Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(Lidé tam strkali hlíně prsty do hlavy vytahovali hrnce a vázy)

30. 08. 2003
5
1
1398
Autor
ostřice

Koupím Zn.: ochočenou ženu.

Osedlej nebešťana!

 

Je to bílé, měkké a teplé. Má to ruce, jimiž to dokáže vyrábět klid a blaho.

Má to ústa vlhká a hebká. Horká.

Je to dvojsečné a bolavé.

A já? Horečka po celém těle, po celém bytě, po celém světě sílí, v břiše příkop netýkavek.

 

Je to mezi mnou a kteroukoli ženou, nejlíp tebou.

 

=======================

 

 

Natáhla jsem se a síla

Si mě vzala.

 

Letěla jsem a nemávala

Rukama pod jazykem pořád cítila kamínek

Kterýs před týdnem vyndala z bot.

 

=======================

 

 

Muži mají pod kloboukem jámu! Vládne královna map.

 

 

Každý tu kámen zná, má rty v kůře

každého stromu.


1 názor

Milly
17. 09. 2010
Dát tip
A hele, našla jsem poklad! 8-) -t-

ostřice
13. 11. 2003
Dát tip
semipalakva: To zrovna ne. Ale když se podíváš na název "sbírky"... Kolega: Asi ne. amaterka: Možná jsi chtěla spíš to, co kolega. Pokud jde o popis textu, mohl by začínat tím, že: text má sto devět (nebo 113, s "prologem") slov a tři části, o kterých (téměř, jelikož jeden titulek mi tam utek, ale vzal to nešť opravovat to nebudu) platí, že dvě jsou oranžové (tmavožluté?) a jedna černá. atd... drfaust: Nechceš mi o tom povědět víc, třeba by tě příště už ničit nemusela. Kenvelo: A žít to... to už se vlastně ani nedá.

per_zay
02. 09. 2003
Dát tip
hmmmmm ..... T

Mathew
31. 08. 2003
Dát tip
Letěla jsem a nemávala Rukama pod jazykem pořád cítila kamínek Kterýs před týdnem vyndala z bot. tohle je super + ta zajímavá grafická úprava, na tip to prostě je :)

Kolega
31. 08. 2003
Dát tip
Asi bych uvítal soukromé rozebrání dílka. ?

Albireo
31. 08. 2003
Dát tip
Velmi zajímavé dílko, tuším pod ním mnoho těžko proniknutelných vrstev. Rozhodně na TIP

drfaust
31. 08. 2003
Dát tip
ale ta grafika mě ničí :*)

amaterka
31. 08. 2003
Dát tip
zajímavá grafika i úvaha,ale nestálo by za to trochu blíže popsat text?

Semipalakva
30. 08. 2003
Dát tip
je to takocý složitý to popsat ale první co mě napadlo bylo slovo feminismus i když první dojem klame...

Kenvelo
30. 08. 2003
Dát tip
je zložité to čítať, nie len popísať to ;o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru