Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mam Tě ráda.

24. 09. 2003
0
0
1062
Autor
LizDC

Než se rozhoupu, je pozdě.

Po třetí se mi stalo, že jsem zapomněla říct svému blízkému jak ho mám ráda. Po třetí mě to mrzí stejně jako když jsem přišla o prarodiče z otcovi strany. Proč jsem jim prostě neřekla, že je mam ráda, ať to veděli či jen tušili.

Proč jsem si uvědomila, že mam moc ráda svého pradědečka, až když mu lékaři nedávali naději? Věřila jsem, že ještě chvilku bude s prababičkou doma, 60 let a ještě pár dnů. Nestalo se tak, nevrátil se, poslední co zažil bylo schýbáni se pro pivo, jeho poslední pohled patřil tomuto nápoji...

 Hned až potkám prababičku, a všechny prarodiče - vlastní i nevlastní, tak jim řeknu, mám Vás ráda!!!! Všem, jenž mám ráda řeknu tato slova... Aby nebylo pozdě.


Lásku dávám na jevo jinak. Promiň.

Wyniard
13. 11. 2003
Dát tip
Máš pravdu- je totiž docela smutný, když něco cítíš a ten ke komu tyto city chováš o tom neví. Každopádně máš pravdu a já pojedu na návštěvu ke svým blízkým.

geper
24. 10. 2003
Dát tip
Má to hlubokou myšlenku...občas se stáva, že si až příliž pozdě uvědomíme jak moc rádi jsme měli toho o koho jsme navždy přišli a jak moc nám najednou chybí...a pak je na dlouho ouvej na duši...

Dero
05. 10. 2003
Dát tip
Přesně tak ... slova mívají občas zázračné moci ...

Fil
26. 09. 2003
Dát tip
Opravdu stačí , když se k tomu človíčku hezky chováš. nemusíš to říci přímo. Vím, že mě má babička ráda a nikdy mi to neřekla a ona ví, že já ji taky.Ale když jim to chceš říct, tak to udělej. Moc je to potěší.:-)

Morasten
26. 09. 2003
Dát tip
eštš se najdou lidi,kerejm záleží na prarodičích...

Morasten
26. 09. 2003
Dát tip
člověk by měl myslet do budoucna,aby pak něčeho nelitoval.

Yossarian
24. 09. 2003
Dát tip
ale oni to většinou vědí, víš!

poorboy
24. 09. 2003
Dát tip
Ale opakování je matka moudrosti, že...:)

Dash_707
24. 09. 2003
Dát tip
Neboj se, máš-li je ráda, ví to dobře. :o)

Beepee
24. 09. 2003
Dát tip
taky zastávám názor, že ta věta by se měla říkat často... ale jen, pokud je míněna opravdově

Paranoicus
24. 09. 2003
Dát tip
Pane Bože a všichni svatí, už je to tu zas! HOLLYWOOD ÚTOČÍ!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru