Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DEFLORACE

09. 09. 2003
1
0
1465
Autor
The_only_1

Nechal jsem se inspirovat názvem stejnojmenné básně zařazené v klubu Kotelna... a prostě mi nedalo nenapsat, co ve mě to slovo DEFLORACE vyvolává... zní to jak fluktuace... nebo co, strašný slovo...

Už si chci hrát na ženskou,

mám však blánu panenskou.

Proto je mý přání,

zbavit se tý blány.

 

Dala jsem si inzerát,

že už se chci ženou stát.

Ozval se mi jeden chlap,

že mi ho tam strčí rád.

 

A tak jednou u metra C

proběhla ta deflorace,

běhaly tam všude krysy,

teď už nejsem to co kdysi!


SilverArrow
22. 10. 2004
Dát tip
ty krávo dobře sem se nasmál -metro C....

Ženatej
10. 09. 2003
Dát tip
A tak jednou u metra C proběhla ta deflorace Geniální rým... ;-))))

Monie_Kim
09. 09. 2003
Dát tip
:-) nic hlubokomyslneho me, ale nenapada

REDH0T
09. 09. 2003
Dát tip
to je výbornej text pro dívčí punkovou kapelu !!!!

Litochowitz
09. 09. 2003
Dát tip
...jo, legrace....:-)

Kwak
09. 09. 2003
Dát tip
...a nezdá se ti ta stylizace do ženského těla nepatřičná? Nebo jsi fakt žena?...já se taky občas do,...ledasčehos... stylizuji, ovšem na tohle bych si netroufnul. Ale nápad tam mírně je...:-) To zas ano.

KayTee
09. 09. 2003
Dát tip
jsi nechutná... tohle není umění!

ŽILETA
09. 09. 2003
Dát tip
Nazdař The only! Pěkně ses nám rozbásnil, chlapče. No, na tip to není, ale humor veliký! Astra. (Najdeš mě te'd na Totemu nebo na www.pismak.net - rozjíždí se nový server. Více pochopíš právě v Kotelně, ale na to asi nebudeš čas a ni náladu.) Tak zatim, jdu dělat.

The_only_1
09. 09. 2003
Dát tip
To teda je umeni! A vubec, jak si troufnes posuzovat co umeni je a co ne? Kamosi z AVU mi rikali, ze umeni je vsechno... abys vedela!

Plopez
09. 09. 2003
Dát tip
KayTee - přečti si prosím všechna má díla a napiš pod ně, že nejsou umění. Udělalo by mi to velkou radost. Cítil bych se poctěn.

T_O_M_
09. 09. 2003
Dát tip
REDH0T to vystihl!! Osobně jsem podle toho názvu čekal něco horšího. Nad tímhle se dá aspoň pousmát, no...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru