Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už nechoď

30. 06. 2000
0
0
565
Autor
smudlina

Nechal si mě stát na rozcestí a neřekl mi ani slovo. Vzal si pryč naše malé štěstí, na cestu mám se teď ptát, koho? Byl si mým světlem, co mě vedlo, do tmy svítila z dály Tvá zář. Tak co se vlastně nepovedlo, copak jsi byl jen další lhář? Lhal si mi celou tu dlouhou dobu o tom, ze jsi mě miloval? Co jsi to vlastně za osobu, ublížíš a jdeš klidně dál. Mé slzy uz Tě nedohoní, už neřeknu Ti, co jsem chtěla. A kdyby ses chtěl jednou vrátit, nechoď, já radši zapomněla.
smudlina
03. 07. 2000
Dát tip
Klarka: ono to si je nekde zamerne (jako treba v tom prvnim versi) a nekde je to takova chybicka... :)

zazoo
01. 07. 2000
Dát tip
Tedy nečekejte odpornou kritiku! Má to rythmus srdečního svalu a je to cítit po slzách.Trochu jsem se bál závěrečného škemrání návratu, ale byl jsem mile překvapen osobním odhodláním zapomenout. Zapomenout se asi nedá, ale dá se odpustit.Beru to jako osobní zpověď, která ti snad pomohla udělat si v mysli pořádek. Mé filosofické blitky: Všechno je v pohybu, neboť jsme součástí vesmíru. Proto se lidé potkávají a rozcházejí.Každé setkání nese sebou předzvěst rozchodu a bolesti.I ve vesmíru bolí srážka.bla bla bla...

Miroslawek
30. 06. 2000
Dát tip
"Mé slzy už Tě nedohoní", to je pěkný. Určitě jsi nezapomněla, když tohle píšeš. Myslím, že Ti nelhal. Málokdo jde do vztahu od začátku s úmyslem Tě podvést nebo zklamat. Jen to dost často prostě nedopadne. A většinou pak nejde neublížit. Neboj bude hůř...eh, vlastně lépe ...jo, jo líp bude. Hnidopich: nevychází Ti rytmus, dávej větší pozor na počet slabik. jJ a "z dáli" se píše měkké "i", ale to byl asi překlep.

smudlina
30. 06. 2000
Dát tip
Ono úplně zapomenout asi nejde. Už je líp. Jinak - díky, budu dávat pozor, hlavně na překlepy :)

Laďa
30. 06. 2000
Dát tip
No já si taky píchnu do hnídy. Některý obraty jsou moc hezký, ale celý by to bylo ještě hezčí, kdyby si těch svých obratů použila víc. Víc než těch, který už psalo spoustu před tebou. Ale je to hezká básnička, aby sis nemyslela.

Klárka
30. 06. 2000
Dát tip
Smudli, dost často místo "jsi" používáš "si", tak si říkám, jestli je to záměr :-) Dost se mi to líbí hlavně v prvním verši Nechal si mě stát na rozcestí je to, jako by si tě někde nechal, s tím, že se pro tebe ještě vrátí.... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru