Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč ONA ... proč ne JÁ ... ?

28. 06. 2000
3
0
2060
Autor
Kathe

A vlastně ... proč vůbec TY ... ?

Já ... dík, žes tam byl ... pár krásných chvil ... dík ... žes mě políbil ... mně smutek však jen zbyl ... A budu smutná ... ! A ona ne ... neb tvojí lásky se jí dostane . Tys podvedl ji ... ... se mnou ... ONA tvá ale zůstane ... !
Lasy
08. 12. 2003
Dát tip
Promiň - téma chápu, vím co chceš říct, ale máš rozhodně na víc . . Lasy

Mahoney
20. 08. 2002
Dát tip
záleží na tom? mně přijde podstatné akorát to "bohu-" ;)

Camelot
20. 08. 2002
Dát tip
Maho: já jsem bezvěrec,jediná moje víra jest v to ze až tu nebudu,tak tu nebudu :o)

Mahoney
20. 08. 2002
Dát tip
pokud tomu dobře rozumím, tak věříš v to, že bůh není.. ;) a dobře děláš, myslím - jestliže v něj nevěříš, znamená to, že za tím slovem vidíš něco, co odmítáš - nějaký nesmysl.. věřit nesmyslu by byla hloupost :) možná, až potkáš to, co se v tom slůvku opravdu skrývá, uvěříš - nebo spíš, budeš mít důvěru.. a možná to není důležité..

Camelot
20. 08. 2002
Dát tip
Maho: vystihl jsi to naprosto přesně....

Camelot
19. 08. 2002
Dát tip
Mahoney: život každého z nás je ovládán něčím jiným a každý v něm věříme v různé věci - a za tím si stojím :o) Merle: život se dá ve spoustě věcí ovlivnit, takže se řídím sloganem jaký si to uděláš,takový to máš :o) I když zrovna teď mi to nevychází,ale věřím, že se to srovná a bude zase dobře...

Mahoney
19. 08. 2002
Dát tip
nejnebezpečnější věc pod sluncem jsou tvá vlastní přání..........

Camelot
19. 08. 2002
Dát tip
Mahoney: tak to máš stoprocentní prafdu.... Jen těžko říci zda bohužel či bohudík....

Bacil
17. 08. 2002
Dát tip
*

Camelot
16. 08. 2002
Dát tip
Říká se, že člověk potřebuje jen 1 minutu na to, aby zjistil, že se mu nějaká osoba líbí, 1 hodinu, aby ji správně odhadl, 1 den, aby ji začal mít rád či milovat, ale potřebuje celý život, aby na ni zase zapomněl.... Takže nějaké "sejde z očí,sejde z mysli" neplatí a za tím si stojím..... Kathe: slogan z jedne reklamy : nejste sami, jedem v tom s vámi.......Já v tom jedu taky... Jinak ****TIP****

Mahoney
16. 08. 2002
Dát tip
Camelotku, "sejde z očí, sejde z mysli" - za tím si stojím! :) a pokud jde o sny, dneska vím, že je uhlídat nejde a že je to tak moooc dobře, protože sny jsou hrozně zajímavý a dá se z nich úžasně (po)učit a taky je s nima vobčas děsná legrace :) a jinak díky za aví, sem jsem se rád vrátil :)

Merle
16. 08. 2002
Dát tip
camelot: tyhle "říká-se-moudrosti" hezky a symetricky vypadají, ale to je tak všechno. jo, je to krásné a romantické, ale život je většinou trochu někde jinde.

BadAngel
19. 07. 2001
Dát tip
Jak říkáš, každej sme někdy blbej, dokonce i my chlapi (totiž andělé, že :-))) hergot, že já raděj nešel na kněze, to bych takovýhle problémy neměl... Ach jo...

Kathe
18. 07. 2001
Dát tip
Hm, taky mám ze sebe ten dojem, když se k tomu vracím ... Ach jo ... každej je někdy blbej .

BadAngel
27. 06. 2001
Dát tip
Vy ženský jste ale všechny stějně... blbý. Ach jo...

Kathe
28. 03. 2001
Dát tip
J : :o)))

J
27. 03. 2001
Dát tip
hlavně nedej na daaaaaaaa :o)

Bacil
22. 02. 2001
Dát tip
Tohle se mi líbí, i když ne vyloženě na tip... je to snad spíš popis než báseň... i když...

Kathe
15. 07. 2000
Dát tip
Mahoney: Nechystám ... a i kdybych se chystala, tak by mi to stejně nebylo nic platný, protože ... no, jak bych to řekla ... zkrátka si nemyslim, že by mí drazí rodičové :o) pro něco takovýho měli pochopení ... přecejenom si ještě nemůžu dělat co chci, na rozdíl od někoho :o) , víš ... ? :o)

Kathe
13. 07. 2000
Dát tip
Mahoney: Tak jo ... sny jsou vážně zvláštní ... jo a dík za upřímnost :o)))

Mahoney
13. 07. 2000
Dát tip
není zač... nechystáš se náhodou k Dědouchovi na chatu? Jestli ne tak bys měla změnit názor, protože není lepší společnosti než písmácké, to seznal jsem na chatě u Šari :-))

Mahoney
09. 07. 2000
Dát tip
nu, tak třeba jeden bejvalej spolužák, co měl vcelku problémy s matikou, mi říkal, jak se mu každou noc zdá, že ho matikářka drtí u tabule a on samozřejmě ani netuší, na co se ho to vlastně ptá :-))) a vlastně můžu použít i něco vlastního, ale neni to až tak úplně ono: asi týden poté, co mi umřela babička, se mi o ní zdálo... byli jsme celá rodina někde u řeky, a na kopečku opodál jsem někoho zahlédl, šel jsem se tam podívat, byla to babička, chvíli jsme si povídali, ani už nevim o čem, a najednou jsem řekl "ale ty jsi přece mrtvá", a babička křesťanka mi začala vysvětlovat, že smrt není konec atd., a potom jsem si najednou uvědomil že jsem ve snu - a to je strašně zvláštní, když ve snu víš, že je to sen... a pak jsem se hned probudil...

Kathe
07. 07. 2000
Dát tip
Mahoney: Tak fajn...tos mě uklidnil...! :o))) V tom případě budu v pořádku a SNY nemají se mnou nic společnýho, protože je nemůžu uhlídat, jak jsi tak hezky napsal viz výše ... :o)

Kathe
07. 07. 2000
Dát tip
Mahoney: PS: A co jsi o tom slyšel...? :o)

Mahoney
06. 07. 2000
Dát tip
dobré zprávy vždy potěší :-)

Kathe
06. 07. 2000
Dát tip
No...já si myslim...! :o) PS:Myslim,že nebudu v pořádku...!:o)Dneska zase o někom úplně ale úplně jinym a ješte k tomu neznámym :o( Jsou sny vážně odrazem toho, na co člověk přes den myslí? :o)

Mahoney
06. 07. 2000
Dát tip
tak to netušim, to jsem jen tak plácnul, že se to sem hodilo a hezky to vyznělo :-))) ale mohlo by to tak být, nevim, ještě se mi to nestalo, jen jsem o tom slyšel :-)

Mahoney
05. 07. 2000
Dát tip
a kdybys byla ta, se kterou sice zůstane, ale podvádí ji... byla bys radši ??? je lepší se trápit a vědět proč než být šťastný a nemít proč díky Tobě se mi povedl snad první rým :-)) PS říká se - sejde z očí, sejde z mysli... jen si musíš hlídat mysl, když se večer oči zavřou... a sny... ty stejně nikdo neuhlídá Tobě přeji krásné sny, sobě zas, abys nadále psala tak pěkně... :-)

Kathe
05. 07. 2000
Dát tip
-->Regins ... dík za názor ... JISTĚ, že za to nestojí, jen si to nějak furt nemůžu uvědomit ... :o) . Teda spíš :o( ...

Kathe
05. 07. 2000
Dát tip
-->Mahoney : Není zač... ! :o) Aspoň k něčemu jsem byla užitečná ... :o) Nééé, vážně : Já přece vím, že máte všichni pravdu...! A díky za to ... PS: Taky přeju krásný sny ... a POZOR : DOBRÁ ZPRÁVA : Dneska se mi poprvý od tý "doby" ( asi 9 dní :o) ) zdálo o někom úplně jinym ... :o)))

Regins
03. 07. 2000
Dát tip
MaVolt:Máš vlastně pravdu to první ale není láska, je to jen okouzlení nemá to k sobě daleko,pak následuje pravá láska záleží na tobě ,jestli je stereotipní,ale s tím koho opravdu miluješ se ti přece taková nikdy nezdá Jinak básnička a její zpracování je fajn. Jestli chceš na to můj vlastní názor:Když podvedl dívku tak ji asi zas tak moc nemiluje ,když to udělal ,ale ani Tebe ,když s tebou nezůstal,asi za to nestojí

Kathe
30. 06. 2000
Dát tip
MaVolt : Hm ... zdá se, že víš dost dobře o čem mluvíš ( narozdíl ode mě ) :o) ... asi za tebe mluví dost zkušeností, co ... ? :o) Mnooo ... jinak moc dík ... doufám, že tahle "láska" bude záležitostí dnů, protože to nemá budoucnost a já se nemůžu trápit furt, že jo ... ?

Dědouch
29. 06. 2000
Dát tip
no, člověk je pak samosebou trochu jinej....:-(((

Kathe
29. 06. 2000
Dát tip
Tomasnusle : Hm ... je fajn vědět, že se nepotápím sama ...

Merle
29. 06. 2000
Dát tip
kromě toho stejnorýmového začátku se mi to celkem líbí...

daaaaa
29. 06. 2000
Dát tip
Laska je skodlivina na krasnem vredu zivota a tak nema smyslu zabirat cas jejim resenim, je mi vas lito

Kathe
29. 06. 2000
Dát tip
daaaaa --> Hm...mne je zas líto Tebe, že si to myslíš ... upřímně : nevim, proč by nemělo mít smysl zabírat čas láskou ... sice toho hodně bere a člověk se cejtí celkem ( dost ) mizerně - jako například teď já - ale mnohem víc toho dává a to je pak podstatou života, no ne ? No nevim ... možná si to jen namlouvám ... :o(

Morgana
28. 06. 2000
Dát tip
co dodat když srdce krvácí a člověk drží v rukou nůž s vlastní krví???

Kathe
28. 06. 2000
Dát tip
Jo ... srdce krvácí ... ( mozek však naději neztrácí ... ) BOHUŽEL ...

Arri
28. 06. 2000
Dát tip
Kathe...je to smutny, ale neklesej na mysli...JEHO skoda!

Kathe
28. 06. 2000
Dát tip
Arri --> Jo, jenže moje bohužel taky ... :o( Kdybys HO viděla, slyšela a cejtila, tak ... bys nemluvila jinak ... PS: Jak já to bez něj vydržim ... byla jsem s ním tak 3 hodiny a závislá jsem stejně ... a jestli ho ještě uvidim...? Neee, vždyť má holku ... ! :o(

Tomasnusle
28. 06. 2000
Dát tip
Kathe, naprosto ti rozumim, jsme na jedne lodi. Jsem na tom stejne. Vzdyt to vis. Sama jsi to psala. Jenom je to trochu naopak u tebe MA ON JI a u mne MA ONA JEHO. :o(( hergot, ted jsem se do toho trochu zamotal. No nic vsak ty vis.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru