Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Déšť

28. 06. 2000
0
0
785
Autor
Novis

Vlastně se jedná o text písničky, který mě přepadl v jedné zvláště slabé chvíli. Měl jsem právě v ruce kytaru a tak jsem si ho zazpíval. v psané formě to asi nevyzní tak dobře, ale za zkoušku to snad stojí.

Prší a venku ptáci už nezpívaj jen prší, už sedm dní. Černý mraky oblohu zakrejvaj a všechno je šedivý. Všední dny ti mezi prsty mizí a vrásky přibejvaj. Za chvíli ti snad bude všechno cizí a nevíš kudy kam. Šedivej beton co drží tuhle přehradu pomalu popraskává. Údolí snů voda náhle zaplaví a nic už nezbývá. Jdi proti proudu, jenom se nenechej, i když tě chce s sebou vzít. Trosky snů do údolí poskládej, navleč je na zlatou nit. Potom si je k tělu pěkně přiší, ať je nikdy neztratíš. Svět ti pak snad bude trochu bližší a žít se naučíš.
Kvíťa
18. 08. 2003
Dát tip
Moc se mi to libí a líbilo uz tenkrat, kdyz jsi mi to cetl poprvé.Jen jsem Ti to nikdy nerekla:-(

Tynic
29. 06. 2000
Dát tip
Věřím, že ty správné akordy dodají potřebnou šťávu !

Dědouch
29. 06. 2000
Dát tip
improvizování?....Znám:-)))

Semis
29. 06. 2000
Dát tip
Já rád písničky :->

Šílená
28. 06. 2000
Dát tip
:-) jako báseň to chybky má...ale pokud písnička...proč ne - taky jsem si to zpívala - já si děsně ráda zpívám - a líbí - je mi blízkej obsah

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru