Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zivotni zmena - NICK Carter

28. 08. 2003
1
3
1151
Autor
kloweni

tohle si lide mysli o spravci... - vymazana diskuse s lidmi kteri byli prave take vymazani... spravcem LYRYKEM

Prolog: 
Před chvilkou byly smazány nicky Monty_Python, Stanislav_Vašina, gd, Mathew. Možná i další, zatím vím jenom o těchto čtyřech.


Mazání nicků 
Nevím, jak ostatní, ale já (gd) zatím na Písmáku zůstávám pod novým nickem genialnideti - ostatní mají také alternativní nicky, takže Monty hledejte jako Flying_Circus, Standu pod hubertxy, Mathew si asi taky nějaký náhradní nick založí.

 

Co bude dál, uvidíme.

 

Díla mám naštěstí zazálohovaná, takže je zřejmě pouze přesunu na server totem.cz - jak to bude s Písmákem obecně, to záleží především na Lyrykovi. Na všechny bych apeloval, aby se ve vlastním zájmu o další osud tohoto serveru zajímali.
 

 


Názory čtenářů: 
27.08.2003  ulita 
někdo smazala nicky? co je to za blbost?
 
27.08.2003  odezdikezdi 
nepochopila jsem, proč se to vlastně stalo
 
27.08.2003  hubertxy 
zeptejte se Lyryka, ten Vám to milerád vysvětlí, i s tou správnou angažovanou omáčkou...
 
27.08.2003  genialnideti 
odezdikezdi: vkládání obrázků omamných drog, hypertextové odkazy na erotické povídky jednoho slovenského autora, používání vulgárních výrazů. to alespoň v mém případě.
 
27.08.2003  odezdikezdi 
zeptám, chtěla bych to vědět i od Vás ... jak to vidíte - proč se to stalo ... já ty debaty všechny moc nesledvala a to, co jsem četla, asi nepochopila ....
 
27.08.2003  Kodynie 
Hele, Stando, jak je možné že se i nadále mohu vykecávat pod Montyniným dílem? To je nějaké divné. Musí mít nějakou díru v systému. V autorech už jí nevidím, to je pravda.
 
27.08.2003  genialnideti 
když ti to řeknu, tak si budu zakládal další nick, protože to obsahuje několik vulgárních slov na adresu majitele serveru. ve zkratce jde o to, že majitel se zneužívá zákonných předpisů k prosazování svých osobních zájmů.
 
27.08.2003  quentinbubakoff 
jó až si lyryk přečte Vidláka jdu taky, dejte mi vědět kdybyste sehnali jiný azyl:o))))))
 
27.08.2003  Jochanien 
to snad nemyslí vážně???????!!!!!!
 
27.08.2003  genialnideti 
kodynie: díla nadále existují, akorát neexistuje autor a tedy spojnice, přes kterou se k nim lze dostat. je to magořino a uvítal bych místo smazání autora pouhé znepřístupnění pro vkládání dalších kritik, děl etc. ale to je bezvýznamná drobnost.
 
27.08.2003  hubertxy 
ideální je totem, tam fungujou normálně, tady je to jako v koncentráku...
pokud vím, žádný zákon jsem nepřestoupil, aby mě měl Lyryk důvod smazat, jen jsem otevřeně řekl, co si o vedení zdejšího serveru myslím jeho správci. tečka.
 
27.08.2003  Kodynie 
Díky za přednášku, gd.
 
27.08.2003  genialnideti 
hubert: tos ale právě posr... překročil pravidla.
kodynie: gd je smazanej, tohle jsou genialnideti a s těma už taková legrace nebude. ne ne. s těma vůbec nebude legranda.
 
27.08.2003  Kodynie 
Jo, Stando na Totemu jsem už byla, ale zdál se mi poněkud nepřehledný. Doporučil bys mi třeba blueworld? Doufám že to mám správně.
 
27.08.2003  Jochanien 
hubertxy: no to se právě nesmí.

to by mně zajímalo, jestli se všichni tři správci před smazáním poradili (třeba mobilně), nebo si to střihnul pan Horner sám na svou odpovědnost a na své rozhodnutí

svoboda slova jak vyšitá.


27.08.2003  Flying_Circus 
Tak já vám taky řeknu, proč jsem smazaná. Můžete si to přečíst pod mou diskusí, která je hned nad tou géďákovou. :o)
 
27.08.2003  ulita 
já ty vaše bojůvky moc nesleduju, ale připadá mi divný, že by správce prostě smáznul nicky lidí, kteří mu nesedí, nebylo by lepší nejdřív zjistit SKUTEČNÝ STAV VĚCI než začít plivat??????
 
27.08.2003  genialnideti 
hele, jochčo, moc neprovokuj, nebo tě pan horner přidá na seznam. ja? :)))
 
27.08.2003  Kodynie 
gd, neschovávej se. Mne stejně nezmateš, neměl jsi prozrazovat původ svého nicku v debatě o nickách.
 
27.08.2003  genialnideti 
ulita: tak sorry - asi parciálně spadl server. a jako naschál se nemůžou přihlásit lidi, kterejm lyryk pohrozil smazáním nicku. vlastně s výjimkou nin, ale u tý stejně přestřelil....
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Anebo já to zkopíruju sem, nač dvě stejný auditka?

DOPLNĚNÍ "PRAVIDEL"

1) Správce si vyprošuje, aby o něm někdo veřejně říkal, že je cenzor, blbec, komunista atp. Za takové výrazy bude příslušná identita vaporizována.
2) Správce zakazuje publikování obrázků rostlin, nohou a kreslených kocourů s ubalenou cigaretou v tlapě. Za takové chování bude příslušná identita vaporizována.
3) Pokud někdo souhlasí či se přímo postaví na stranu vaporizovaného nicku, bude sám vaporizován.

Ráda bych upozornila p. t. ctěné Písmáctvo, že od dnešního dne přestaly existovat nicky Stanislav_Vašina, gd, Mathew a Monty_Python. Byly smazány udatným a spravedlivým správcem, neboť si dovolily nesouhlasit s jeho způsobem oklešťování svobody slova; dovolily si připomenout jeho sliby z dob, kdy po Oldovi přebíral Písmák a dušoval se, že NIC MĚNIT NEBUDE.

Mnozí z vás si jistě řeknou, že nám to patří. Každý má právo - aspoň dle mého názoru - na vlastní názor. Tuto upoutávku směřuji k těm, kteří jsou stejného či podobného světonázoru jako výše uvedení nebožtíci, aby zvážili své další setrvání v prostoru, který je demokratický asi jako koncentrační tábor.

 

S pozdravem

 

MUPY MUP

 

Monty Python

 

 


27.08.2003  Jochanien 
aha, já že než jsem dopsala kritiku, tak to zmizlo:-))))


tázala jsem se - kde jsou další dva správci?????
proč k tomu mlčí?????
proč si může dělat Lyryk co chce?

 


27.08.2003  ulita 
gd: nemusíš se omlouvat...:) já jen že já sama jsem dost velkej prudič a už se mi mockrát stalo, že jsem si pěkně naběhla, protože jsem si prostě nezjistila co a jak a proč se děje a následně jsem byla za blbce... tak jsem se spíš chtěla podělit o zkušenost...
 
27.08.2003  nin 
Máte mou podporu. Ráda bych, aby bylo vysvětleno, v čem konkrétně kdo z vás překročil zdejší zákony.
Vaše díla mi chyběj.


Těší mě, že od mého smazání správci upustili (poté, co jsem se zeptala ve zprávách Lyryka, cože ode mě vadilo, a dozvěděla se: "myslel jsem původně na odkaz na server o drogách, ale dohodli jsme se s ostatními správci, že tebe z blokování nicků vyjmeme"). Mimochodem, ten odkaz byl na odbornou stránku o rostlinách, ze kterých se vyrábějí léky a drogy, tentýž odkaz visí i na stránce Drogová poradna, tudíž o propagaci nemůže být ani řeč. Lyryk se mi omluvil, fajn, ale co ostatní? Co udělali?
 
27.08.2003  Jochanien 
gd: mně to nevadí, díla jsou dávno doma v šuplíku anebo vycházej v spřátelených plátcích tiskem:-))

na tady tom už nejsem životně závislá.....:-)))
 
27.08.2003  genialnideti 
pro ctěné správce: jak to bude s kluby? jsem správcem filmového klubu, ale stěží ho můžu spravovat, když se nepřihlásím. co s tím? smazat klub i s dvaceti členy? převést správcovství na někoho jiného? jak, když se nemohu bez potvrzení správce klubu ani stát ani jeho členem?

věřím, že podobný problém mají i ostatní smazené nicky.
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Jochanien, neblázni. Mirosláwek je něco jako Lyrykův klon, Sonatina je jeho manželka a pochybuju silně, že by s těmi třemi Vio nějak zásadněji nesouhlasil. :o)


27.08.2003  odezdikezdi 
taky bych to slyšela ráda nějak konkrétně - ty debaty jsou dlouhý, neprokouše se tím ...
 
27.08.2003  genialnideti 
jochanien: životně závislej tady na tom nenení snad nikdo vyjma lyryka, miroslawka a podobnejch sociopatů. ale bývalo příjemný tu pobývat, snad se ještě občas ukážu, postát zamyšleně u hrobečků... :))))
 
27.08.2003  Rowenna 
:-(((
Nelíbí se mi to.
 
27.08.2003  Astra 
Taky by mě zajímalo jaký zákony překročili. Mám chu´t odtud zmizet, protože to zavání totalitou, kterou z duše nanávidím.
 
27.08.2003  genialnideti 
no astro - ty a tvoje pornografický básničky, ty máš zrovna co říkat. :)))))
 
27.08.2003  Flying_Circus 
nin, víš, co jsem udělala konkrétně já? :o)

1) Neuznávám ani Lyryka, ani Mirosláwka, za nějaké místní autority. O obou si myslím, že jsou velmi průměrní básníci, ovšem mohutného sebevědomí.
2) Mluvím tak, jak mi zobák narostl.
3) Píšu pokleslou literaturu, která se bohužel pár lidem líbí. Moje báseň (kupodivu jedna z těch, které osobně považuju za slabší) je druhá nejvíce tipovaná báseň na Písmáku.
4) Myslím si a otevřeně tvrdím, že Pravidla jsou alibistický spisek určený k buzeraci, pruzení a zvýšení prestiže pánů správců.

To snad stačí, ne? :o)
 
27.08.2003  Jochanien 
pojďme posílit Totem.

Totemáci budou rádi a stejně jsme tam víceméně všichni na půl nohy....


27.08.2003  Astra 
gd: co je na mejch básničkách totalitního? :-) (dělá se z toho mýtus. Byla to jen jedna, a obsahovala slovo kunda)
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Jochanien: To je velmi dobrý nápad. Bohužel se obávám, že je tam na půl nohy i Mirosláwek. :o( Nějak mě nerajcuje představa, že bych jeho blbé kecy měla číst ještě někde jinde.
 
27.08.2003  genialnideti 
já jsem pro. založím si tam nick a stěhuju se. standa vašina tam už tam je, nebude mi tam smutno... akorát to chvilku potrvá, protože zrovna dneska bych měl makat a místo toho tady švitořím o nějakejch lyrykovejch vymyšlenůstkách...

na totém!!!!
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Astra: Buď ráda, že Lyryk zatím netuší, že tě literatura živí. :o)))
Tvoje básničky jsou pokleslé, protože se v ničem nepodobají básním, které píší a mají rádi Správci. :o)))
 
27.08.2003  genialnideti 
tak holt budeš mít monty místo lítacího kočovnej cirkus!!!
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Já bych taky měla makat, ale jsem holt zvědavý ďouče. :o)))


27.08.2003  genialnideti 
fakt musím makat. mějte se!
 
27.08.2003  genialnideti 
já taky (kromě toho ďoučete), je to peklo, ale musím to mít do večera napsaný. já se narozdíl od toho č........ lyryka psaním živím (bohužel :))))).... mně ti napadaj takový krásný nadávky!
 
27.08.2003  Pavson 
Včera, když se jela ona etapa, za kterou se vylučovalo, jsem zrovna seděl v putyce. Nepochybuji o tom, že bych se jinak oné etapy účastnil a tudíž bych byl také vyloučen. Z tohoto důvodu vstupuji do solidárního protestu a do odvolání nebudu dávat lyrykovi tipy.
P.S. Nevěřil jsem, že by takovou hloupost byl udělal.
 
27.08.2003  Jochanien 
kočovnej cirkus taky není špatnej:-)))

mohla bych být medvědka?
 
27.08.2003  genialnideti 
kdo pozdě chodí, sám sobě škodí, pavsone. mohl jsi bejt taky smazanej. :)))
 
27.08.2003  Jochanien 
tomu jsem nikdá tipy nedávala...ani jsem mu ne(na)dávala....
natož abych ho četla....:-))))
tak pokleslej vkus nemám...nebo mám?
mám holt krátkou paměť.
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Jochanien: Můžeš bejt i Vašek, přestrojenej za medvědku, jestli chceš. :o)

Pavson: To se ještě dá napravit. :o) Jen nesmíš zevlovat v hospodě a sem tam napsat na Písmák, jako že Lyryk zbytečně buzeruje lidi... a když přidáš nějakej obrázek kytky, třeba setýho konopí, tak odtud pofičíš jak namydlenej blesk!
 
27.08.2003  genialnideti 
A napiš to hlavně Miroslawkovi, to je taky pěknej kriketový míček!
 
27.08.2003  Pavson 
Monty ( není protizákoný tě takhle oslovovat, teď když jsi na tom indexu ? ), jestli se najde v mém novém dílku Svazáci, letím taky.
 
27.08.2003  Jochanien 
hele co jsem našla:

24.08.2003 Lyryk
Na svůj názor má tady každý právo, to je v pořádku, všem se nelze zavděčit .-)

to je v předávacím oznamu
 
27.08.2003  hubertxy 
já jsem už dávo na totemu jako hubert...
když tam bude víc psavců, bude to tam veselejší... :o))


27.08.2003  genialnideti 
svazáci jsou dost dobrý, ale ještě to vosol nějakým obrázkem máku, pavsone. mák dělá divy!!! přece tady nezůstaneš, šprte, každýho správnýho tvrďáka od ssmanů vyhodili! :))))
 
27.08.2003  Pecheur 
...jo, kámošky mi tvrdili, že 27.8. má bejt nějakej hódně blbej den. Bohužel, vypadá to tak a jediné čeho "velký cenzor" opravdu dosahuje jest znechucující zanedbavání individuality jednoho každého literárního tvůrce. Místo aby nejdříve argumentoval v široké debatě, ptal se druhých na názory a vedl širokou a dlouhou debatu o servru, řádí jako pominutý a nikdo neví, s jakým novým "očistným procesem" přijde a v koho zájmu...
...teda, že jsem se ale nechal vytočit...jdu si uvařit svůj zelený jasmínový drogami provoněný očistný čaj...
 
27.08.2003  hubertxy 
Pavsone, jsi měkkej... :o)
 
27.08.2003  Orbi 
tak to je docela síla....
 
27.08.2003  genialnideti 
blbej není den. záleží na každým, jakej si ho udělá, v tomhle případě své stížnosti směruj na lyryka a jeho pracovní kolektiv soutěžící o titul "brigáda uměnovědné práce". den za nic nemůže.
 
27.08.2003  rire 
IMHO by spravce mel spravcovat s tichym souhlasem vetsiny pismaku - a v pripade problemu by se mohla udelat sajta pro vysloveni neduvery spravci. Otazka je kdo to bude delat - a jestli bude mit aspon trochu pochopeni pro to, ze to nase webove psaci piskoviste je jen a pouze proto, abychom se tu vyradili MY. Nebo si vsichni chcete hrat na vazne profesionaly? :)

To mazani neni stastny krok, Lyryku. Pismak me slouzit jako otevrena komunita. Otevrena.
 
27.08.2003  Krel 
jestli je to skutečně pravda tak to je hodně špatné!!!!!! A je mi z toho moc smutno....
 
27.08.2003  genialnideti 
krel: tak zkus najít gd v seznamu autorů. hodně štěstí.
 
27.08.2003  Jochanien 
Krel: nasmůlu to pravda je

Monty: děkuji, budu dobrým Vaškem:-)))
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Hele, jestli se ti nechce do máku, Pavsone, tak stačej nohy. Ženský chodidla. Ale musej mít nalakovaný nehty. :o)
 
27.08.2003  Jochanien 
když já neumím přidat vobrázek....:-((( fňůůůk
 
27.08.2003  Pavson 
Monty, nestačilo by jen napsat toto ?:
Sháním semínka konopí setého ( na rybářskou návnadu ).


27.08.2003  genialnideti 
a víš, monty, co je na těch nožkách vůbec nejvtipnější? to nebyla fetišistická stránka, našel jsem samozřejmě hafo stránek, kde ženská někoho dělá nohama, ale pak jsem vyměkl a našel obrázek ze stránky UMĚLKYNĚ, která kreslí obrazy lakem na nehty!!! ale z područí pana hornera není úniku.... a pak ještě něco o bití psů a holi.
 
27.08.2003  Krel 
No už jsem to zkoušel...a nejde to...

je škoda, že za ty léta co tady byl Olda nikomu obrázek trávy a nevím čeho nevadil. A teď najednou...trochu jsem ty bojůvky pozoroval a tedy. nevadí mi slovo "píča" v literatuře, i když sám bych ji nikdy nepoužil. nevadí mi obrázky konopí a drogy v dílech.

Jako formu protestu pokud to bude nutné asi začnu propagovat obrázky zelené rostlinky atd a až mne smažou tak prostě už nepřijdu...a bude mi smutno, neb si budu pamatovat písmáka který byl o něčem, o lidech a ne o nějakých debilnéch nařízeních, která se stejně nedají kontrolovat, natož dodržovat.
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Pavsone, přitvrď. Zazálohuj si a přitvrď. :o)
 
27.08.2003  Jochanien 
sháním harpunu (na konopí seté)
 
27.08.2003  genialnideti 
pavson: vyhoď to s tou návnadou, srabíku! :))))))
 
27.08.2003  Mair 
Ostatní neznám, ale proč Mathew?? Nepřišlo mi, že by jeho poznámky byly nevhodné, vulgární či jinak urážející. To že s něčím nesouhlasil víc než bylo nutné neznamená, že musel být smazán!!K tomu promazávání nicků by se mohli vyjádřit i ostatní, ne????
 
27.08.2003  Jochanien 
dege----eee gede: koukám že makáš jak o život:-))))))))
 
27.08.2003  genialnideti 
Jen se vyjadřuj. Ale radši si předtím zazálohuj všechny díla.
 
27.08.2003  Pecheur 
Na každého tento den zřejmě působí jinak: :-)
Planeta Mars se 27. srpna přesně v poledne středoevropského letního času přiblíží k Zemi na necelých 56 milionů kilometrů. Bude to nejtěsnější vzdálenost mezi oběma oběžnicemi Slunce od počátku letopočtu, řekl astronom pražské Štefánikovy hvězdárny Pavel Suchan. Znamená to, že bude na noční obloze Marsův rudý kotouč větší než obvykle, dodal.

Mars obíhá jako čtvrtá planeta v pořadí od Slunce. Kvůli své červené barvě, připomínající oheň a krev, dostal pojmenování podle římského boha války. Od roku 1877, kdy na něm astronomové objevili něco působící jako zavlažovací kanály, bývá spojován s mimozemšťany - "marťany". Sondy Viking 1 a 2, na něm však žádnou formu života nepotvrdily.


 
27.08.2003  Flying_Circus 
Mair: Říká ti něco slovo samoděržaví? :o)
Proč by se měli vyjadřovat ostatní, když Písmák patří Lyrykovi? :o))) Doby, kdy tu vládl duch demokracie, už dávno vyčpěly, bohužel.
 
27.08.2003  hubertxy 
Pecheur, s tím Marsem to sedí... :o)
hnedle bych někomu vlepil facku, mít ho po ruce... :o)
takhle si jen půjdu domů odpočinout po úmorném dni... :o)
 
27.08.2003  Pavson 
ještě nemám zazálohováno, pak tam možná hodím i ten vlčí mák.
 
27.08.2003  nin 
Mair: Mathew tu uveřejnil fotku trávy (nikde jinde kromě tohohle serveru jsem neviděla, že by se to bralo jako propagace drog, vlastně si vzpomínám, že někdy před pár lety se nějaká učitelka snažila - marně - obvinit někoho, kdo měl list na tričku nebo tak něco) a svoje telefonní číslo :)))) Ostatní jsou na tom podobně.


27.08.2003  Mair 
Já jsem sice zastáncem monarchie (Není nad to všechno svalit na jednoho člověka) ale sem tam malá revoluce, hm hm hm...
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Krel: Taky je mi smutno, když si na to vzpomenu. Ale bohužel realita je taková, jaká je. Olda musí být asi opravdu hodně zamilovanej, když udělal takovou nesmírnou blbost. :o(

genialnideti: Pan Horner si nebude a nemusí nic ověřovat. Provinil ses souhlasem. Co asi tak můžeš bejt za člověka, když se přidáš k provokaci, rozpoutané někým tak nízkým a nemorálním, jako jsem já???
 
27.08.2003  Jochanien 
tak jako pokrytectví mi přijde, když lidi, kteří si tu a tam daj jointa tu nechtěj trpět trávu.....


 
27.08.2003  Mair 
Fotku trávy??? A...??? A...co???? Něco my nedochází?? To kdyby tady posílal vzorky zdarma, ale to že někde hodí obrázek...?
Ach jo, asi jsem zkažená dobou. Nějak mě to nepřipadne divný.
 
27.08.2003  Mair 
F_C: Jaká provokace?? Něco mi uniklo????
 
27.08.2003  genialnideti 
monty, já vím. jen mi to nedalo. mimochodem - právě jsem si zaregistroval na totem.cz nick genialnideti a chystám se na stěhování. existuješ na totemu? pod jakým nickem?
 
27.08.2003  Mair 
Totem?? Asi se tam taky mrknu!!!
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Mair: No, my tu včera s ostatními smazanými kolegy schválně (poté, co mi Mathew prozradil, že mu byla odstraněna fotka trávy) uveřejnili obrázky vlčího máku, nohou (objekt pro fetišisty), neslušné mrkve, a kresleného kocoura, který kouří. A tohle je výsledek. :o)))
 
27.08.2003  Pecheur 
Tak já nevím...nosím už pár let svoji super konopnou tašku na které je tráva hezky pěkně vyšitá v logu a neměl jsem zatím potřebu někomu vysvětlovat, že ji nekouřím (teda za posledních 5let vůbec... :-)) a že mi nejde ani o nějakou propagaci. Jde mi jen o to, že taška je prostě konopná a tedy z fajn materiálu. U Lyryka mě připadne, že se chová jako někteří z Lidovců, kteří prd vědí o původu a zdrojích homosexuality (psychoanalýza k nim ještě nedorazila) či o důvodech rozšířenosti konopí na školách, ale hned by trestali...a to co nejpřísněji. Léčba šokem se tomu myslím říká. Zpravidla se jí nic, stejně jako urychlenou revolucí, nevyřeší...spíše naopak.
 
27.08.2003  Krel 
Monty: to asi ano...obrázek trávy...mám doma asi 2 trička na kterým je a když si je vemu na sebe tak jako porušuju zákon nebo jak..asi ne...to by mě jali:-)
 
27.08.2003  nin 
Mair: najdi si poslední dílo od strpoda, tam to bylo
 
27.08.2003  Yfča 
Tak nějak nevím... Kačaba si přinesla domů z protidrogové přednášky, kterážto se konala ve škole, takový letáček, kde se mluvilo o škodlivosti drog a bylo tam i pár obrázků. Na jednom byla ta samá rostlinka, za niž se tady mazalo. Škoda, už jsem to dávno vyhodila do koše, mohla jsem zažalovat Protidrogové centrum za propagaci drog a ohrožování výchovy. Třeba by to hodilo tolik, že bych do konce života nemusela makat...
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Krel: Samozřejmě neporušuješ. Obrázek trávy není propagace drog. Takovou blbost si může myslet jen Lyryk a Mirosláwek. Vsadím se, že nikdy nehulili, jinak by nemohli být tak nebetyčně kožení.

gd: Jsem tam jako Adora, ale nic jsem tam nepublikovala...:o)
 
27.08.2003  quentinbubakoff 
přestěhováno na totem.Z tohoto hnusu je mi trošku na blinkání
 
27.08.2003  genialnideti 
yfča: ale lyryk ví. to je směroplatný. a prd platný taky.
 
27.08.2003  Flying_Circus 
quentinbubakoff: Nejsi sám a to mne mimořádně těší. :o)
 
27.08.2003  genialnideti 
tak začni publikovat (stěhovat), já tam hnedka zejtra hodím novou povídku, kterou jsem původně plánoval na písmáka, ale už ji uveřejním na totemu. uvidíme, jaká bude reakce, aspoň se budu muset snažit, když budu ten novej autor!
 
27.08.2003  Mair 
Obrázek trávy je v poslední době na každém rohu - tričku - krabičce s trávou v širokém okolí. Můžu jich sem taky pár hodit::)
 
27.08.2003  Krel 
Monty: taky myslím... stejně jako psaní o drogách není...jinak by totiž osvěta docela skončila, ona vlastně přednáška o jejich škodlivosti je vlastně i jejich propagací.

Nohy mě neva...fetišismus je v pohodě(i když jde mimo mě) ale jako úchylku to nevidím, ještě že nejsem gay zachvíli bych mohl být nebezpečný..

Kouřící kocour...když se kouknu na jakoukoli stránkus pohlednicemi...no:-)
 
27.08.2003  Astra 
Flying: Já být vámi, tak to tady nevzdávám. Konečně máte možnost zažít si disidentství na vlastní kůži. Konečně je proti čemu se vyhranit! Takový malý virtuální totalitní prostor, v němž ze sebe můžete šťavit to nejlepší.
 
27.08.2003  genialnideti 
krele, ty si koleduješ!!! poslední výstraha!
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Taky tam byl Ilja Hurník. :o)
 
27.08.2003  genialnideti 
astra: možnosti kontroly a represe jsou zde prakticky neomezený. v rukou nezodpovědného idiota je písmák docela dobrý klacek, ještě štěstí, že pánko hornerko není idiot, ale miloušek páníšek.
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Astra: Vždyť já to taky nevzdávám. :o) Už od mládí jsem byla černá ovce a vyvrhel. Jenom pokračuju ve vytýčený linii. :o)))
 
27.08.2003  Krel 
gd: mě je z toho jenom smutno...a naskýtá se mi otázka jak to bude za měsíc za dva...
 
27.08.2003  nin 
vzpomínám si, že jednou v novinách psali o učitelce, která chtěla někoho obžalovat z propagace kvůli listu na tričku - bylo to tam jako extrémní případ, dost shozený :)))) od tý doby jsem slyšela s takovým nesmyslem vyrukovat akorát Lyryka


27.08.2003  genialnideti 
za rok, za dva možná... pozná, kdo měl její úsměvy rád... pozná, jak je láska strašná a hrozná... když se dostaví nečekaně... a jednostranně... chichichi.
 
27.08.2003  Mair 
:-)
 
27.08.2003  Krel 
..Saň vypadala žalostně, křídla ji vyrvali, tesáky rozbili a hlavu ji polili barvou. Stála tam na podstavci, zlomená...
 
27.08.2003  Hanna 
Tenhle způsob represí je hodně nešťastný. Myslím, že to ničemu dobrému nenapomůže - chodu Písmáku už vůbec ne.
:-(
 
27.08.2003  Krel 
chudák klub TOKSIKOMANIA ten by měl být podle těchto měřítek smazán už 10x jenom za úvodní slovo v diskuzi.
 
27.08.2003  Mair 
třeba vyloučí každého, kdo slovo tráva jen napíše..nehledě na výraz "palička" a "palice" v jakémkoli smyslu. Vždyť to evokuje, ne??
 
27.08.2003  genialnideti 
btw: všimli jste si, jak se hrdinní správci odmlčeli? taktika je prostá - necháme je vyřvat, odtáhnou na totem a bude zase pěkně klid a mrtvolňoučko, jak to mají nekrofílkové rádi... olšany, olšany, jak jste krásné na vše strany... je mi do zpěvu! jsem svoboden! nic mi nemůžou udělat!!!! chachá!!
 
27.08.2003  Mair 
Teď se právě na totemu registruju. Nemyslím, že bych chtěla písmák (hned) opustit, je fakt hezky udělanej, ale...
 
27.08.2003  Wopi 
NICK "správce" JE ŠPATNĚ ZVOLEN. SPRÁVNĚ MĚL BÝT "pohřbívač".

LIDI - NAVRHUJU UDĚLAT NOVEJ SERVER - TENHLE DNES ZDECHNUL.
 
27.08.2003  genialnideti 
měl bych od totemu dostat nějakej propagační dárek, hrníček nebo tak něco. tolik novejch uživatelů během jednoho dne... :)))
 
27.08.2003  genialnideti 
stěhuju se na totem, wopi, pokud tě zajímá moje nová povídka, zejtra tam bude (ale bacha, je blbá a nechutná, lyrykovi by se tutově nelíbila). fungl novej server je dost fuška, ale výhledově se o tom dá uvažovat, prej se dá někde vzít koplet hotový php zadarmo, nevíš o tom něco?
 
27.08.2003  Krel 
To že utečeme nic nezmění...nevím jak vy ale mě na písmákovi dost záleží a nechci se koukat, jak ho pár "ehm" ničí...
 
27.08.2003  nin 
na totemu už nin je! takže kdybyste mě tam někdy hledali, právě jsem se zaregistrovala jako nin-ex...
 
27.08.2003  Pavson 
gd, víš co je absurdní? Kliknul jsem si na Totem a tam dole na mě jukla reklama na Písmáka - stovky autorů, tisíce děl, desetitisíce názorů!!!!
 
27.08.2003  nin 
Krel: mě teda Totem taky nebere a máš pravdu, ale jestli to tu takhle bude pokračovat, nehodlám se na tom podílet.. škoda, velká...
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Písmák 2013

Lidé v Písmákovi:
Lyryk, Mirosláwek, Sonatina, Vio
+0

Pokec
Lyryk: "Mirosláwku, z tvé dnešní básně mne úplně mrazí."
Mirosláwek: "Lyryku, mě mrazilo z té, co jsi napsal vloni 16. listopadu."
Lyryk: "Tuhle jsem si vzpomněl, jak to bylo hrozný, když sem ještě chodili lidi."
Mirosláwek: "Fuj, to mi ani nepřipomínej. To bylo strašný. Jednou se mi o tom zdálo, hrůzou jsem se probudil a měl jsem úplně promočený prostěradlo."
Lyryk: "Potem?"
Mirosláwek: "Bohužel něco horšího."
Lyryk: "Nicméně, všiml jsem si, že v tvé nové básni je silný antagonismus."
Mirosláwek: "Vážně?"
 
27.08.2003  genialnideti 
Pavson: Ale to je správně - desetitisíce STEJNÝCH názorů.
 
27.08.2003  Jochanien 
Gede:
...desetitisíce stejného názoru:-))))
 
27.08.2003  Kodynie 
Wopi: Máš nějaký konkrétní návrh? Půjdu za Tebou kamkoliv.
 
27.08.2003  Krel 
Tak na Totemu jsem jako Krel to je překvapení:-)
Monty: směju se ale k smíchu to není..
nin: stejný názor mám taky:-(
 
27.08.2003  genialnideti 
Právě sem vrazil zaměstnavatel a zařval, že jestli nezačnu dělat to, za co mě tak královsky platí, tak mě taky smázne. Padám, ale srdéčko mi za vás krvácí! Zítra nová povídka, slibuji! OVŠEM NA TOTEMU!
 
27.08.2003  nin 
Wopi: jestli máš v plánu něco novýho, půjdu do toho radši než na Totem
 
27.08.2003  Luk_Malér_8 
Tak na totem, jóóó´? Hmmmmmmmmmmmm tak proč ne, že? A neznáte ňáký hackery....................... ;-))))))))))))))))))
 
27.08.2003  Humble 
Wopi: To už mě taky napadlo. Měl bych možná chuť se do toho i pustit, je to ale věc, kterou dát dohromady potrvá řadu měsíců.
gd: Obávám se, že najít něco, co by bylo šité vyloženě na míru, bude zatraceně těžké ne-li nemožné. Nejlepší je napsat to na míru.
 
27.08.2003  Pavson 
Byl bych vděčný redaktorce Monty, kdyby zde kromě veselých sci-fi umístila kuchařku pro blondýnky, jak si nejelegantněji zazálohovat dílka z Písmáka tak, aby je bylo možné bez přepisování šklíhnout na Totemí lebku.
 
27.08.2003  genialnideti 
ad nový server: navrhuji dočasný azyl všech zájemců na totemu s průběžnou přípravou spuštění nového publikačního serveru. samozřejmě lze na nový server čekat i na písmáku, ale bojím se, že svatá válka ještě neskončila.
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Pavson: To se musíš zeptat Standy, já na Totemu nepublikuju. Zatím. :o) No jo, vlastně, já bejvala i redaktor. Takovou vysokou pozici jsem měla. A co jsem teď? Nula, nicka, nebožka, kterou Lyryk bude pronásledovat na nebi i na zemi. Že bych se šla utopit? :o)

Humble: Hlavně když to nebude šité na Míwu. :o)
 
27.08.2003  Evička 
Z Lichtenštejnska se nyní lidé stěhují do Švýcar,
neboť jejich panovník je svévolným, tupým vládcem! Ale my,
chrabří obyvatelé české kotliny se tak rádi hádáme, prudíme,
žabomyšíme, hulvátsky se osočujeme! A pak se přece jenom
smíříme, neboť jsme přece všichni ve své hluboké podstatě VELKORYSÍ A MÁME OHROMNÝ SMYSL PRO HUMOR, není-liž pravda??Nutno ale suše konstatovat, že obě válčící strany mají na současné situaci svůj jistý díl "zásluh" /snažím se zubynehty o nestrannost! - pomluvy naserou, osočování a nadávky taky naserou a následné pomstychtivé, ubohé mazání taky!/
 
27.08.2003  Pavson 
huberte pomož
 
27.08.2003  genialnideti 
mars už se vzdaluje, šálalálalá! :)))
 
27.08.2003  fermosa 
Ach smutno je mi přesmutno. Pochopil jsi správně Lyryku, protože kdyby jsi tohle komentoval, asi bych si pomyslela, že by to chtělo navštívit psychiatra.
Ale to co jsi udělal je pouhá infantilita. Beze smyslu, bez důvodů, jen tvoje ego, které utrpělo těžký úraz tím, že s tebou někdo nesouhlasil.
Standa byl asi první kluk, kterej mě navštívil jako nováčka. Navštěvuje každýho nováčka a pokud to jde tak ho povzbudí. Mám ráda jeho deníčky a taky snivý příběhy o indiánech. Monty mě svou prořízlou hubou okouzlila a už jen proto jak hezky lidově píše ji obdivuju.O tobě slyším pouze v tom případě - hádáš-li se či prosazuješ svoje názory. Na tomhle serveru je mnoho dobrého díky dobrým autorům.
A mnoho špatného bude díky špatným správcům.

to co tady kdosi vybudoval a stálo ho to hodně času, úsilí a nápadů..., někdo jako seš ty bezhlavě zničí. Emoce jsou kurva věc, viď?
Můžeš klidně mazat dál.
 
27.08.2003  Humble 
Monty_Python in memoriam: To samozřejmě bude :o)))
Mimochodem, nevadí, když si zkopíruju oslizlosti, kdyby náhodou mazání nicků důsledně pokračovalo? Dík.
 
27.08.2003  Humble 
fermosa: Mě nenavštívil, mě navštívila Yfča :o)
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Humble: Jen zálohuj, co myslíš, že tu momentálně dělám? Zachraňuju pokleslý a neetický humor před páterem Horneriášem. :o)


27.08.2003  Jochanien 
mne taky ne:-))) já tu byla dřívávějc:-)))))
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Já už bohužel nezjistím, kdo mne tu první navštívil, protože už se na svý první díla nedostanu. Ale mám dojem, že snad Merle nebo Albireo. :o)

fermosa: Velmi přesná formulace.
 
27.08.2003  quentinbubakoff 
fermosa:nádherně jsi to napsala, tak bych to nedokázal, ale mluvíš mi z duše.Standa mi obrovsky jako nováčkovi pomohl.Lyryku, jsem tu jen krátce, ale pokud jsi vykopl Standu vykopl jsi hodně velkou část "ducha" Písmáka.Krásného ducha.
 
27.08.2003  Yfča 
Humble: To víš, my chlípné stařeny, rády navštěvujeme nováčky! ;o))
 
27.08.2003  Jochanien 
Yfča: co to je "chlívna spařená"? to je houba nebo kytka?

Monty: nic bych za to nedala že Albi:-)))
 
27.08.2003  Yfča 
Asi mám taky průšvih. Přiznala jsem se k tomu, že su chlípná stařena... :o(
 
27.08.2003  Pavson 
mě navštívil taky Stáník jako první. Ale jestli to není tím, že se známe už dvacet let.
 
27.08.2003  Tibeťanka 
Jsem na Písmákovi taky docela krátkou dobu, může mi někdo vysvětlit jakou logiku či důvod má mazaní přezdívek? Buď je to totální blbota nebo jsem blbá já:)
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Yfčo, to není zdaleka všechno. Uvědom si, že na své stránce PROPAGUJEŠ ALKOHOLISMUS. A víš přece, jak Lyryk myslí na děti. Což kdyby to viděly? Vezmeš na sebe tu strašnou odpovědnost, kterou momentálně nese na hřbetě Lyryk? Asi ne, viď? Podvracet, ironizovat, urážet, to ano; ale až Lyryka ovedou v železech za to, že tu propagujeme drogy, alkohol, nohy a Ilju Hurníka, budeme z obliga a on za nás bude úpět v kriminále!!!
 
27.08.2003  Humble 
Yfča: A i přes tu chlívnost to bylo milý :o)))
Flying_Circus: Dík. A když napíšu, že Lyryk je vymletá píča, smažou mě taky???
 
27.08.2003  drfaust 
hmmm
škoda, jsem sice na totemu taky, ale zatím mi svou grafickou úpravou k srdci moc nepřirostl...
budu ho muset sledovat víc....
 
27.08.2003  genialnideti 
na písmáku se nesmí mluvit sprostě, nesmí se tu moc mluvit o sexu, drogách a podobnejch nechutnostech, nesmíš sem dávat odkazy na obrázky nebo stránky, který se k výše uvedenejm tématům vztahujou. pan horner totiž omamné lávky (včetně kávy a alkoholu) nekonzumuje, nesouloží a vulgárně se nevyjadřuje. pan horner je prostě lilium.
 
27.08.2003  Yfča 
Monty, alkohol nepropaguji, anébrž ta spodní fotka vypovídá náležitě o tom, jak člověk vypadá dvacet let poté, co požil (tehdy) lacinou desítku... Avšak ne každý si to musí uvědomit... V tom máš pravdu...
 
27.08.2003  Flying_Circus 
A hlavně se tu nesmí mluvit sprostě o panu Hornerovi, jsi opomenul dodat. :o)
 
27.08.2003  Yfča 
Dělám však ještě horší věci. Dnes ráno jsem ve sklepě zašlápla švába.
 
27.08.2003  Humble 
Dám si paňáka a jdu si koupit cigára - kafe k tomu mám na obrazovce, a docela silný...
 
27.08.2003  Krel 
Yfča: smaž se raději sama...pořád je lepší spáchat sebevraždu než být odstřelena...
 
27.08.2003  Helča 
????
!!!!!!!!!!!!!!!!!
?
 
27.08.2003  Pech 
Kurňa, už jsem tady nějakej rok a jaksi mi přirostlo k srdci...
Pamětníci vzpomenou na Printa a jeho výtky K Lyrykovi....měl pravdu !!! Ještě včera jsem panu správci poslal dotaz, zda to
řádění myslí vážně a potají doufal, že mi napíše, abych byl v klidu, že pouze legraci svým způsobem dělá...
Takový fagany jsme s kluky v děcáku mlátili a říkali jsme jim "jeden z těch, co musí každé odpoledne na svačinu" hajzlíci rozmazlený....většinou si to zasloužili! No, teďka už jsem velkej a dospělej, ale kdybych tě měl po ruce, no nevím, Lyryku....

Takže jen: jsi vypatlanec Lyryku


27.08.2003  genialnideti 
pech: chacha. další na mazání!
 
27.08.2003  Krel 
Co mě udivuje je, že jak lyryk tak např. Miroslawek byli online na písmáku(dle doby posledního přihlášení ve výpisu) už když se to tady řešilo a nikdo nic...to je:-(


27.08.2003  Gurroa 
Nesouhlasím s mazáním nicků, pane Lyryk..
Co mohu více?

Zatím "pan správce" nenalezl odvahu se také vyjádřit, pročpak asi?
 
27.08.2003  Humble 
Gurroa: Logicky bych očekával, že čeká, až emoce vyšumí, nepohodlní autoři odejdou třeba do pr.... nebo na Totem, a pojede se dál. Možná s nimi odejde pár desítek dalších, sníží se úroveň (alespoň dočasně - nezapomeňme, že ti smazaní patřili mezi největší tahouny tohoto serveru), nicméně pořád tu zůstane přes 90000 děl, takže se vlastně "o nic nejedná". Má na to plné právo - vždyť je Správce. O kvalitu literárních děl či kultivovanost projevu přece nejde.
 
27.08.2003  jerzy_z_jersey 
pro LYRYKA

1. proc si kurva Lyryku nedal na uvodni stranku, ze sem nemuzou osoby mladsi 18 let. a ze prispevky nejsou nijak regulovany redakci a redakce neodpovida za jejich obsah a dalsi blablabla - nebo-li vstup na vlastni nebezpeci jak je to bezne na strankach s "nebezpecnym" obsahem

2. claim Pismaku je "amaterske literarni umeni" - tedy vsechno zde lze prohlasit za umeni /zacneme snad palit knihy a uzavirat vydavatelstvi?/

3. jsem tu chvilku a zaujalo me moc mistni prostredi /i kdyz to tusim BorisCvek nazval zumpou :)/ tak tohle jsi se prave rozhodl zlikvidovat, bravo... to je snad nejaky regulacni boom posledni doby... nejaka nova nemoc

pro pismaky
udelat novy server, ktery by fachcil podobne jako tenhle je jen otazka koupe domeny a casu, server /misto pro ulozeni/ by byl k dispozici, tak tyden prace pro programovani /neco uz je hotove/ aby v nem byla polovina funkci co je na soucasnem www.pismak.cz...
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Mám stejný názor. Teď možná odejdou nějací lidé, ale čert je vem, protože to budou stejně jen ti "problémoví". Pak se to tu vyčistí, zůstanou jen poslušní nebo přijdou noví, kteří staré časy nepamatují... sakra... proč mi to tak hrozně připomíná Farmu zvířat, nevíte někdo?
 
27.08.2003  AndělKačka 
???????????????? já jsem tu nová a nevím wo co go ???
 
27.08.2003  Flying_Circus 
jerzy z jersey: Kdyby Lyryk udělal to, o čem píšeš, nemohl by buzerovat a mstít se lidem, kteří mu už dlouho pijí krev. :o)

Mimochodem, o tom novém serveru jsme už taky s pár lidmi zauvažovali, ale teď aktuálně na to já nemám čas... nenechme to umřít, myslím, že je to jediné možné řešení. Udělat si svůj normální literární server a v tomhle koncentráku ať si sedí Lyryk s Mirosláwkem sám.
 
27.08.2003  Humble 
AndělKačka: Já tu taky nejsem dlouho, nicméně go wo to, že tady už pár let funguje několik autorů, kteří píší a vystupují nesmírně kultivovaně, na vysoké lidské i umělecké úrovni, a v důsledku toho jsou i velmi oblíbeni. Bohužel se ke správcovství dostal jedinec, který má s některými z nich nějaké nevybouřené osobní spory (někdo mi už podstatu sporu dopodrobna vysvětloval, ale byl jsem opilý a ani mě to moc nezajímalo, takže jsem to víceméně zase zapomněl). Rozhodl se tedy tyto spory řešit z moci své funkce. Asi takhle tedy.
 
27.08.2003  Gurroa 
Alespoň si každý zazálohuje...
to Humble: Správce není od toho, aby vyhazoval nepohodlné!!
to Monthy: zdá se, že o to "pan" Lyryk usiluje!?
 
27.08.2003  Humble 
F_C: Mě už to taky napadlo, ale jsem na tom přesně stejně (tj. nemám čas - letos musím dokončit školu). Mám koupenou doménu a zvolna pracuji na svých stránkách, kam chci umístit písničkový server (prozatímní spuštění bych rád viděl do konce roku). Klidně by se k tomu dal připlácnout i literární server - možná by ale bylo lepší pro tento účel zaregistrovat doménu samostatně.
 
27.08.2003  Gurroa 
zdá se mi to, nebo právě zmizel i nick genialnideti?
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Pan Správce se sice nevyjadřuje, ale je bdělý. Právě změnil kategorii z UPOUTÁVKA na OSTATNÍ, aby to jako UPOUTÁVKA nebylo na titulní straně.

Lyryku, ty jsi tak statečný, úplný Oleg Koševoj. A Míwa jak Zoja Kosmoděmjanská.

Btw., nevidím ve výpisu nick GENIALNIDETI, HUBERTXY a FLYING_CIRCUS. To jen pro zajímavost, přátelé, abyste viděli, kdo to tady má na starosti.
 
27.08.2003  Humble 
Gurroa: To teoreticky není, ale jestliže vládnu nějakým prostředkem, můžu ho používat podle svého uvážení (třeba jezdit svým autem, kam se mi zlíbí, trpět na svém serveru, koho uznám za vhodné atd.). Drobný háček nastává v okamžiku, kdy svévolně používám státní peníze či majetek za státní peníze koupený. Lyryk, pokud vím, dostal na tuhle činnost grant, a s těmito penězi zjevně nenakládá, jak má. Jediné, co se dá v tomhle směru udělat, je suše nabonzovat co se dá na příslušné ministerstvo, které se stížností bude muset zabývat, a zabránit tak případnému udělení dalšímu grantu. Já to ale dělat nebudu.
 
27.08.2003  Gurroa 
a bude vše dál tak, jak je teď
 
27.08.2003  Skip 
Já nevěřím svým očím, co se tady děje!!! Sakra, to mě štve.
 
27.08.2003  Humble 
Já taky ne. Docela mě to fascinuje.
 
27.08.2003  Pavson 
Úplně ho vidím, jak to naše řvaní čte a chechtá se
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Vzhledem k tomu, že všichni ostatní, kteří (do této chvíle) vyjádřili nesouhlas existují, pouze Standa, já a gd ne, musí být každému troubovi jasné, že tu vůbec nejde o zákony ani o pravidla. Jde tu jen a jen o to, že je Lyryk totální dement. Nerada to říkám, ale jinak se to asi pojmenovat nedá.
 
27.08.2003  Mair 
Tak nějak se na Totemu rozhlížím a moc se mi tam nelíbí:( Takové nepěkně zmatené, proti kráse a jednoduchosti písmáka - a přehlednosti!!!Spíš než kolektivní úprk by to chtělo nějak ukecat...hm, nechce se mi odsud....
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Pavson: Jo, to věřím, že se chechtá, ale není mi jasný, proč si kupoval něco, co teď cíleně demoluje? Já se neposeru, když nebudu na Písmáku, ale k čemu bude Lyrykovi server, kam nebudou chodit lidi???
Není to tak dávno, co Lyryk hrdě odešel z Písmáka na Poezii.cz a tvářil se, jako že ho tu už neuvidíme.
Bojím se, že není duševně zcela zdráv.
 
27.08.2003  Flying_Circus 
Mair: Nebudeme přece ukecávat vyšinutýho idiota. Založíme si nějakej vlastní server. Ať si tady ten nabubřelej rádobybásník dělá, co chce, klidně ať smaže Písmáka celýho. Jenom by mě zajímalo, před kým pak bude exhibovat se svými jazykolamy.
 
27.08.2003  Hester 
Ježkovy oči, to jako úplně vážně???

Za poslední rok mi Písmák hodně dal a stihla jsem si na něm vypěstovat obstojnou závislost. Ale tohle teda s prominutím smrdí.
 
27.08.2003  Gurroa 
Bojkot písmáka...


27.08.2003  Máslo 
Pozoruji, že se tady děje nějaká hrůza.
Autoři jsou deaktivováni a mazáni, jejich díla zakazována.
Je to šílené. Apokalypsa, zápor, děs.
A mnoho ze zrušených autorů bylo příznivci másla...
Rád bych jim nabídl azyl na stránkách maslo.cz, ale to dost dobře nejde, protože to sice literární server asi je, avšak neveřejný.
Nicméně systém serveru by se snad dal na cosi písmákovitého použít. Třeba na domenu azyl.maslo.cz :-))
Kdo chce azyl, ať se ozve.
azyl@maslo.cz
 
27.08.2003  Gurroa 
Monthy: nebude třeba chodit na Váš server a těšit se, že jej vyrazíte?!
 
27.08.2003  AAchen 
Právě jsem asi spáchala sebevraždu, neboť jsem na hlavní stranu umístila diskuzi odkazující na tuto odstraněnou.
 
27.08.2003  Mair 
Jo, kdyby se objevil nějakej hodně pěknej servr v podstatě kopie Písmáka, hup a jsem tam . Ale co počkat až se k tomu mazání a podobnejm krávovinám vyjádří ostatní vedení písmáka???? To ukecácání bych přece jenom zkusila. Mám to tu ráda:(
 
27.08.2003  někdo_jinej 
A už tam není! Lyryk je rychlejší než myšlénka.
Jdu taky spáchat sebevraždu.
 
27.08.2003  Krel 
Ha ale toto už začíná být fakt hnusný...změnit kategorii?!To je v prdeli...
 
27.08.2003  Humble 
FC: Samozřejmě, že o pravidla nejde. To bys je nejdřív musela porušit.
 
27.08.2003  Morbid_Pimple 
notýbláho....milý terry, terry, eriku, grahame, michaeli, johne, milý stáňo, drahý gdáku, tebež si tak moc vážím jakožto přirozené autority v mnou obdivovaném a oblíbeném klubu filmovém, úplně nejdražší mathewe,
jsem s vámi.
nechť se stanu další obětí, poněvadž já jediný nejspíš MÁM plné právo být vaporizován (viz. má díla):))...Lyryk a jeho banda by si tímto krokem možná zlepšili reputaci za smazání mých opravdu nehorázně sprostých děl( za reklamu sorry:))), a alespoň načas by se možná odprostil od obvinění, že důvod smazání Vašich nicků byl ze žárlivosti - protože ať si monty python myslí co chce, dopis pro mrtvého kouzelníka je fakt nářez, nemluvě o tvorbje stáni, gdho natožpak mathewa, že..
toto je tedy výraz solidarity..dost spontání, protože až TEĎ sem si fšim, že na mně už nesálá teplo z onoho nejhořejšího, skromňoučkého áčka - o. neuberger, kterýžto se vždy odhodlal pomoci..možná mi to někdo bude vyčítat, protože jakožto člen nový, teprf půlroční a něco:)..bych na takovouto sůdi neměl mít právo, jenomže mi prostě chbíte:(( - jedinou vjec si dovolím podotknout - na totem nelezu...pravda, taky už tam jednou nohou sem, nicméně, nepřehlednost tohoto serveru mně ubijí:))...sem pro něco jinýho...
fakt je, že tahle smutná událost se mi hrozně hnusí a děkuju jeržymu, že pronesl onu tak důležitou vjetu...vůbec že se zaobíral tématem nového serveru...úplně nového, protože do toho du a du a du..a rovnou bych být Lyrykem přejmenoval sebe na Konyáše...a zapálil servr poč...
jediná otázka| byl snad už stár či unaven, náš milý Otík??
 
27.08.2003  AAchen 
Lyryk to skutečně stáhnul za několik vteřin. Je třeba projevit občanskou neposlušnost a neustále to na tu první stranu dávat. Nevím totiž, co jiného by na hlavní stranu potom mělo patřit.
 
27.08.2003  Máslo 
Před rokem jsem písmáka hacknul. Všechno jsem ale na Wopiho naléhání sdělil Oldovi. Škoda, teď by se přístup hodil :))
 
27.08.2003  jerzy_z_jersey 
skoda, chtelo by to aspon maily a upozornit na novy server, kdo by chtel...
 
27.08.2003  Morbid_Pimple 
jó, tak sorry..první byl wopi..wopáku, rát pomůžu:)..třá s designem:))...viz. moje stránky na mejch osobních stránkách:))
 
27.08.2003  Krel 
Jerzy: to můžem napsat i sem...vždy´t je to tady svobodné a tak odkaz přece nikomu nemůže vadit..
Ach jo:-(
 
27.08.2003  jerzy_z_jersey 
Krel: jenze by se ten server musel teprve vytvorit...
 
27.08.2003  Mair 
..a nalákat tam všechny lidi..a příspěvky s písmáka...a nebude to písmák. Ach jo.
 
27.08.2003  Morbid_Pimple 
mimochodem...to sem zvjedavej na chudáka ziggyho:))...esli na něj si Lyryk posvítí tak!! tak!!! ...nemluvje o mém milovaném bizkitfreakovi..a mrkni_na_mě...a navíc sem onehdá četl erotickou povídku o tom, jak jedna holka znásilnila nevim o kolik let mlačího hocha..a taky chudinka čekanka a její obřad na havaji:))

je to dežo:)
 
27.08.2003  Humble 
Stando, musím Ti dát dodatečně za pravdu ve věci "dizinovského" sporu. Funkce na měnění kategorií atd. tu dříve nebyly, a když ses bál možného zneužití, nemluvil jsi do větru. Můžeme tu teď plkat až do doplnění dalších funkcí na mazání děl a vůbec všeho nepohodlného a děkovat pánubohu, pardon, Lyrykovi, že neumí SQL :o)
 
27.08.2003  jerzy_z_jersey 
LYRYK maze jak divej...
 
27.08.2003  Krel 
Odkaz na tuto stránku na hlavní vydržel zhruba 10 sekund možná míň...
To je jak na Kubě:-)
 
27.08.2003  Pavson 
Škoda, že Lyryk teď drží bobříka mlčení, protože bych se ho zcela vážně zeptal, jestli nechce raději Písmáka prodat, než ho zlikviduje.


3 názory

g_morr
01. 07. 2007
Dát tip
ju, dneska je to fik fik hotový, hlava minus. tenkrát ještě králíci vřeštěli, kopali, drápkama se snažili... je to stejný, akorát vella nemá tolik hlavu v oblacích. ale jestli jsem syčák z přesvědčení nebo syčáka machiavelistcký technolog... to je ve výsledku skoro fuk.

zajímavé ;) vskutku ;)

Prolétněte si aspoň nicky a zkuste si odpovědět na otázku, kdo z nich tu ještě je... Já si tu dobu pamatuju. Mysleli jsme si, že Lyrdovo výstřelky jsou vrcholem, ale nejsou...

Pavson
28. 08. 2003
Dát tip
je skutečně náhoda, že to zcenzuroval po mém návrhu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru