Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křehkost (16.08.2003)

30. 08. 2003
0
0
1313
Autor
sunbird

 

Kdo zlámal křídla
bílým ptákům,
ladně si letících oblohou?

 

Kdo zhlédl se
v kráse mrtvých stromů,
jenž ke hvězdám růsti nemohou?

 

Proč těžko a smutno
najednou je?
Proč život tak křehký
se zdá?
Kam zmizela
všechna ta naděje?
Kdopak ji ukrývá?


 


Krel
07. 09. 2003
Dát tip
Nikdo ji neukrývá, jen sám člověk před sebou samým... Klub...

sunbird
07. 09. 2003
Dát tip
:o) Děkuju!

sunbird
01. 09. 2003
Dát tip
Semi: to bych si nedovolil! ;o) navíc, není to pohádka o zvířátkách... Zly: Máš samozřejmě pravdu, tak jako všichni ostatní, neboť pravda je SUBJEKTIVNÍ. Napsal jsem to přesně takové, jaké jsem to chtěl mít. Ty s tím můžeš nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, že. Nic ve ZLYm! :o) Don't_worry: 8) Diana: Děkuju. :o) Naděje se vrátila - zlomená křídla se hojí a brzy zase vzlétnou a mrtvý strom bude tiše připomínat neštěstí, které nakonec dopadlo dobře. Život jde (naštěstí) dál. Děkuju všem za to, že jste! :o) A ... nelétejte příliš rychle ...

Semipalakva
01. 09. 2003
Dát tip
ok ok:-)

Zly
01. 09. 2003
Dát tip
Nic ve Zlým :-))

Diana
31. 08. 2003
Dát tip
Máš smutek, ptáčku sluneční? To nic, všechno přebolí. Zlý je zlý. Není to mizerné, jen malinko opotřebované vyjádření - ale což si nejsou všechna zklamání něčím podobná? :-)))

Semipalakva
30. 08. 2003
Dát tip
ještě že tam není v kráse mrtvých srnců---

Zly
30. 08. 2003
Dát tip
mizerné

Jediná naděje se nikam neukrývá, ale co to ostatní...že? .)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru