Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak umírá déšť

29. 06. 2000
0
0
910
Autor
Bosonohá

Okno přes celou užší stěnu pokoje. Sedím v tureckém sedu na stole pod oknem a dívám se ven na svět, který náhle zkapalněl. Cink! Kapka deště uvízla na skle a pomalu klouže dolů. Nezadržitelně. Nemůže se udržet nahoře, natož se odlepit a vrátit se mezi své sestry. Tak krásně se letělo! Dívá se na mne zoufalým pohledem a sklo ji táhle vstřebává. Chtěla by křičet, ale oněměla bez svobody.
Prokletí
15. 01. 2001
Dát tip
*Jud: déšť neumírá, jen když umírají lidé, kteří ho nosí v duši... a mimochodem, není možné, že oněměla svobodou? heské daaaaa, ještě že nejsme všichni takoví, chichichi m.

Bosonohá
17. 07. 2000
Dát tip
Jákobe, díky :-))

Jákob
14. 07. 2000
Dát tip
ja Tě zklamu já budu chválit :o(

Bosonohá
10. 07. 2000
Dát tip
Šílko: vím, že tam jsi Maggie: děkuji daaaaa: jen tak dál; k čemu by bylo tohle okénko, kdyby každý jen chválil? Díky za názor. :-)

Šílená
30. 06. 2000
Dát tip
moje představivost se nějak dneska naladila na tvá slova a ...ze slov jsou obrazy...myslím že ten stín co sedí v tureckém sedu vedle tebe tak to jsem já:o) Nic si nepouštěj - máš cit neotupuj si ho žádnou televizí...

daaaaa
29. 06. 2000
Dát tip
Velice spatne, jestli si sama doma, zapni si televizi, nebo radio.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru