Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Páteční glosa, 19. září 2003

19. 09. 2003
0
0
616
Autor
glosator

19. 09. 2003

 

            Velmi mě udivuje klid pana místopředsedy vlády a ministra vnitra Stanislava Grosse, který s ledovým klidem přihlíží korupčním aférám svých podřízených, ať už jsou to vyšetřovatelé, policisté a jiné osoby, za které je zodpovědný. Na pohled hezké politické projevy, kterými uklidňuje národ, že se mu začínají problémy hromadit a že je z toho velmi nešťastný, jsou na první pohled sice politicky promyšlené a na český národ platné, nicméně spíš se měl zaměřit na práci v resortu než se chovat mediálně tak, jak mu to nejvíc vyhovuje. Řeči o tom, že nemůže dát ruku do ohně za každého policistu vypovídají o tom, že není až tak výborný ministr, jak se na začátku zdálo…

            Poslední dobou se často setkávám s články v novinách…jako např. dnešní článek v MF Dnes: „Mimo službu je pátý karlovarský policista“. Jedná se o válku policistů – uchazečů o volné místo po důstojníkovi, který se chystá do důchodu??? Pokud je tomu pravda, klesá tak před lidmi důvěryhodnost policistů a to by měla být priorita ministra vnitra dbát na důvěryhodnosti. A pokud se mu to nedaří, pak…

 

            Vláda schválila rozpočet na rok 2004 se schodkem 115 mld. korun. Poslankyně Marvanová v průběhu roku oznámila, že není ochotna zvednout ruku pro schodek rozpočtu přesahující 118 mld. korun. Jak je vidět, vláda dělala všechno pro to, aby účetními triky dosáhla deficitu, se kterým Marvanová problém mít nebude. A aby to vypadalo pro ni ještě lépe, pak navrhli místo 118 „jen“ 115 mld. korun. Stejně ale všichni dobře víme, že nominální hodnota schodku na konci roku 2004 bude vyšší než zní návrh koaliční vlády.


Evička
19. 09. 2003
Dát tip
Jen pozn. - deficit rozpočtu na občana USA je 5x vyšší než dělá deficit na hlavu jednoho Čecha! Jsme na tom dobře????

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru