Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

fantasie

01. 07. 2000
4
0
1192
Autor
jester

Fantasie Je krásné lítat do vesmíru a povídat si éterem, vs'ak leps'í jes'te' najít víru v tu poesii kavalíru, co pr'icházejí s vec'erem Naladit do mol mandoliny pod balkonem svých krasavic a kdyz' noc padá do krajiny sve't zdá se náhle, leps'í, jiny' A ty uz' nechces' nikdy víc..... nez' nepolekat tuhle krásu jez' tolik kr'ehká zdá se b'yt a dohnat tr'eba na Pegasu veselou Bakchusovu chasu A ve'c'ne' s nimi víno pít...
Bernadeta
12. 09. 2002
Dát tip
No comment***

Šílená
02. 07. 2000
Dát tip
Jestirku - vsak ty vis - muj nazor na tvou poezii se nejak ne a ne zmenit k horsimu:o)) a tenhle "Sejfrtovskej" rym miluju... to uz z mych basnicek asi take vis... tak co ti napsat - snad jen - to je dobre ze to ani jinak nejde:o))))

Dědouch
02. 07. 2000
Dát tip
fajn

Kovi
01. 07. 2000
Dát tip
Až mě mrzí, že je to jen fantazie.. bylo by to tak krásné..

zazoo
01. 07. 2000
Dát tip
jestee, leze mi mráz po zádech. Chlape, tohle si jistě ještě přečtu v nadcházejících vedrech, abych se trochu svlažil... Tu pijáckou partu sice neznám, ale nebráním se s ní vypít nějaký ten žejdlík... --------------- 4 kovi: fantazie je jen návod, jak převíst sny v realitu, tak nesmutni a něco s tím dělej!

zazoo
01. 07. 2000
Dát tip
hele kocoure, tak tohle já osobně bych vsunul do arény, a jsem si jist, že lvi by si na tom vylámali tesáky...the end. fuckt už ti sem nic nepřipíšu!

zazoo
01. 07. 2000
Dát tip
...tedy, ještě jsem se zapoměl zeptat...jaxe máš?:o)

Anonym
01. 07. 2000
Dát tip
vidis, a ja myslel,ze mas s to pijackou partou vic zkusenosti)) tak si neco takoveho pripravime na zari..)) a mam se.. ono to an jinak nejde.. DIK.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru