Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prvni pohadka strejdu cancermanka

27. 06. 2000
1
0
1303
Autor
XC

a konec koncu proc ne, snad udelam BB radost ....

v jedne male nore zil jeden maly chlapec se svou maminkou a tatinkem (nemam rad hacky, carky, velke pismena, s/z, i/y atd.) . protoze to byl chlapecek hodny, pomahal jim jak jen mohl. jednoho dne sel do lesa sbirat sisky. sbiral, zbiral a najednou kolem sla takova stara, skareda, bradavicnata zenstina. chlapecek nelenil a zacal na ni ty nasbirane sisky hazet. nastesti ji zahnal, promarnene sisky znovu umistil do kosicku a sel domu. co se vsak nestalo, cestou domu jej ta babizna lapila do peclive nastrazene lecky a hned na miste snedla. pouceni : siskou zazenes, ale kamen je jistota
Anyz
21. 01. 2006
Dát tip
Usmev :D

Lowlander
22. 04. 2003
Dát tip
SUPER!!!

vrtusík
07. 05. 2002
Dát tip
murena

vrtusík
07. 05. 2002
Dát tip
murena

Machuľa
03. 03. 2002
Dát tip
je to vážne skvelé a ponaučenie sa mi veľmi páči! len tak ďalej :))

Merle
28. 06. 2000
Dát tip
anonymův výklad mě rozesmál víc, než samotný dílko a ot už si zaslouží tip... BTW: někoho mi to připomíná...

Bára Braun
28. 06. 2000
Dát tip
Merle :)))

Anonym
27. 06. 2000
Dát tip
Máš můj dnešní první úsměv...odpouštím Ti i tu absenci hackucarek a 1ks sbírat se "z" ;))....co mi jen ta Pohádka od strejdy Cancermanka vzdáleně připomíná ??? Pokusím se o analýzu. Malý hodný chlapeček + stará ženština v pokročilém stádiu senilního rozkladu + pečlivě nastražená léčka....ááá už to mám !!! Díky té její chuti ho sníst už to vím!!!...jen bych snad prozatím pozměnila to ponaučení : na kamení času dost, polibek je jistota :))

Zaja
27. 06. 2000
Dát tip
s tím polibkem je to pravda co kdyby se pak ta babizna změnila v princeznu? třeba by pak mohla bejt i půlka království

Bára Braun
27. 06. 2000
Dát tip
Jéééééé já jsem taky BéBé nemohlo by to být třeba pro mě ??? :)) Mě už dlouho nikdo nevyprávěl pohádku. No to sem ale nepatří takže k věci.. příběh je to sic poučný, leč nabádáš v něm k diskriminaci, gerontofobii a páchání násilí na starých lidech. Jen proto, že byla ona ženština , kterou (dle Tvého názoru) milý, hodný chlapec potkal v lese, stará a ošklivá počal po ní vrhat šišky. Zradily tedy šišky, nebo výchovné působení rodičů ? Dále pak byl sežrán právem ? Já říkám ANO! Druhý výklad této kontroverzní pohádky by mohl být posunut do jiné roviny a to: Dle Tvého názoru šišky nebyly to pravé šiškové...kameny by hocha nenechaly ve štychu. No No já to znám jinak: Tvé (šišky) pes...někdy Tvůj muž...vždycky Tvá zbraň...nikdy... Jdu se tedy raději zastřelit alespoň nebudu muset řešit takové složitosti života. Jsi na mě příliš těžký a komplikovaný ... autor :) (BTW: MT...víš to?)

XC
27. 06. 2000
Dát tip
Anonym > nevim, kamen je kamen ...... Zaja > chlapecek byl spokojenej doma, kasle na kralovstvi (respektive polovinu) .... jinak viz. anonym BB > co dodat ....

Miroslawek
27. 06. 2000
Dát tip
Jujky, jujky, ze by nekdo kracel v Cimrmanovych slepějich? Koutek ust se mi trochu skube, snad to nebude mrtvicka ;o))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru