Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taková velká Prdel aneb kdy je cenzura prospěšná

Výběr: clovrdik
29. 08. 2003
20
0
2930
Autor
Josefk

Kdysi, už je to hodně dávno, bylo mi tenkrát něco kolem dvaceti, jsem přečetl od J.R.Picka takovou zajímavou povídku o tom, že kdesi nedaleko takovýho malýho Městečka měli takovovou zajímavou horu, co vypadala jako taková obrovská Prdel.

Mezi pravidelné kratochvíle všech obyvatel Městečka patřilo vycházet v dobu, kdy nad touto horou zapadával měsíc, ven. Pozorovali tu krásnou podívanou a ve chvíli, kdy zmizel měsíc přesně uprostřed, jásali a volávali  šťastně: " sláva! ... zase jeden měsíc v prdeli! "

Vzpomínám si dobře, jak jsem byl tenkrát, téměř v mdlobách, přistižen rodiči při čtení této povídky a pamatuji se stále na obavy zračící se v jejich tvářích. 

Tato nemravná povídka na mně zanechala tak nesmazatelné stopy, že s jejím uveřejněním dodnes nesouhlasím.


waldekke
10. 09. 2003
Dát tip
:o) Připomíná mi to můj adolescentní zážitek s Páralovou zemí žen. W.*

Zasmál jsem se...

Narvah
02. 09. 2003
Dát tip
to je ale prdel :)*

guy
02. 09. 2003
Dát tip
:-))) *

:)))

REDH0T
02. 09. 2003
Dát tip
Návrh pravidla č. 1 : by nikdo nemohl být obviňován z propagace různých -ismů, včetně pornografie, obscénností, obsese a prasismu užívejme ve svých příspěvcích následující záměnná slova. fašista - prodavač Adolf hitler - vedoucí oddělení laskomin prdel - samoobsluha piča - košík zkurvený - nakoupený Příklad : Historka z války Každý den jdu nakoupit do samoobsluhy. Vezmu košík, podívám se na prodavače a pohledem se pozdravím s vedoucím oddělení laskomin... Propaguji, ale neprovokuji... Vivat la ´80...

Marthin
02. 09. 2003
Dát tip
:-)))

:o)))* Když jsem chodila do třetí třídy, tak jsem v hodině čtení napsala takovou parodii na článek, co jsme zrovna četli - "Stařenka vypravuje". Bylo to o tom (ta parodie, selbstverständlich), jak děti mají hlad, maminka jim řekne, že se všechno spláchlo do WC a jestli mají hlad, ať jdou jíst... no fekálie. Spolužačka mne udala a učitelka mi napsala za současného lamentování, jak rostu pro šibenici, poznámku "Prosím, zajděte do školy." Matka zašla do školy, vrátila se, pobavila celou rodinu tím, co jsem napsala, pak si utřela slzičky smíchu a zřezala mne jako psa. A od té doby nemám ráda pokrytce. :o)

Krel
31. 08. 2003
Dát tip
Monty: tož to je dobré:-))))

Wiki
31. 08. 2003
Dát tip
:-) * Monty .-)) !!!!!!

Dr_Lecter
31. 08. 2003
Dát tip
Jasně, stručně, výstižně.... :-)))

Armand
30. 08. 2003
Dát tip
:)))))*

odezdikezdi
29. 08. 2003
Dát tip
:))) jo, to je v prdeli, fakt:)***

Kolben
29. 08. 2003
Dát tip
Do prdele!!!!:-))*

Krel
29. 08. 2003
Dát tip
:-)

Humble_
29. 08. 2003
Dát tip
Jo, tu povídku znám, ale už si nepamatuju, kdy a kde jsem ji četl :o)*

fungus2
29. 08. 2003
Dát tip
A sakriš...o)))

přesně tenhle motiv je ve škvoreckým - tankový prapor. kdo od koho opisoval?

Nostradamus
29. 08. 2003
Dát tip
:-))

Rowenna
28. 08. 2003
Dát tip
:-))

clovrdik
28. 08. 2003
Dát tip
:-))) ty si koleduješ, takhle provokovat :-))) TIP !! a abys neřekl, že jsi v tom sám,taky si zaprovokuju ... výběr

JASAN
28. 08. 2003
Dát tip
Ješiš, to je fakt, promiňte mi ten výraz, docela prdel.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru