Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osvobozující

19. 09. 2003
7
2
1769

Při pohledu na smuteční parte,

rozzáří se mé oči s nadějí,

že zemřelo vše, co napáchalo tolik bolesti.

 

Ne, nebudu plakat pro své druhé já !


2 názory

kapitan
09. 01. 2008
Dát tip
Zajímavé..

battisseur_en_l´air : tak tohle je jedna z mala veci, u ktery jsem si 100% jista, ze mi chybet nebude :)

Yeziiinka
30. 01. 2006
Dát tip
Pro druhé já se opravdu nepláče. Umře-li, tak jen proto, že uvolňuje místo dalšímu, samozřejmě lepšímu já... :) *!

Spalena
02. 01. 2004
Dát tip
Nehub svoje druhé já, je ti ze všech já nejbližší.

Biakiwarski
12. 12. 2003
Dát tip
dobré

Áda116
18. 10. 2003
Dát tip
Povedené ;-)

Kolega
20. 09. 2003
Dát tip
Je dobře, že jsi to překlenula, kdo by nám o tom pak psal, že? :-)

kolega: no ja doufám, že tohle už nikdy prožívat nebudu, takže podobné dílko už ode mě opravdu neuvidíš :))

Krel
20. 09. 2003
Dát tip
ehm?

krel: ehm?? znamená nepochopení nebo nelíbí nebo......? :)

Krel
20. 09. 2003
Dát tip
Mno...asi to chápu...ten obsah...ale nesouzním s ním..vlastně mi to přijde divný...asi tak:-)

díky, to už je lepší :o)

815_0
19. 09. 2003
Dát tip
Moc zajímavá myšlenka - příjemný dílko - líbí :-) Jinak - cokoliv (např. ostatní) - jen ne MIMO - tuhle kategorii nemám rád :-) TIP

coffin: je fakt, že s tou kategorií jsem to asi netrefila, ale příště (?) už se polepším :o)

815_0 : moc díky, akorát nevím s tou příjemností - jako čtenář to tak samozřejmě vnímat můžeš, ale skutečnost byla o poznání jiná...bolestivější. Nicméně jsem ráda, že jsem to zatím aspoň částečně dokázala překlenout...

jakpro: :o) něco na tom rozhodně bude ! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru