíjí všechno všem. Lyryku, sám dobře víš, že jsme svého času spolu normálně komunikovali a to mnohdy i o hrubě osobních záležitostech. Brávala jsem tě za sympatického potřeštěnce, který bojuje s literárními větrnými mlýny. "Boj" - dá-li se to tak nazvat - jsi vyhlásil ty, poté, co ses naprosto nepochopitelně a v té době ještě jako řadový Písmák začal veřejně pohoršovat nad nevinnou žertůvkou; kdys mne obvinil z jakéhosi spiknutí proti tobě, z čehož jsem usoudila, že ti nejspíš přeskočilo. Ale budiž, já tvoje útoky unesu. Jenže ty zacházíš dál, začínáš dělat z amatérského literárního serveru Lyrykovu nedělní školu říznutou koncentrákem, kde se smí jen to, co voní panu učiteli - a to se z principu nelíbí mě. Nedělám si velké iluze o tom, že bych byla nějaký echt morální člověk, ale že byste mne zrovna ty a Mirosláwek převyšovali o několik hlav, na to bych nesázela. A mimochodem - mám úplně jiné informace o tom, proč Olda prodal Písmák. Ať už je to ale jak chce, jsem si téměř jistá, že to nebylo proto, aby se vyhnul případné trestní odpovědnosti za to, co tu Vašina a já napácháme...

Pavson
27. 08. 2003
Dát tip
Docela rád bych od Oldy slyšel, že můj ( náš ) přístup byl jedním z hlavních důvodů, proč Písmáka prodal. Jinak je to totiž jen další podpásovka. Ale raději už do toho vosího hnízda kopat nebudu.

nin
27. 08. 2003
Dát tip
LYRYK: MŮŽEŠ MI ŘÍCT, CO JSEM TADY TEĎ UDĚLALA, ŽE UVAŽUJEŠ O ZABLOKOVÁNÍ NICKU? NENÍ TU ODE MĚ ŽÁDNÝ TELEFONNÍ ČÍSLO, ŽÁDNÁ SPROSŤÁRNA, ŽÁDNÁ FOTKA, PROSTĚ VŮBEC NIC, KROMĚ TOHO, ŽE JSEM TU VČERA MLUVILA, TAK JAKO POD ŘADOU JINÝCH DĚL, S MONTY, STANDOU, MATHEWEM A GD. UKAŽ MI, KDE JSEM VČERA PORUŠILA V TĚCH PÁR PŘÍSPĚVCÍCH PRAVIDLA. NEBO UŽ STAČÍ, ŽE MÁM "NEVHODNÝ PŘÁTELE"??? JESTLI I MĚ ZAHRNUJEŠ MEZI TY, KDO NEUDĚLALI NIC PRO ROZVOJ PÍSMÁKA, TAK SE PODÍVEJ, KDO SE OLDOVI PŘIHLÁSIL HNED, KDYŽ ŽÁDAL O POMOC, KDO DEBATOVAL V KLUBU NOVÝ PÍSMÁK... (A KONECKONCŮ, KDO NA TEBE APELOVAL, ABYS SMÁZNUL TY PORNOFOTKY U VILNÝHO FAUNA - KDO SE U TÝ CAUSY SNAŽIL MLUVIT NAROZDÍL OD SPOUSTY JINEJCH VĚCNĚ). Včera jsem se zapojila do jedný z těch několika hádanic jednovětou poznámkou, kterou si teď přesně nevybavím, ale bylo to něco ve smyslu "že vás to baví" nebo tak něco. Nenechám se do tohohle zatahovat, fakt mě už sere, že tady nemůže proběhnout jediná diskuse, aby se nerozjely osobní útoky. TAKŽE SKUTEČNĚ NEROZUMÍM TOMU, CO JSEM VČERA KONKRÉTNÍHO UDĚLALA, ABY TO VEDLO K ZABLOKOVÁNÍ NICKU.

Merle
27. 08. 2003
Dát tip
nin: ani po opětovným přečtení všech tvých příspěvků tady ani já nechápu, jak ses dostala na lyrykův seznam... začíná mě to tady docela srát

Mathew
27. 08. 2003
Dát tip
Lyryk si asi ani nevšiml, proč jsme s těmi výpady proti pravidlům začali - abysme ukázali na jejich zbytečnost a nesmyslnost ( viz telefonní čísla atd...) nejdrřív byla kontroverzní pravidla a potom naše výpady.

nin
27. 08. 2003
Dát tip
a ještě něco, Lyryku: chápu, že se tady teď hádáš s víc lidma a víš, že jsem Monty kamarádka, tak si mě automaticky zařadíš, ale když používáš tak silný slova, jaký používáš, měl bys sakra rozlišovat lidi. já jsem ti akorát psala u tý diskuse o pornografii svoje výhrady, naprosto normálně a slušně, bylo to to samý, co vytknul formulaci Teichman. v hádkách o Pravidlech jsem se nijak výrazně neangažovala, protože jsem poslední dobou znechucená z toho, co se tady děje (v diskusích s Borisem a v těchhle záležitostech) - z tý nepřátelský atmosféry tady. (a to, že jsem se Borisovi snažila slušně vysvětlit, proč diskuse s ním dopadají tak, jak dopadají, ačkoli jsem je sledovala většinou "zvenku", byla m.j. taky z mý strany snaha to tu zlepšit - když mi vyčítáš, že tu nic nedělám...) moje příspěvky do debaty o Pravidlech se omezily na pár poznámek o zbytečnosti těchhle ostrých hádek (z obou stran) a na pár udivených poté, co Mathew musel odstranit tu fotku marihuany. jsem totiž přesvědčená, že tyhle hádanice tě stejně nijak nedonutí Pravidla změnit - a já osobně dokud neuvidím nějaký jejich zneužití se proti nim nebudu bouřit. nad smáznutím tý fotky od Mathewa jsem se pozastavila, ale nestojí mi to za ten kravál. takže když se na to podívám, jediný, co ti může vadit, je, že kamarádím s Monty. rozumím tomu dobře???

Mathew
27. 08. 2003
Dát tip
a když jsme u těch pravidel, ani já si nejsem vědom nějakého hrubého překročení - až na jednu vyjímku, uveřejnil jsem SVOJE telefonní číslo na který standa okamžitě zavolal a tím jsme společně "dokázali" nesmyslnost této části pravidel :) ale jinak? nezveřejnil jsem žádnou pornofotku nikomu jsem nedoporučil ať bere drogy a ani jsem nehanobil národ atd. a monty, která je tady napadána nejvíce, vlastně jen zveřejnila karikaturu kocoura, podobnou těm které se objevují v hromadě tištěných časopisů + ukázala nám jak vlastně vypadá mák setý a to je tak všechno :) mám pocit že lyryk si "diskuzi" ani pořádně nepřečetl a okamžitě začal vyhrožovat, jako by se ho někdo měl leknout a my jsme přitom jenom poukazovali na nesmyslnost pravidel což někdo jak se zdá neunesl :))

nin
27. 08. 2003
Dát tip
Mathew: já jsem nezveřejnila vůbec žádný číslo, ale mluvila jsem s tebou, kterej jsi ho zveřejnil, a to jsem asi neměla. možná jsem se provinila tím, že jsem to neoznámila!

Mathew
27. 08. 2003
Dát tip
ne ne, já myslím že je to tím že nás vůbec znáš, s takovými živly kteří rozvrací písmák by ses vůbec neměla bavit hned po prvním incidentu jsi měla neprodleně volat policii - ale ještě ses měla poradit se svým právníkem, kterých máš určitě na každým prstu deset

nin
27. 08. 2003
Dát tip
tady by měl spíš někdo zavolat doktora fakt tomu nerozumím Lyryku, prosím, co jsem provedla?

Jochanien
27. 08. 2003
Dát tip
Text: jedno je to, co nechápu - proč mluví Lyryk v 1.osobě čísla množného? My král? My Lyryk? Jak ho budeme oslovovat? Jeho vysokoblahorodí... -------------------------------------------------------------------------------------------- 25.08.2003 Lyryk My nejsme povinováni takový výklad podávat a podávat ho nebudeme. Získat si podobné informace je individuální povinnost každého uživatele, tak jako je tomu v celém našem právním prostředí. O všem se lze poradit s právníkem. To, čemu zde necháme volný průchod je naše správcovské riziko a ani my v tom nemáme zcela jasno. Posuzujeme a budeme nadále posuzovat věci případ od případu a v kontextu celkového díla a chování autora. --------------------------------------------------------------------------------------- ale jinak mi to přijde zbytečné.. Oldo ach Oldo. Cos nám to nadrobil. Nemohls Písmáka prodat někomu méně kontroverznímu? krdleš.....

nin
27. 08. 2003
Dát tip
Jochanien: správců je víc

Jochanien
27. 08. 2003
Dát tip
nin: to jaksi tuším, i z dalších příspěvků, ale použité takhle mne to zaujalo:-/ nicméně díky za info:-)

BorisCvek
27. 08. 2003
Dát tip
Chtěl bych říci, že to, co tu citoval Miroslawek z Xchatu, je velmi logické a vlastně správné. Lidé nejsou strašeni tím, že budou mazáni, nýbrž jsou upozorněni na platné zákony a varováni tím, že správce serveru má oznamovací povinnost... a jejich údajné zločiny (zda to byly zločiny, to může říci až soud)) nahlásí policii. Tohle je přístup podle práva. Mazání toho, co porušuje právní řád ČR, je porušení zákonů, porušení oznamovací povinnosti. Teprve až policie začne stíhání, může se to smazat... Lyryk možná potom pochopí, že policie je tím, že Motny hodí na internet různé obrázky "propagující narkomanii" nebude vůbec zabývat. Možná pak pochopí i to, co je VSKUTKU porušování zákonů ČR a co pouze jeho neodolatelná touha buzerovat lidi.

BorisCvek
27. 08. 2003
Dát tip
Ještě poznámka: pokud správce serveru upozorní uživatele před vstupem na platné právní normy, je z obliga, pokud je někdo bude porušovat... vina nepadá na něj! Není třeba NIC mazat.

gd
27. 08. 2003
Dát tip
co se týče mých obrázků: upřímně řečeno věřím, že bych je dokázal obhájit, takže lyryk může bez obav směrovat pány policisty na mou osobu (telefonický kontakt pouze na vyžádání a do zpráv, já vím!). nemám problém s nimi pohovořit a klidně i pokutku zaplatit, silně totiž pochybuji, že nějaký písmák vůbec někoho mimo velice úzkou komunitu zajímá.

gd
27. 08. 2003
Dát tip
miroslawek: s tím xchatem jsi udeřil trochu vedle - největší problém maj evidentně s tapetováním, měkký drogy tolerujou, akorát se sichrujou před policajtama (protože pevně věřím, že polovina adminů xchatu hulí trávu od rána do večera) a zakazujou hovory o erotickejch aktivitách výslovně zmíněných v trestním zákoníku jako nezákonný. a pro správce obecně: což takhle místo mazání vytvořit samostatnou kategorii, kam by se přesunuly nevhodní uživatelé/díla. viz odpadkový koš na totemu, velice rád bych se v písmáckém odpaďáku usídlil, byla by tam asi větší sranda, než na lyrykově dokonale sterilním literárním olympu.

BorisCvek
27. 08. 2003
Dát tip
gd: ten dokonale sterilní "Olymp" je vidět na www.poezie.cz.... A propos: s Olympem nebo s Parnasem to nemá nic společného, připomíná to spíše Augi.... co? :-)

gd
27. 08. 2003
Dát tip
Tak nějak. Místo Olympu Olšany.

Jochanien
27. 08. 2003
Dát tip
gd: na Olšany mi nesahej...je tam klid, ticho, chladno.... lidi tam choděj už jen starý a tichý a smutný, není tam moc živo, je tam chladno až lezavo....dobře se tam čte co si přineseš s sebou... to co tam je (psaného) se číst nedá. aha..... podoba tu nějaká as bude:-)

Miroslawek
27. 08. 2003
Dát tip
BorisCvek, gd: citovaná část je pouze krátky vysvětlující dodatek, jinak jsou uživatelé "strašeni" velice podrobně a intenzivně ;o) Doporučuji si ta jejich pravidla přečíst celá. Texty nejsou nikdy mazány fyzicky (nejen, ovšem i kvůli případnému důkaznímu materiálu pro Policii ČR), jen odstraněna z veřejně přístupného místa, jak nám ukládá zákon. Jochanien: správcem je kromě Lyryka ještě Vio a já, snažíme se jednat ve shodě. Olda prodal Lyrykovi Písmáka právě proto, že to byl jediný člověk, kterému důvěřoval. A prodal ho (kromě jiných důvodů) také proto, že nechtěl řešit to, co teď zbývá na nás. Wopi: neměl jsem v úmyslu roztáčet nějakou spirálu, ona se koneckonců roztáčí i beze mne, jen jsem chtěl určité věci pojmenovat jejich podle mne opravdovými jmény, protože k tomu zřejmě dozrál čas. Jinak jsi měl možnost vidět, že se do těchto smutných a neplodných tahanic snažím nevstupovat a nezaplétat. Můžu ti říct, že je mi víc než smutno. Od počátku jsem se podobného směru vývoje obával, i proto jsem do něj vstoupil, ale za tohoto stavu asi nebudu mít příliš na výběr, jak se budu (budeme) moci zachovat.

Jéžišku, to je smutné. Asi se rozpláču. Mirosláwek nebude mít na výběr a smázne nás (mne a mé "nohsledy"), protože jsme oškliví, zlí, nevychovaní, nemáme rádi špatné básně lyrické nerýmované a nedáváme za ně tipy. Je až k neuvěření, jak jsme podlí a sprostí. Dovolím si znovu zkopírovat Lyrykův "nástupnickou řeč", aby bylo jasno, proč se v celé této cause angažuji. Mí vážení a milí a všichni ostatní, které většinou osobně neznám, změna správce a majitele internetových stránek www.poezie.cz a www.pismak.cz neznamená žádnou revoluční etapu v základních přístupech k vývoji a fungování obou prostředí. Převzal jsem se svými partnery správu „Písmáka“ s vědomím, že jeho nynější směr je založen na udržení otevřenosti širokému spektru zájemců o nevážné i vážné psaní či čtení. Na tom nehodláme nic měnit. Domníváme se, že svoje literární cítění můžeme uplatnit především na „Poezii“. Tam zaměříme zpočátku nejvyšší reformní úsilí a pokusíme se vylepšit „Poezii“ tak, že budou obě stránky mít svůj nezastupitelný a nezaměnitelný smysl. Jsem dojata, jak hluboce mravní a čestní jste, vy hoši, co spolu mluvíte. Jak nelžete. Neumím si představit nic revolučnějšího, než postupné oklešťování svobody slova, zaštítěné debilní odvolávkou na zákony ČR, kterým ani jeden z vás nerozumí. Jen si umíte vybrat to, co dobře vypadá a dokáže jakž takž zastřešit skutečnost cenzury, buzerace a zášti vůči lidem, kteří ad jedna nesouhlasí s každou kokotinou, která z vás vypadne a ad dvě mají kupodivu i nějakou podporu veřejnosti, byť toliko od mravně zpustlých a neetických virtuálních identit. Připomínáte mi bratříčky, kteří si rádi chodí hrát na pískoviště, ale vadí jim, že mají jiné děti barevnější kyblíčky, že jim sem tam řeknou "ty pitomče", strkají se a jsou hlučné. Když jim tatínek pískoviště koupí, začnou hlasitě upozorňovat, že ten kus prochcaného písku je JEJICH a kdo si tam nebude chtít hrát podle JEJICH pravidel, tak ať táhne. Ostatní děti samozřejmě ví, že je to JEJICH pískoviště, ale nechce se jim věřit, že by někdo mohl být tak nabubřelý a trapný. A tak bratříčky různě pošťuchují. Nakonec je to přestane bavit, protože na světě existují i jiná hřiště s více demokratickými majiteli, a bratříčci si na svém písečku budou hrát sami. Možná k sobě pustí někoho, kdo je slušně vychovaný, nosí čisté šaty, nehází druhým písek do očí ani je nemlátí lopatičkou po hlavě. No, jestli je tohle váš cíl, jak nic neměnit a jak udržet Písmáka otevřeného široké veřejnosti, máte poměrně zvláštní frazeologický slovník.

P.S.: Doneslo se mi, že Olda prodal Písmáka Lyrykovi (kromě jiných důvodů) proto, že potřeboval čas a peníze a u Lyryka si byl zcela jist, že po této nabídce skočí. Ale netvrdím, že je to pravda, k tomu by se musel vyjádřit Olda sám.

gd
27. 08. 2003
Dát tip
za kolik olda písmáka prodal? jen by mě zajímalo, jakou MY VŠICHNI máme tržní cenu? (protože nic jiného než písmácká komunita tady nestojí za příslovečnou zlámanou korunu, už jsem to někde vysvětloval krásně ekonomicky.)

Lothar
27. 08. 2003
Dát tip
tak nám Stáníka Vašinovic smazali, šikovní Správcové... Kdo bude další?

jehostara
27. 08. 2003
Dát tip
gd už zřejmě taky neexistuje. škoda ho, byl to šikovnej chlapík. dokonce byl tak šikovnej, že si všechny díla i s kritikama zazálohoval. :)))))

Já už taky neexistuju. Myslím, že mě už čačtí správci udali na Policii ČR. :o)))

...a Mathew je už taky v hajzlu. Čest jeho památce.

jehostara
27. 08. 2003
Dát tip
což takhle nějakou akci? stávku, bojkot nebo založení alternativního serveru? dalo by to asi práci, ale šlo by to přes známé zařídit, tady to smrdí ukrutně.

Rowenna
27. 08. 2003
Dát tip
Tohle se smazáním nicku je fór nebo skutečnost? :-(

jehostara: Podle mého názoru odtud normální lidi stejně někam vypadnou, na Totem nebo jinam... kdo by tu chtěl být s takovými komančskými trulanty... ale dřív, než je na tom jejich prochcaným písečku nechám samotný, byla bych ráda, aby se o jejich smyslu pro čest a etice dozvědělo co nejvíc místních. Ať se rozhodnou, jestli má smysl tady vůbec existovat...

ok. jsem pro.

Rowenno, to je skutečnost. Takhle to tu teď bude fungovat. Jen zkus říct Lyrykovi, že je cenzor a mccarthysta. :o) Pofrčíš za námi do neexistence, ani nebudeš vědět jak. :o)))

jenom upozorněníčko - odteď je místo gd geniální děti.

Tak já obětuju další nick a napíšu upoutávku o tom, jak udatně hájí Lyryk a spol. svobodu slova. :o) Úplně slušně, bez jedinýho sprostýho slova, aby na mne nemohli mávat Zákonama ČR. :o)

Ale nejdřív si zazálohuju!

připadám si jak na frontě. obětovat nick... ach jo, to je fakt neskutečný, jak někdo může udělat ze zábavnýho serveru o psaní takovouhle svazárnu. měli by se léčit.

Rowenna
27. 08. 2003
Dát tip
Monty, i ty? :-((

Jistě. Já už taky neexistuju. Řekla jsem Lyrykovi, že je svazák a cenzor. A zveřejnila jsem animovaný obrázek vlčího máku, z něhož se, jen tak pro zajímavost, ŽÁDNÉ DROGY NEVYRÁBÍ...:o)))

Rowenna
27. 08. 2003
Dát tip
Já chci zpátky Matějovy básničky. :-((( A vykládání Stanislava Vašiny. A Monty. Lidi, neblbněte.

nin
27. 08. 2003
Dát tip
to je nechutný! mám štěstí, že si Lyryk rozmyslel mě bloknout kvůli odkazu na server o drogách (mimochodem, ten server není propagační, je informační a týká se především rostlin, ze kterých se dají vyrávět léky a drogy, tentýž odkaz je i na serveru Drogová poradna, kde bych tedy z propagace nikoho nepodezírala. to, že vůbec uvažoval o blokaci mého nicku mě DOST překvapilo...)

nin
27. 08. 2003
Dát tip
Rowenna: já chci i srandovní povídky od gd-ho!

Ano, je to nechutné. Ale je to zcela v rámci Lyrykových intencí. On prostě nedokáže být ani nad věcí, ani demokrat. Musíte se s tím, mí milí sirotečkové, nějak smířit. Anebo jít někam jinam, kde o bytí a nebytí rozhoduje někdo, kdo netrpí mesiášovským komplexem.

avi

Rowenna
27. 08. 2003
Dát tip
No ano, ty GD-ho povídky taky. A je mi úzko, protože si neumím zazálohovat básničky - a vlastně je nikde jinde nemám. :-(

Rowennko... chyba! Zkopíruj si je aspoň někam do wordu... protože tys správně měla hodit kamenem a odsoudit nás! A ne se přidávat na naši - tzn. špatnou - stranu barikády. Kdo to prosím tě kdy viděl, nějakou D-E-M-O-K-R-A-C-I-I nebo nedej Bůh tuhlenctu S-V-O-B-O-D-U S-L-O-V-A??? Kde to žiješ, holka nešťastná? :o)

Pecheur
27. 08. 2003
Dát tip
Lyryku, lyryku! ... ty nejenže se chováš jako cenzor, ty dokonce děláš "pořádek na veřejném pracovišti" takovým způsobem, že kdybych za slavné a blbé sametové revoluce tušil, co budou lidi vyvádět v rámci "ochrany veřejného (v tomto případě literárního) zájmu", asi bych řekl, že mě nějaká změna režimu je šumafuk. Jak můžeš dělat kroky proti druhým a vyhalšovat, že to je v zájmu "čehokoliv". Vidím, že i v prostředí literárního servru jsou "utlačovatelé". Asi žiješ někde ve středověku ne? a právě tě doporočuli do čela koncilu, což? Takovou drzost, jakou předvádíš s mazáním Nicků, to se hned tak nevidí. Nevím, kdo se sám dobrovolně odsunul na poezii.cz a teď tu najednou hlídá mravnost lidstva. Už vidím, jak budou časem v lit. časopisech přelepovány některé básně a surrealistické koláže, jako "dodatečně nevhodné". To jsou tedy konce...tvůrčího procesu.

Dodatečně mne napadlo, jestli je závadnej a trestnej i ten chudák Ilja Hurník. Co myslíte?

pecheur: a začátek trestního procesu! chichi. lyryk je boží! a s hurníkem se nemazejte, pěkně ho smázněte taky!

Pecheur
27. 08. 2003
Dát tip
Myslíš, že by se Lyryk odvážil i na moji "velejemnost"? Nééééé, to mu nevěřím... :-)))))))))

Jochanien
27. 08. 2003
Dát tip
Flyin: prosím Tě - neměla bys používat spíše "mesiášský syndrom"? ten mesiášovský mne poněkud tahá za slechy:-(((

ty vole, ten debil Lyryk mi zakuchal i hubertaxy, to je fakt masakr... Lyryku, běž se nechat vyšetřit k psychiatrovi, ty čuráku!

Pavson
27. 08. 2003
Dát tip
Jarku, obávám se o tvůj život. Podobně pak dopadnou asi i Vydra s Bouškovou a ostatní.

Lothar
27. 08. 2003
Dát tip
Jarka už zabili... :o)

Lyryk
26. 08. 2003
Dát tip
gd: takže totální chaos, který by se určitě dal snadněji vyřešit nějakou oficiální hláškou na hlavní straně ("uživatel prohlašuje..., "na vlastní nebezpečí...") prohlášení na hlavní straně nic neřeší - tvrdím já po vlastním právním průzkumu - pokud bys dokázal sehnat právní oporu pro takové tvrzení, nejenže se proslavíš, ale i já tě budu příště poslouchat s respektem; již jsem vícekrát psal, že kdyby taková možnost byla, nehledě na mé osobní názory, není důvod to tak tady nezařídit...

Merle
26. 08. 2003
Dát tip
gd: nemůžeš sem pustit "na vlastní nebezpečí" lidi mladší 18ti let... to se mají vyházet, aby ses necítil pruzenej nějakým "dohledem"?

gd
26. 08. 2003
Dát tip
merle a lyryk: právní průzkum je hezká věc, ale měli vzít v potaz i internetovou realitu. bez ohledu na právní složitosti se vžila praxe přenášet odpovědnost za obsah internetových stránek buď na jejich autory, nebo na jejich uživatele. tzn. v případě písmáka by dle mého stačilo všechny autory upozornit, že jakékoliv právní komplikace s jejich texty budou přenášeny na ně, resp. upozornit uživatele, že majitel domény neručí za obsah článků a že mohou být nevhodné pro osoby mladší osmnácti let. toto upozornění lze koneckonců používat i selektivně - místo mazání "nevhodných" děl je prostě lze označit nějakou obdobou slavné televizní hvězdičky a věřím, že redakce i správci budou z obliga. na podobné bázi ("odpovědnost uživatelů, ne správce") funguje drtivá většina ošemetných stránek i diskusních fór a zcela uspokojivě - alespoň nedokážu z paměti vylovit jediný případ popotahování kvůli obsahu webu. jo - vlastně jeden: www.dagmarhavlova.cz, ale to souviselo spíš se zneužíváním domény. další čtení například zde. celý internet na podobné zákony kašle, protože se v praxi neuplatňují - tak proč být papežštější než papež? protože je to naše skvělá národní tradice?

Merle
26. 08. 2003
Dát tip
gd: takže ty myslíš, že je lepší upozornit: pozor, na chodníku můžete narazit na psí hovna... než zařídit jejich úklid?

gd
26. 08. 2003
Dát tip
ach jo. takže znovu, merle: 1. máš zákon o ohrožování "mravnosti", o kterém i sám lyryk prohlásil, že je "nablblý". 2. nikdo ho nerespektuje a nikdo jeho doržování reálně nevymáhá, takže nevidím důvod, 3. proč by s něj měl zesírat ausgerechnet nenápadný (a pro policejní složky z profesionálního hlediska naprosto nezajímavý) literární server. aneb řečeno tvou (mimochodem velice nepřesnou) metaforou - máš město, kde všichni majitelů psíků i domů nechávají ležet lejna na chodníku, ačkoliv existuje zákon přikazující jejich pečlivě sbírání. a vy, vzorní hoši, se snažíte lejna neúnavně vysbírávat před JEDNÍM JEDINÝM domem a ještě přemýšlíte, že byste nejvíce seroucí psy úplně vykázali ze svého vyčištěného pozemku, protože po sbírání lejn vám smrdej ruce. vlastně to není tak stupidní metafora... :))))

Merle
26. 08. 2003
Dát tip
gd: někdo tu snad psal, že by se tu měl doslova a do písmene dodržovat zákon? nejde tu o vykázání psů, ale o to, aby tu byly nástroje (lopaty) pro vyhazování obzvláště otravných hoven... nikdo tu nestojí o nějakou buzeraci, problém je v tom, že tu buzeraci vidí každej v něčem jiným... vaše argumenty: já jsem velkej kluk, mě nějaký hovno nedostane... jsou hezký, ale proč chcete brát lopaty i těm ostatním, co se zas tak velcí necítěj? buzeruje vás už samotná přítomnost lopat?

gd
26. 08. 2003
Dát tip
ano. tím spíš, že občas se mi ta lopata zareje pod lopatku.

gd
26. 08. 2003
Dát tip
a ještě něco merle: upozornil bych tě na pravidla chování na serveru písmák. celá první sekce je přesně o tom "doslova a do písmene dodržovat zákon". pokládám to za přehnané a nesmyslné v kontextu běžného internetového života. toť vše.

Merle
26. 08. 2003
Dát tip
gd: kdypak se ti to zarytí stalo? to myslím vážně... BTW: v té první sekci je napsáno: Správci serveru www.pismak.cz (dále jen Písmák) si vyhrazují právo na dodržování platných právních předpisů... atd. a tomu já neříkám "doslova a do písmene dodržovat zákon"...

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
a není divný že když tady úřadoval olda tak se na nějakou cenzuru sralo ( pardon kašlalo ) a všichni byli v klidu?

Merle
26. 08. 2003
Dát tip
mathew: "cenzura" tu byla i za Oldy úplně stejná, a dokonce ti stejní lidé protestovali jako dnes... akorát Olda většinu případů řešil jen se zůčastněnými. jenže co Oldovi prošlo vcelku snadno, jiným se nepromíjí.

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
takže za oldy se nic nedělo, nikdo si ničeho nevšiml, ale v podstatě to bylo stejný jako teď já jsem si nevšiml že by za oldy někdo protestoval a taky jsem si nevšiml že by se mazaly nicky, díla a kritiky úplně bezdůvodně.

Merle
26. 08. 2003
Dát tip
Mathew: asi seš trošku mimo. dělo se toho spoustu, a dokonce i dost z toho se veřejně probíralo. to že ty sis toho nevšiml neznamená, že ne. a můžeš mi říct, kdy se tu bezdůvodně mazaly nicky, díla a kritiky?

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
uco se týče těch kritik - v jedné diskuzi jsem zveřejnil obrázek několika lístků marihuany který byl neprodleně smazán a já v životě nepochopím proč - nebyla to propagace, ani náhodou, byl to prostě obrázek.. že jsem si té cenzury za oldy nevšiml je možná pravda, můžeš mi něco připomenout? a zbytečné mazání děl - vilný faun, jeho díla se mazat nemusela..urážlivé kritiky ano, ale díla ne, bylo to zbytečný..

gd
26. 08. 2003
Dát tip
merle: 1. lopatka... diskuse pod pavsonovým dílem o pornografii. smazaný příspěvek s odkazem na osobní stránku s erotickými povídkami. 2. vyhrazují si právo... vyhrazují a aplikují. viz astra nebo 1., taková kravinka a stejně lyrykovi stála za smazání. nechápu. ----- stejně to celé je jen povrchní projev zásadního rozporu - lyryk se domnívá, že čtenáři i autoři by měli být vychováváni a směrováni k hochliteratur, že písmák by měl být věnován kultivaci mezilidské komunikace, umění etc. druhá strana barikády považuje písmáka za prostor k vyjádření vlastních autorských ambicí bez ohledu na skutečnou uměleckou hodnotu, která je beztoho sporná vzhledem ke značné proměnlivosti estetických hledisek. olda nechával obě strany fungovat pospolu - kdokoliv si mohl psát cokoliv uznal za vhodné, pokud se to dalo označit jako literární útvar a lyryk + kolektiv se zase věnovali svému zušlechťování veřejného prostoru. nyní ovšem lyrykova úderná skupina získala možnost určovat další směřování písmáka a začíná se opět projevovat její stálá lyrykova touha napravit svět a určovat jeho koloběh. to mu ksakru nestačí www.poezie.cz? proč nemůže být písmák prostě svůj?

Merle
26. 08. 2003
Dát tip
mathew: a sme zase u toho, to že důvody neznáš, neznamená, že neexistují a dokonce už se tu několikrát probíraly. tvůj obrázek byla jen provokace správců a tizareagovali. tomu říkáš bez důvodu? díla vilného fauna nebyla smazána, až na jedno, který ukradl. zbytek není dostupný, protože mu byla smazána přezdívka, když si nenechal domluvit a pokračoval ve svých urážkách. jsem tu skoro od začátku písmáka, a vzpomínám si nejméně na tři veřejné aféry odhledně mazání děl i nicků, a asi 5 dalších neveřejných, o kterých se mi něco doneslo. poslední velká byla třeba fronta na banán

Merle
26. 08. 2003
Dát tip
gd: 1. ani já to nechápu... zeptej se lyryka. každopádně to je ale v jeho pravomoci, a pokud on jako zodpovědnej to uzná za vhodný, co mys tím zmůžem? ani mě se nelíbí umravněnej a hodnej písmák. ale lyryka jeho umravňovací snahy přejdou... písmáka neukočíroval ani Olda, tak jak ho chtěl.

Tohle je taky provokace správců. Honem, honem, lidičky, smažte to, jen aby to proboha neviděl nějakej nezletilej! Nebo zletilej a útlocitnej! Rychle čapněte velikej hadr a utřete tu bezbožnou a neetickou hrůzu, ať už to na tom slušným a hodným Písmákovi nepřekáží!

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
tetóó a co to ten kocour kouří ? mám to taky zkusit ? cože, že je to nelegální ? tak já to zkusím..

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
jóó ? já chci být taky v poho..tak já to budu kouřit taky, abych byl v poho...díky že jste mi to poradili :)

Merle
26. 08. 2003
Dát tip
monty: jasně že je to kravina, ale neříkej mi, že k tomu není důvod...

Matýsku, ten kocour kouří marjánku, indický konopí, cannabis indica, to je tuze fuj a kdo jí kouří, je sice nejdřív veselý, ale pak záhy moc smutný a umře dříve než jiní lidé. Psali to ve Čtyřlístku, takže to MUŠÍ BEJT PRAUDA.

Merle, ty fakt myslíš, že zveřejnit obrázek konopí je TRESTNEJ ČIN? No to snad nemyslíš vážně. Anebo pod ten obrázek Matthew napsal (Mein Gott!) svý neetický telefonní číslo s dovětkem, že prodává špeka za kilo???

nin
26. 08. 2003
Dát tip
Merle: i kdyby to s tím obrázkem rostliny od Mathewa byla provokace, copak je to důvod k mazání???

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
sakra teto já tomu nevěřím, já myslím že kdo tu ganju nekouří tak je pěknej sráč a nudař a nepatří do party, taky bych si myslel že je škodlivá, ale když se propaguje už i na písmáku, tak to už se jí nebojím..když to správci dovolí tak jistě souhlasí s tím že je neškodná a měla by se kouřit co nejvíc.. já jsem tak rád že jste mi otevřeli oči hele !

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
zkus muškátový oříšky když jsme u té flóry :))

Merle
26. 08. 2003
Dát tip
monty: ne, nemyslím, ale já se v právech nevyznám. nin: pro mě ne, pro někoho zjevně jinýho jo.

A to já ti Matýsku prozradím ještě jednu strašnou věc. Existuje rostlina, která se jmenuje latinsky papaver somniferum, česky mák setý, a z té se vyrábějí ještě mnohem nebezpečnější věci!!! Hrozný drogy!!! Opium a heroin!!! Fůůůůůůůůůůj!!! Hamba!!!

nin
26. 08. 2003
Dát tip
Monty: ale tohle je červenej mák, ne bílej :)

nin: Jinej jsem nenašla.

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
a myslíš že ten heroin je taky tak nebezpečnej jako ta mari-juanna? protože já jsem teď četl takovou knížku, Feťák od nějakýho hodnýho pána jménem William Seward Burroughs a ten píše že závislost na heroinu se objeví až tak za dva měsíce píchání si dvakrát denně..to přece nemůže být tak hrozný.. tak já to taky někdy zkusím, díky za tip.. ještě že jsem se sem zaregistroval, tady se člověk dozví věcí..:)

Merle
26. 08. 2003
Dát tip
SV: zjisti si od právníka, jestli vystavení takovýho obrázku je trestný (postižitelný), a pak se s tím konkrétním člověkem domluv.... místo tvého šíření děsu tady.

nin
26. 08. 2003
Dát tip
Monty: nojo, ale to je eště horší, když mateš veřejnost... já mám ten bílej na hafo fotkách, ale včera jsem si radši všechno soukromý překopírovala na diskety a ty teď mám doma... schade, budete tu muset zůstat nepoučení :)

Jasně že je to trestný!!! Já to vím! I ten kocour a ten gif se čmelákem! Všichni patříte do kriminálu, protože se nečešete, nečistíte si zuby, netipujete Lyrykovi básně a píšete do svých děl slova jako "hovno" nebo "kunda". To je taky trestný, takže budete sedět, až zčernáte, holoto jedna barbarská, nekulturní! Pavla Josefa Šafaříka na vás!!!

nin
26. 08. 2003
Dát tip
vlastně ne, fotky máku setýho jsou na http://www.biotox.cz/drogy/

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
zjevně jiný, hele, dej si pozor abych tě nežaloval za úražku na cti, páč já si zuby čistím a nedělám to proto aby si ze mě kdekdo utahoval :))

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
jo, uši taky, mám na to takový ty šťourátka s barevnýma hlavičkama, vypadá to jako sirka ale místo síry je tam vata a vždycky když nemám co dělat tak se šťourám v uchu..

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
jo, já se s ním poradím..ale šťourání nenechám..:)

nin
26. 08. 2003
Dát tip
Mathew: a neslyšels o tom, že takový to žlutý z uší některý lidi fetujou? takže se taky poraď s právníkem, kdybys sem chtěl dávat fotky toho, co tam vykutáš :)))

Hele, a víte, že v Japonsku se vyráběj plastový fetiše ve tvaru ženskejch nohou a úchylové se s nima ukájej? Tak ne aby vás někoho napadlo sem dát obrázek chodidla! Zvlášť kdyby mělo třeba rudě nalakovaný nehty, to prej ty chlípný Japončíky rajcuje nejvíc!

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
tak jo, a jedem dál ! : 776 70 25 95 kdo se připojí ? :))

nin
26. 08. 2003
Dát tip
Monty!!! Nedávno mi někdo vyprávěl, že nejpříšernější pornografický filmy vyrábějí Japonci, že tam na sebe navzájem zvracej a tak, jestli je pravda ještě tohle, tak to už je fakt moooc.

nin
26. 08. 2003
Dát tip
:)))) taky jsem to teď zkusila, to tak, aby tu někdo psal cizí číslo!

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
nin : jako vím že na sebe němci serou, ale že by na sebe japonci zvraceli, tak to už je dost i na mě :))) stando, já jsem s tebou mluvil :))) jsem poctěn :))

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
NIN : funguje to, uložím si tě :)) SV : já si říkal co to tam chropueš :)) my to připadlo spíš jako mrkev :))

nin
26. 08. 2003
Dát tip
Standa: doporučuju japonskej film Tetsuo, je to taková černobílá šílenost o přeměně člověka ve stroj, bezkonkurenčně nejšílnější věc, co jsem kdy viděla, Mazací hlava hadr :)))

Tak já budu taky neetická! 721 712 176! Pomoc! Policie!!! Neprodleně zasáhněte!!!

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
monty : A JE TO ČÍSLO TVOJE ?? co když je to číslo někoho koho nemáš ráda a koho chceš poškodit ? :)

Jasně, že to je číslo někoho, koho nemám ráda a chci ho poškodit. Jak sis mohl myslet, že by mohlo bejt moje??? Co jinýho můžeš čekat od tak nízkýho a zákeřnýho stvoření, který tady podle a nečestně bojuje s hodným Velkým Bratrem, který to s námi všemi myslí dobře, hlavně (fňuk... fňuk... nemohu potlačit dojetí) s děckama???

nin
26. 08. 2003
Dát tip
mandlička nebo mrkvička, vobojí je pro moje zuby nezvládnutelnej úkol

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
monty : myslel jsem si že je v tobě aspoň kousíček, alespoň poslední záchvěv dobrýho člověka..ale ne, ty tady propaguješ drogy, zveřejňuješ cizí čísla, napadáš Správce..za chvíli ještě začneš nabízet erotický služby ne? :)) bože, co z toho malýho staníka vyroste když má TAKOVÝHLE rodiče?

Hele, nin, nepoužívej slova jako MRKVIČKA, protože mrkvička je dlouhá a tvrdá a červená jako pánský přirození a PROSTÝ POPIS GENITÁLIÍ je PORNOGRAFIE!!! A mimoto mě to uráží!!!

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
stando neboj, já mám charisma jenom vizuální nikoliv komunikační :)) a pak taky..přece nebudu rozvracet takovou roztomilou rodinku :))

nin
26. 08. 2003
Dát tip
Monty: promiň, asi to bude tim, že nesleduju porno jako ty, ale ještě jsem se nesetkala s někym, kdo by měl genitálie barvy mrkve!!!

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
hele monty, nevím co víš o mrkvi a tak, ale podle mě je mrkev spíš naoranžovělá..červený jsou rajčata..rajská omáčka..rajský plyn no FUJ !!

Mathewe... odhalils mne. Jsem normální zlá a zákeřná svině. Přiznávám se ke všemu. V pátek jsem naučila pětiletýho kluka říkat "do píči". Byl u toho, když jsem to řekla. A když se ptal, co to je, tak místo toho, abych mu řekla něco, co by nenabouralo jeho dětskou duši, řekla jsem mu, že je to totéž jako "do pipiny", ale sprostě. Nezasloužím si vaše kamarádství. Jsem černá ovce kolektivu. Taky se někdy škrábu v zadku. A někdy večer usnu a nestihnu si ani vyčistit zuby. Myslím, že je tvojí svatou povinností na mne upozornit sociálku. Stáník se bude mít v kojeneckém ústavu jistě lépe než u takové zkažené a zpustlé matky. Ještě že jsem teď tak hrozně ztloustla, jinak bych už určitě stála na rohu v Perlovce a nabízela Němcům svý erotický služby.

nin: Neměla jsem na mysli UMYTOU mrkev. Měla jsem na mysli ŠPINAVOU mrkev.

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
tak ! a je to tady..a odhalil jsem to JÁ a určitě za to dostanu od lyryka ňáký privilegia..co víme, když bůh dá, třeba budu taky správce a dostanu velkej hadr :)

nin
26. 08. 2003
Dát tip
Monty: ne, ani nikoho se ŠPINAVOU mrkví jsem neviděla! :))))))))

nin: Tak si asi měla samý čistotný partnery!!!

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
podle mě ať je mrkev jakkoliv zasviněná, ani v nejmenším nepřipomíná mužské genitálie.. ale já do té problematiky tak nevidím, že jo :))

A ještě se přiznám k tomu, že proti Lyrykovi štvu jen a jen proto, že mu závidím, že umí psát takový hezký básničky, jaký já nikdy napsat nedokážu, a každej tip, kterej za ně dostane, mne pálí jako kdyby mě čerti píchali rozžhavenejma vidlema, a když pak vidím, jak je hodný, laskavý, slušný a usměvavý, jak ho mají všichni rádi a jaké požívá úcty a autority, probudí se ve mě nějakej běs a jsem děsně sprostá a zlá a tak... :o(


Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
já zase lyrykovi závidím jaký umím vymýšlet bezvadný neologismy díky nimž jsou jeho básně o třídu výš než všechny ostatní :) a sakra, už v životě mě lyryk nevybere do výběru..

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
hele, tenhle obrázek jsem kdysi viděl v ábíčku .)) díky monty že jsi mi připomněl moje dětská léta, myslím že nejsi zase tak zlá :)

To by ještě nic nebylo, ale on už si taky ani nikdy tvý díla NEPŘEČTE!!! A dost možná, že ti je ani neumožní publikovat!!! A kdyby tě potkal na ulici, tak tě nepozdraví, čapku nesmekne, neusměje se! Bude tě normálně přehlížet! Nevím jestli to psychicky uneseš. Asi se z toho spíš zhroutíš, řekla bych.

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
jo jo stando, ten mrkev bez mrkveho, to už tady dneska jednou bylo :) a dobře děláš, já bych taky nežil s ženou která by mluvila sprostě..copak se to SLUŠÍ ? :)

Kurva drát, pravdu máte, mládenci!!! Sprostá žena, to je hotový neštěstí a já bych s něčím takovým taky nemohla žít!!!

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
jo jo, Ilja Hurník, to je taky pěknej čurák kdo to je?

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
standu, tys to čokoládu ještě nedal? ty se s tím nějak páráš ne? :)) i když kolega skládající puzzle v práci mě teď docela umrtvil :) pozdravuj ho od výbornýho básníka :))

To je ILJA HURNÍK!!! Bacha, soustřeďte se... začíná pětiminutovka nenávisti!!!

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
no jo, ale KDO TO JE? tohle ale není sranda, já ho fakt neznám, i když mi to jméno něco říká..

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
tak s tím táhni to fakt číst nebudu..mně stačí to kraťoučký slovníkový helo na konci :))

A to chce těch 2000 dílků dát dohromady do pátku, jo? Tak to si ho teda taky nesmírně vážím!!!

Já tě taky chci. Protože jsi dobrý člověk.

gd
26. 08. 2003
Dát tip
papaver somniferum, abyste náhodou neutrhli nějakou netoxicku srágoru: kdo maže, ten jede!

gd
26. 08. 2003
Dát tip
a díky monty za to číslo, jsem si ho konečně uložil! tady máš za odměnu jedny fetišistický nožky. doufám, že nemusím ani dodávat, že je spolu s autorkou fotografie pokládám za umělecký artefakt, ne za pornografický prostředek sloužící výhradně k pohlavnímu uspokojení, lyryku!!!! stejně jako výše uvedené obrázky omamných látek pokládám za prospěšnou osvětu upozorňující písmáky na zdánlivě inspiračně podnětné, přesto smrtelně nebezpečné návykové sajrajty!!!! pro lásku boží, montresore!

gd
26. 08. 2003
Dát tip
ježiš, ty nohy jsou nějaký vobrovský. :))))

Lyryk
26. 08. 2003
Dát tip
gd: proč nemůže být písmák prostě svůj? /// .-))) protože vyjma řádění a provokací byste vy pornoslavisté za něj nedali ani zlámanou grešli, nikdy v minulosti jste to neudělali, nepodepřeli jste jeho rozvoj, jenom vydíráte svými nároky na společné vlastnictví, proto nemůže být svůj .-)

Lyryk
26. 08. 2003
Dát tip
MP-SV-M-n-gd: to, co jste napáchali výše je dostatečný důvod k k zablokování nicků - začínám o tom uvažovat ...

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
ok lyryku, skoro se začínám bát.. kdybys z jedné diskuze zablokoval pět nicků, byl bys fakt správce s velkým S :)) ha ha :)

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
lyryku, ale kdybys to chtěl opravdu udělat ( což ani za mák nevěřím ) tak řekni aspoň den předem abych si mohl zazálahovat dílka a dát je pod novej nick, ok ? :))

Jsi čestný a statečný. Zauvažuj také o tom, zda bys neměl na naše nemravné chování upozornit Policii ČR.

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
proboha monty nedráždi ho, vyhodili by mě ze školy :)))

BorisCvek
26. 08. 2003
Dát tip
Ono úsměvné je, když Lyryk a spol. říkají, že nechtějí, aby tu byly porušovány zákony ČR - a myslí tím to, že oni sami rozhodnü, kdo zákon porušuje a kdo nikoli. Úplně zapomněli, chudáčci, na to, že v tomto státě se nesmí a nedá o nikom říci, že porušil zákon, pokud o tom nerozhodne soud. Dokud člověka neodsoudí soud, nelze o něm říci, že porušil zákon. A je to vůbec fraška :-).

BorisCvek
26. 08. 2003
Dát tip
Standa: tak proč se ohání zákony ČR? :-) Když vůbec nepochopil, k čemu mají sloužit a jak se pozná, kdo je porušuje? Ale u Lyryka je to běžné, že mu věci nedocházejí.

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
borisi, nepřipojuj se k nám, ať není obětí víc než je nutno :))

BorisCvek
26. 08. 2003
Dát tip
Já jsem na Písmáku erární a univerzální obětní beránek, takže je to v poho :-)

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
tak ok, já mám zazálohováno, kdyby mě ten fašista chtěl smazat tak vám na požádání prozradím svoji novou přezdívku :))

Mathew
26. 08. 2003
Dát tip
ok, já jdu na pivo, užijte si to tady :)) ach pivo a v sedmnácti letech fuj propagace alkoholu fuj možná taky něco zahulíme fuj a fuj SMAZAT !!!

Miroslawek
26. 08. 2003
Dát tip
hmmm... zajímavá a "zasvěcená" diskuse... velmi mne pobavila myšlenka, že členové "Lyrykovy úderné skupiny", k nimž jsem zřejmě také počítán, shledávají nějaké potěšení v pronásledování autorů ve vodě, na zemi i ve vzduchu... že se v tom vyžívají a činí tak z nějakých prudérních či jinak osobně nepatřičných příčin. A hned poté mne neblaze zasáhlo uvědomění, že si to někteří zřejmě opravdu myslí. Na okraj zdejší zasvěcené debaty o obvyklé internetové praxi v souvislosti s pravidly a nutností dbát na nepřekračování právního rámce, přikládám jen malý výňatek z pravidel Xchatu (celá jsou k nahlédnutí na www.xchat.cz), cituji (a proto žlutě): Upozornění na některé možné právní aspekty chování Vzhledem ke vzrůstajícímu výskytu nevhodně se chovajících uživatelů byl Xchat Team nucen přistoupit k vydání následujícího dodatku pravidel užívání Xchatu. Má za účel informovat uživatele o možných právních důsledcích jejich chování na serveru Xchat.cz a pevně doufáme, že přinese více klidu a pohody řádným uživatelům, kteří se proti zákonům ČR a pravidlům Xchatu nijak neproviňují. Jeden z největších problémů, se kterým se uživatelé mohou setkat, je tzv. tapetování (úmyslné zahlcení obrazovky opakujícím se textem či smajlíky). Jelikož se většinou jedná o jednání s vyloženým úmyslem škodit provozu Xchatu nebo znemožnit komunikaci ostatním uživatelům, může být pachatel takovéto činnosti stíhán podle §257 tr. zák. pro poškozování cizí věci s trestní sazbou 6 měsíců až 3 léta. Pokud by došlo k napadení Xchatu skupinou "tapetářů", mohlo by se jednat i o výše zmíněné trestné činy, klasifikované jako trestný čin, spáchaný v organizované skupině a také "oceněný" patřičně větší výškou trestů. Jako poškození a zneužití záznamu na nosiči informací budou klasifikovány též pokusy o průnik do databází Xchatu a zneužití osobních dat uživatelů v nich uložených, a to podle §257a tr. zák. s trestní sazbou 1 rok až 6 let. Podobně by mohlo být klasifikováno jednání, při němž uživatel zneužije chyby ve zdrojovém kódu Xchatu a např. úmyslně odposlouchává cizí "šeptání". Další kategorií možných provinění proti zákonům ČR, potažmo proti pravidlům Xchatu je zakládání místností s názvem či popisem odporujícím platným zákonům nebo pravidlům Xchatu. Nejlehčí z takových provinění jsou patrně místnosti, které názvem nebo popisem propagují konzumaci "měkkých" drog, tj. marihuany a podobných. Jejich zakladatelé mohou být stíháni podle §188a (šíření toxikomanie) s trestní sazbou až na 3 léta. Nebudou tedy dále tolerovány názvy a popisy místností jako "Ganjaland", "Cannabis", "THC" a podobné. Jako podstatně závažnější provinění bude nadále klasifikováno zakládání místností, propagující názvem nebo popisem rasovou nesnášenlivost, nebo k ní přímo nabádají. Takováto činnost bude klasifikována a stíhána jako propagace hnutí směřující k omezení práv osob nebo skupin osob podle §260 tr. zák., s trestní sazbou na 3 až 8 let. Podobně závažné provinění je zakládání místností, které budou svým názvem nebo popisem přímo či nepřímo propagovat dětskou pornografii, sex s mrtvolami nebo sex se zvířaty podle §205 tr. zák. s trestní sazbou až na 1 rok, peněžitým trestem nebo propadnutím věci. Pokud bude název nebo popis místnosti přímo nabádat k sexuálním praktikám s nezletilými osobami, může se pak jednat o trestný čin pohlavního zneužívání podle §242 tr. zák. s trestní sazbou 1-8 let. Sexuální praktiky mezi příbuznými jsou pak v trestním zákonu "oceněny" odnětím svobody až na dvě léta podle §245, takže je lépe se jejich propagaci také vyhnout. V žádném případě není účelem tohoto doplňku pravidel zastrašovat řádné uživatele, ale upozornit na možné následky nevhodného chování při používání služeb serveru Xchat.cz. Uživatelé, kteří se i přes toto upozornění dopustí jednání, které je výše popsáno, nebo které je jinak v rozporu s platnými zákony, budou oznámeni Policii České Republiky a bude proti nim vedeno trestní stíhání. konec citace Bylo by, myslím, docela užitečné, aby se všichni konstruktivní "zastánci svobody slova" pokusili uvědomili, že mně, a pokud vím a mohu za ně mluvit, i Lyrykovi s Viem je v zásadě samotná "závadnost" obsahu textů lhostejná, neboť jím každý demonstruje zejména vlastní úroveň ducha a tím se v určitých případech sám nejvíce trestá a ponižuje (což platí samozřejmě i na mne, připomínat nepotřebuji ;o))) nebo naopak. Osobně se rovněž nedomnívám, že příspěvky, které jste tady předvedli, i ty které jíž byly za našeho působení odstraněny, mohou někoho mravně narušit, a pokud ano, svede to víceméně cokoliv jiného a pravá příčina bude zřejmě skryta někde jinde. Nemluvě o tom, že by mne pobuřovaly (tedy alespoň ne z těch podsouvaných příčin). Nějaké ohledy na citlivé a jemné duše některých čtenářů pominu, neodvažuji se je od určitých lidí očekávat a vskutku nejsou povinnné. Nicméně server existuje v určitém právním prostředí a zákonodárci mají jiné představy, než může mít většina z nás, jak jsme tady. A mají nástroje je vymoci a případná přestoupení trestat. A to nejen původce, nýbrž i spolupachatele - správce/majitele stránek. Stejně jako i neoznámení trestného činu. Pravděpodobnost, že nás paní učitelka Hamáčková po přečtení slohové práce na téma Kde bych chtěl strávit příští prázdniny pod zvučně napovídajícím názvem Sodoma nebo Gomora inspirované zdejšími "nepravostmi" na písmáku udá, je sice vcelku malá, ale reálně existuje. Případné, byť třeba jen peněžité sankce mohou znamenat, kromě osobních nepříjemností pro zodpovědné osoby, která přirozeně může být jedincům, jimž soukromě říkám (parazitující tlachal) šumafuk, také ohrožení provozu i samotné existence tohoto místa. Co teď řeknu, může být vnímáno jako farizejství, jímž do značné míry ve skutečnosti snad i je, nicméně za svou osobu mi nezbývá než prohlásit, že budu-li nakonec donucen volit mezi restrikcí vůči některým uživatelům/autorům a zmíněným rizikem, riskovat nebudu. A tak bych chtěl apelovat na všechny v tomto směru soudné lidi, aby raději sami před publikací vážili, ať pak nemusíme vážit za ně, což, byť neradi, vědomi si své nedokonalosti a nezpůsobilosti, dle zákona musíme. A ať přivíráme oči sebevíc, některé věci přehlédnout nemůžeme. Pokud se mohu dotknout Oldy, co a jak řešil nebo ne a proč, chci k již řečenému dodat asi toto - odhlédneme-li od faktu, že legislativa byla v tomto směru poměrně nedávno novelizována, Olda na tomto jednom ze svých mnoha serverů, na existenci tohoto prostoru nebyl tak závislý, jako je bezesporu mnoho z nás, jeho obyvatel, což nakonec dokázal i tím, že Písmáka prodal (aby mi nebylo podsouváno a bylo správně rozuměno, to není z mé strany žádně morálně kritický soud, jeho rozhodnutí rozumím, chápu jej a nijak neodsuzuji, pouze konstatuji), také proto si mohl dovolit na ledacos nedbat. Měl (a stále má) přirozenou historickou autoritu původního majitele a hlavně tvůrce, kterou si za peníze nekoupíte, a to jsme ani nechtěli, i to byl důvod pro ona "pravidla písmáckého pravopisu". On mohl v případě potřeby jednat a v těchto případech také jednal o své újmě, aneb Tantum iuris habet unusquisque, quantum potentia valet (Kdo má moc, má i právo, Spinoza, Traktát politický). Stejně si myslím, že spíše než otázka svobody slova některé jedince (abych byl konečně konkrétní tak třeba duo Stanislav Vašina-Monty Python) přivádí k zuřivosti spíše vědomí, že Lyryk a v neposlední řadě i má osoba, máme nad nimi onu "moc" a soudí naše pohnutky a úmysly podle svých vlastních morálních kvalit, které mi druhdy nejednou neopomněli, často raději postranně předvést, když se bojí u vědomí toho, co by s takovou "(ne)mocí" sami dělali, a zcela záměrně se z osobních příčin tímto způsobem snaží dospět k přímé konfrontaci v naději, že se jí zalekneme. Obávám se, že ta naděje je falešná a jak jsem řekl, budu-li nakonec nucen volit mezi dvěma, z mého pohledu špatnými rozhodnutími, má volba bude nejásavě jasná, ač vím, že by mi v rozporu se skutečností mohla být a jistě také bude připisována záštiplná radost. Ostatně byl bych z jejich strany raději za otevřenější postup bez zástupných záminek, třeba bombový útok, brom do čaje nebo něco podobného. Volba je ovšem i na nich, na vás a tak volte.

Miroslawek
26. 08. 2003
Dát tip
omluvte nepatřičně tučné písmo, přestože jsem text po sobě kontroloval, ve spleti písmen jsem to přehlédl

Ale hošíčku, co se nám to tu snažíš podsunout? Já - na rozdíl od tebe a od Lyryka - nejsem na Písmáku existenčně závislá, neboť moje "díla" normálně vychází tiskem. Což si také mohu vykládat jako důvod vaší zášti vůči mé osobě. Mě je vaše moc nebo nemoc úplně ukradená. Jenom mi tak nějak z principu vadí, když se někdo chová jako netolerantní a úzkoprsý šosák. Vadí mi omezování svobody slova, umně maskované nějakými pochybnými zákony, které jsem zřejmě porušila tím, že jsem zde publikovala karikaturu kocoura, kouřícího trávu a obrázek vlčího máku. Jestli se jej dopouštíš ty, Lyryk, Standa, Wopi nebo kdokoli jiný, není rozhodující...

Pavson
26. 08. 2003
Dát tip
já to mrdám, takováhle pěkná etapička a já sedim v putyce!

Wopi
26. 08. 2003
Dát tip
LIDIČKY, NEŠLO BY TO TROCHU SE ZAMYSLET A UKLIDNIT? Roztáčí se tady (a zároveň souběžně i na dalších místech) spirála osobních výpadů, která obvykle nevede k ničemu dobrému. Čím víc se budeme vzájemně napadat a osočovat, tím víc se budeme nenávidět a TO JE NA HOUBY. Dobře, každý z nás tady má někoho, koho zrovna nemusí... ale NEŠLO BY TO NĚJAK USTÁT V KLIDU? Obávám se o Písmáka, jestli každý bude vnímat jen své ego...

Pavson
26. 08. 2003
Dát tip
Wopi, mluvíš mi z duše, právě se chystám sepsat dílko na toto téma.

Teichmane: S křížkem po funuse, nelegální drogy už se mažou taky. Viz tato debata výše. Wopi: Chápu tě, také by mi bylo milejší, kdyby se zde debatovalo věcně, ale znáš to: na hrubý pytel hrubá záplata. Nezaobírám se nenávistí k nikomu, ale srát na hlavu si taky nenechám. :o) Pavson: Ouha, těším se na něj, tedy pokud si ho ještě budu moci přečíst.

Wopi
26. 08. 2003
Dát tip
MP: Jenže - cituji ze zákona nahoře uvedeného: "Kdo ... činí veřejně přístupnými ... pornografická díla písemná ... , bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok, peněžitým trestem nebo propadnutím věci." Činit veřejně přístupnými je mj. mít je na inetových stránkách. Je zcela logické, že majitel Písmáka se snaží zákon neporušovat. Přesto se proti němu zvedla vlna odporu (což je zase dáno tím, že metoda prezentace nebyla zvolena právě nejšťastněji).Ona vlna odporu samozřejmě vyvolala reakce, ty další reakce a jsme u té spirály, kdy si na tu hlavu za chvíli budeme kálet všichni vzájemně. Opakuju - NIKAM TO NEVEDE, K NIČEMU TO NENI.

Pavson
26. 08. 2003
Dát tip
Wopi, problém je v tom, že my autoři jsme veskrze skupinka velmi nevycválaná a v tom je naše síla. Olda nás nechal vesele a libovolně cválat a padat a třeba i chrápat a nebo balit a hulit a chmelit a žvanit a ...... Jakmile ale někdo na nás jen ZVEDNE bič....

Mathew
25. 08. 2003
Dát tip
co je to zahálčivý a nemravný život? bojím se že ten můj od toho nebude daleko :))*

BorisCvek
25. 08. 2003
Dát tip
Výklad trestního zákoníku provádí POUZE SOUDY :-).

Lyryk
25. 08. 2003
Dát tip
Ciatace zákona není výklad. U některých zákonů existuje (někdy i závazný) komentář. Vesměs se výklad zákona soustředí v tzv. judikatuře, což je souhrn soudních výroků, soustředěný ve stanovisku Vrchního soudu. Nejsem sice právník, takže to neříkám asi zcela přesně, ale laicky řečeno je řečená podstata blízká skutečnosti .-)

Strpod
25. 08. 2003
Dát tip
Ten výklad chci od vás! Zajímá mne, jaký paragraf lze na Písmáku dle jeho správců porušit a čím konkrétně.

Lyryk
25. 08. 2003
Dát tip
My nejsme povinováni takový výklad podávat a podávat ho nebudeme. Získat si podobné informace je individuální povinnost každého uživatele, tak jako je tomu v celém našem právním prostředí. O všem se lze poradit s právníkem. To, čemu zde necháme volný průchod je naše správcovské riziko a ani my v tom nemáme zcela jasno. Posuzujeme a budeme nadále posuzovat věci případ od případu a v kontextu celkového díla a chování autora.

Lyryk
25. 08. 2003
Dát tip
tak jako na každém serveru, kde je tendence obtěžovat ostatní .-)

BorisCvek
25. 08. 2003
Dát tip
Pokud vím, tak v praxi se ani vrchnímu soudu nedaří judikaturu sjednocovat.... Zákon je pro soudy závazný, a je jedno, zda jde o zákon s komentářem (který je součástí zákona) nebo bez komentáře... VÝKLAD zákona podává však soud v konkrétních soudních rozhodnutích. A až budou vrchní soudy zrušeny, zmizí i ta HRA na jednotnou judikaturu.... :-).

papouch
25. 08. 2003
Dát tip
A když někdo hanobí papoušky - je to taky hanobení rasy? :-)

Lyryk
25. 08. 2003
Dát tip
je!! pokud tím myslí konkrétně tebe a tvé kamarády .-)))

gd
25. 08. 2003
Dát tip
je to složitější. v základu jde o to, že podle paragrafu 215 by člověk neměl zpřístupňovat nezletilým cokoliv "nemravného". ovšem nikdo už ti neřekne, co je podle zákona "nemravné". takže totální chaos, který by se určitě dal snadněji vyřešit nějakou oficiální hláškou na hlavní straně ("uživatel prohlašuje..., "na vlastní nebezpečí...") a ne pruděním všech ještě normálních uživatelů písmáka. jediné cenné tady je komunita zajímavých lidí, kterou, milý lyryku, cílevědomě rozesíráš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru