Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední

29. 06. 2000
2
0
1010
Autor
Semis

O prázdninách budu většinou offline, takže je asi poslední do konce prázdnin.

Času je míň, než se včera zdálo Dřív jsem chtěl víc, teď mi stačí málo Já chtěl víc, ale blíží se rozednění a ty pomalu spíš u mě na rameni Musím ti říct, že jsem upřímně nemiloval a do první lásky jsem všechno schoval do jediné lásky, která tu na mě zbyla schoval jsem víc, než kdy pochopila Až za pár dní všichni sejdete se ať je vás víc, to pak líp se snese Ať je vás víc, než se včera zdálo Ať je vás hodně, anebo ať je vás radši málo Proč zrovna já jsem ten jeden ze sta chtěl jsem svůj klid, svedla mě jiná cesta Já chtěl svůj klid, ale blíží se rozednění A ty pořád spíš u mě na rameni Ať potichu zní známá melodie co slyší jen ten, kdo ji nepřežije Co slyší jen ten kdo dny trávil v lesích tak mi zahrajte prosím tu píseň snad někdo vzpomene si snad někdo vzpomene si . . .
Čolito
27. 04. 2002
Dát tip
vzpomene si....vím to....

Saxanka
05. 07. 2000
Dát tip
Dobrá moc dobrá TIP

Regins
29. 06. 2000
Dát tip
Super Tip

Merlin
29. 06. 2000
Dát tip
... budu si to muset přečíst ještě jednou ...

Merlin
29. 06. 2000
Dát tip
... budu si to muset přečíst ještě jednou ...

Cid
29. 06. 2000
Dát tip
Tesklivě tklivé. Napadá mě, asi náhodou: "Ne, já nelituji minulosti, od života nic již nečekám, hledám klid a toužím po volnosti, usnout, zapomenout, zůstat sám." Lermontov

Laďa
29. 06. 2000
Dát tip
No po přečtení prvních dvou veršů jsem si řikala zase jedna klasicky hezká. Ale dál je tvoje a je dobrá. Tedy vlastně nečekaně dobrá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru