Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KONEC SVĚT(L)A ... ?

03. 07. 2000
4
0
1688
Autor
Kathe

Myslím, že jste to všichni zažili ... nebo zažijete ... ale vždycky se stejným KONCEM ...

... na začátku nebylo světlo ... Byl to pohled ... tvůj ... tak ... nevinný ... a k němu jsi mi poslal úsměv ... na chvíli ... jediný ... pak přišly ale další ... a z minut byly rázem ... hodiny ... ...Nastalo září ... a s ním i konec ... povinný ... My odsouzeni byli , i když ... bez viny ... Neb soudcem byl nám Čas a svědkem jenom ... Prázdniny ... ! ... ani na konci nebylo světlo ...
Lasy
08. 12. 2003
Dát tip
jéééééééé, to vůbec není špatné lehké a jasné, smutné a krásné Lasy*

niXt
22. 04. 2001
Dát tip
Né sorry, my lenoši používáme Písmáka domů (vřele doporučuji) a občas tu udělá tento dvojitý bug, fakt sorry. není to tím, že bych cgtěl na svou kritiku upozornit víckrát, je to prostě chybka :-)))

niXt
17. 04. 2001
Dát tip
:-) snad to nebude tak zlé!! v jednoduchosti jse síla, super!!

niXt
17. 04. 2001
Dát tip
:-) snad to nebude tak zlé!! v jednoduchosti jse síla, super!!

Kathe
17. 04. 2001
Dát tip
to niXt : Nebylo to TAK zlé, neboj :o) A děkuji ti za JEDNODUŠE dvojitou zprávičku :o)

Kathe
23. 02. 2001
Dát tip
Ale Bacilku .... ! Ty mi nějak nadržuješ ! :o)))

Bacil
23. 02. 2001
Dát tip
Když Tobě se tak krásně nadržuje :o)))

Kathe
23. 02. 2001
Dát tip
Tééééda .... to zní hezky ... to si nechám líbit ;o)

Bacil
22. 02. 2001
Dát tip
No jo, jednou je to konec prázdnin, jednou něco jiného, v mém případě to třeba kdysi dávno byl odjezd Bytosti do rodné Barcelony. V každém případě je to vyjádřeno přesně a tipovitě krásně.

Kathe
13. 07. 2000
Dát tip
Tomasnusle: Myslíš...? ... to mě ani nenapadlo, ale možná na tom něco bude :o)

Kathe
13. 07. 2000
Dát tip
Neal: Fajn, To bys byl hodnej...každopádně kdyby sis náhodou vzpomněl, tak víš, kde mě hledat ! :o)

Tomasnusle
12. 07. 2000
Dát tip
Pekne Kathe, pripada mi to jak z Pomady :o)

Neal
12. 07. 2000
Dát tip
jo to kdybych věděl....tak bych ti to řekl..:o)

Ling
04. 07. 2000
Dát tip
V žádném případě bych takovéto situace nepojala jako konec světa... snad konec světla dočasný...

Neal
04. 07. 2000
Dát tip
však s novým dnem..zas světlo zazáří tak nezoufej duše smutná ...

Kathe
04. 07. 2000
Dát tip
Vždyť já vím ... ;o))) A mimo to jsou před náma další ... prázdniny, no ne ? :o) PS: Kdybych se tak zhruba za dva měsíce ( tedy v září :o) ) chtěla opakovat, tak mi v tom - prosím - zabraňte ...! :o)

Kathe
04. 07. 2000
Dát tip
Ale jistě ... jen by mě zajímalo, s KTERÝM novým dnem to tak asi bude ... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru