Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ústy

17. 09. 2003
4
0
759
Autor
TheRaven

…člověk furt něco hledá, a když to najde, tak je mu to málo…

 

Rozešla ses se mnou mými ústy.

Nevím, zda je to moje síla a tvoje slabost nebo naopak …kdo nedržel v ruce rozžhavenou podkovu, ten nepochopí.

Jak dlouho se člověk vydrží dívat do slunce, jak dlouho vydrží Slunce ve stínu bez jediného vzlyku, ovšem také bez radosti.

Rozešla ses se mnou mými ústy.

Tam, kde stačila dvě slova jich je tisíc málo. Proč jen nepřišla včas.

Zoufalým smíchem musím přehlušit tlukot vlastního srdce, které už je zvyklé nezpívat v duetu.

Tak rád bych se vrátil, ale již vím, že existuje pouze jedna cesta a jedním ohlédnutím bych se vrátil na začátek …nebo na konec?

Hra pro dva jednoho hráče unaví a nudí, prohrát může jen on sám, když i prohra ve dvou je vítězství.

Rozešla ses se mnou mými ústy.

Ztratit jednu věc dvakrát trojnásobně bolí.

Už nezáleží na tom, kdo koho zranil víc,  kdo koho zradil první.

Budem se věčně nenávidět za to, že nedokážeme nežárlit.

Budeš mě nenávidět za to, že jsem Tě nepřivedl zpátky, já Tebe za to, žes mi nedala příležitost.


Hynie
18. 09. 2003
Dát tip
Asi tak (prolog+Cannisha)... líbí... tak to je .... proto *

Reistlin
18. 09. 2003
Dát tip
Tip je doma. Za obsah i za dění kolem*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru