Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úterní glosa, 23. září 2003

23. 09. 2003
1
0
572
Autor
glosator

23. 09. 2003

 

            ODS chce tento týden „sundat“ Špidlu, píše se v dnešním vydání MF Dnes. Je to hezká představa, zvlášť v období schvalování klíčových zákonů tohoto roku i budoucnosti pro českou republiku. Jejich snaha nemá příliš velké naděje na úspěch, co mě však zaráží, je jedna věc: Do této chvíle jsme neslyšeli jasnou, konkrétní představu vývoje politické scény po případném vyslovení nedůvěry vládě. A to mám straně ODS za zlé. Doposud nás seznamují s tím, jaké jsou možnosti po vyslovení nedůvěry vládě, ale reálné kroky, které by následovaly ze strany ODS, nejsou zcela zřejmé. Je jasné, že se v tuto chvíli nepohrnou bez předčasných voleb k politické odpovědnosti, také z toho důvodu, že by měl být prezidentem nejprve požádán někdo z ČSSD na sestavení další vlády, jelikož ČSSD (bohužel) loňské volby vyhrála, ale nějaké jasné vize ze strany opozice tady opravdu chybí.

 

            Další článek v novinách hovoří o pomalosti soudů v jednáních o problémech občanů. Jsem zvědavý na práci nového pana ministra spravedlnosti Čermáka, který teď čerpá lhůtu 100 dní hájení. Uvidíme, jak se zhostí těžkého úkolu. Zatím, co jsem sledoval jeho komentáře, jsem nabyl názoru, že jeho kroky příliš normální lidé u soudů příliš nepoznají. Spíše to budou obecné předpisy, které možná zkvalitní práci soudů, ale neuspíší zdlouhavé soudní pře. No uvidíme, hájení stále trvá…

 

            Strana US-DEU prohlásila, že investuje deset milionů korun do kampaně na přilákání nových nebo staronových voličů s tím, že pokud kampaň neuspěje, je ochoten předseda této strany odejít z křesla předsedy. Mareš by si možná přilákal nové voliče tím, že by vystoupil z vlády a představil svou vizi programu založenou na pravicové orientaci a na úzké spolupráci jiných pravicových stran, zejména ODS. To by bylo pro jeho stranu nejlepší. Jiná ozdravná kůra se podle mě bude míjet účinkem…


Yossarian
24. 09. 2003
Dát tip
1)tsalo by se to, že by se pro změnu začala populisticky chovat ČSAD a ódées by byli ti špatní 2) pokud bude pan ministr Čermák jednat tak rychle jako mluvit, máme se na co těšit 3)Mareš a jejich vize? Uschlej Strom nemůže mít novou vizi,panu Marešovi pak lze jen doporučit návštěvu kožního oddělení, ta bradavice je jak z perníkové chaloupky 4)sem rád že tyto komentáře píšeš, budu si je teď častěji číst, jen houšť, chybí mi zde podobný autor co se alespoň trochu zajímá o politiku

poorboy
23. 09. 2003
Dát tip
Jasnou a konkrétní představu? Od lidí jako Topolánek, Němcová, Nečas a Zahradil? Doporučuju autorovi změnit kategorii na indispozici :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru