Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život

03. 09. 2003
1
0
1176
Autor
POMNĚNKAa

 Život je velký kus kuláče, z kterého si každý den ukousneme, je jen na nás, jak s tím kouskem naložíme.

  Někteří z nás celý život promrhají, ale jsou i lidé, kteří se dovedou radovat ze sebemenší maličkosti.Jakou je třeba azurově modrá obloha ,sluneční paprsky a hromady třpytivého sněhu.

  Život nám však nepřipravil jenom samé radovánky , ale i spousty překážek ,které se nedají obejít jako hora uprostřed cesty.

  Po každém problému se rozplynou bouřkové mraky , a opět přijde jasná obloha.

    Náš život je vlastně klikatá cesta plná hrbolků.

    Ale až jednou každý dojde na konec této cesty , a ukousne poslední kousek koláče , pozná že život je něco krásného a výjmečného!!


ziby
14. 12. 2004
Dát tip
Je to ohraný téma, ale hodně dobře pojatý!

WiruZ
22. 09. 2003
Dát tip
no neni to spatne napsane...ale myslim ze to uz tu bylo aspon tisickrat.....

Kolega
10. 09. 2003
Dát tip
Věčné téma, jo jo, život... ach... :-)

kaktusik
04. 09. 2003
Dát tip
Myslím, že poznať, že život je niečo krásne, sa dá aj pred koncom našej cesty .. i keď možno niekedy to zistíme až na tom konci .. :-)

_Daddario_
03. 09. 2003
Dát tip
Velmi trefné. Krásná přirovnání.

quapa
03. 09. 2003
Dát tip
hezky konec!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru