Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledím to nejúžasnější místo k posezení v Praze.

25. 09. 2003
0
0
1907
Autor
TheRaven

Písmáci poraďte, kde je, kde je...? Mnoho z Vás jistě Prahu a její (více či méně) temná zákoutí zná jako vlastní sandále. Proto Vás vyzývám svěřte se! Kde je v Matičce to nejlepčejší místo na posez..., usrkávání alka i nealka... Předem dík.


Narriel
01. 07. 2004
Dát tip
No, dostaneš se tam pokud pojedeš desítkou či jinou tramvají co jede tím směrem jednu zastávku za Palmovku, jmenuje se nějak od "S"...Tam vystoupíš, a půjdeš po chodníku proti směru jízdy až bude odbočka vlevo - ulice v ní je dlážděná kočičíma hlavama. Půjdeš rovně, přejdeš most, uvidíš hospu napravo i na levo (ta nalevo se jmenuje U Králů, je to takovej malej, ale dobrej pajzlík :-P ) a půjdeš rovně, až k takovýmu malýmu parkovišti, který se zdá jako by trůnilo veprostřed silnice. Dáš se tou ulkicí, co bude po Tvojí pravý ruce, a na její levý straně uvidíš modrý markýzy...To je Dřevona ;-) Vodka za dvacku, pivo desítka malý za 14Kč, velký za 16,50...Teda tak alespoň to bylo když sem tam byla naposled ;-)

sk8ergirl
29. 06. 2004
Dát tip
Narriel: Hele prosímtě, kde je přesně na Palmovce ta Dřevona či co?

Narriel
28. 06. 2004
Dát tip
Mnoo...Jde o to jaký posezení máš na mysli ;-) Pokud jde čistě o kalení, vřele doporučuji Pivní bar Stázi (5minut od Náměstí míru) nebo Dřevonu (Palmovka). Obě jsou to levné útulné hospůdky :-) Když se chceš i najíst, není v Praze (nebo možná je, ale já ho nenašla :-) )lepší místo než "Bába" - naše studentská hospoda. Oficiální název je "Pod Slavínem" a je přímo na Albertově - tři zastávky od Karlova náměstí. Jestli to má bejt nějaký tichý, útulný místečko třeba na kafe, čokoládu nebo i nějakej ten koktejlek (Výborný je Duo nebo Tequila sunrise), pak vřele doporučuju Café club na Náměstí Barikád (Tři zastávky autobusem z Florence) :-) Je to moc moc fajn kavárnička ;-)

TheRaven
27. 10. 2003
Dát tip
Tak tam už jsem jednou byl a bylo to fakt cool... Jenom, tam není místo na paření (nebo jsem ho neviděl...)

the_wampire
26. 10. 2003
Dát tip
Promiň, ale chodim sem tak málo, že se tady uplně moc nevyznám:) Pokud ten dotaz byl na mě, tak je to na Balabence. Sice trochu zastrčený, takže musíš jít kolem bordelu 161, kterej má vchod asi dva metry nad Errorem. Ale přesně to najdeš na netu, pokud si dáš vyhledat Error - rock pub:))

Evička
09. 10. 2003
Dát tip
Jé, Reb, na třetím nástupišti na Smíchovském nádraží jsem dokonce napsala jednu svoji básničku!! Tam to znám jako svý boty - ten stánek obhlídávám dost často! Nejezdíš nakonec taky na Beroun??? :-)

Andulka
06. 10. 2003
Dát tip
...kdyz slapu po dlazdenych kostkach v malych ulickach Prahy, dycha na me enrgie lidi, kteri je na kolenou sazeli, kamen vedle kamene, enerigie lidi, co po nich po staleti chodili.... ...kdyz sedim na brehu Vltavy, vidim obrazy, co rekla odnesla... ...kdyz koukam na stary baraky, citim ruce, co je stavely.... Praha je krasna, Cechy jsou krasne, na celym svete je plno krasnych mist a ze vseho na me neco dycha....z kazdeho mista jinak. A tak moje odpoved je, ze kamkoliv si sednes, at Praze ci jinde...a prestanes existovat, nechas na sebe dychat.....bude ti krasne. ....

Helga
02. 10. 2003
Dát tip
Jelen je na Andělu ve Vltavské ulici, jdeš-li od Knížecí (bus) směrem k Vltavě, tak po pravé straně. Točí tam Plzeň a teď Staropramen, ale býval tam právě že Gambrinus. Ta hospoda má kouzlo tehdy, když tam zajdeš víckrát a ty hospodský Tě znají. Tak mě tam ten novej chlapík docela zamrzel. Jo a ještě je dobrá (avšak věčně natřískaná) hospůdka Pod Slavínem - u bývalé vlakové zastávky Vyšehrad. He. To jsem se do toho nějak pustila, což? rebecca:Chi, bych přišla šmírovat na 4. nástupiště, jestli tam přeci jen někdo nedorazí...

papouch
30. 09. 2003
Dát tip
rainm.: Vašek funguje dál, Kozák upadl a 3 císaři už dávno ne-e :-)

Helga
30. 09. 2003
Dát tip
Tak já si ti aspoň postěžuju. Chodila jsem moc ráda k Žíznivýmu Jelenovi na Andělu, ale co jsem tam byla naposled, je tam novej vrchní a jiný pivo. Takže o nejlepším místě v Praze nevím...

TheRaven
30. 09. 2003
Dát tip
Jaká je adresa?

TheRaven
30. 09. 2003
Dát tip
...By člověk neřekl, kolik si to přečte lidí. No, a ty věci, na kterých mi tak nějak záleží víc čte málo lidí... Odteď se dám na výzvy:Vyzívám vás, čtěte i to ostatní...

smutnění
30. 09. 2003
Dát tip
brzy, jazyk, vyzývati... :c) nebuď u toho vospaloučkatej... .c)

ulita
30. 09. 2003
Dát tip
...nebo tě vyzíváme! :)

TheRaven
30. 09. 2003
Dát tip
Ja vím, taky už jsem pár lidem omlátil o hlavu jejich pravopisné chyby... No, každého to jednou potká (doufám, že jenom jednou). A jsou i horší věci- válka, mor... A nebojte se, že se někdy nespletete tete tete. (já si počkám:-)

the_wampire
29. 09. 2003
Dát tip
Nejlepší je Error (nebo taky Lízátko) to je to samý. Je to nejhorší metalová díra. Přesně pro havrany:)) Maj i stránky na netu.

papouch
28. 09. 2003
Dát tip
Na prahu se vyqáknout., mají tam moc tvrdý stoly na okusování... V Brné je líp... :-))

KoDe
28. 09. 2003
Dát tip
jo jo, kdyby někdo chtěl seznam doporučených hospod v olomouci, k službám :)

rainman
28. 09. 2003
Dát tip
Papouchu, z doby študií v Brně pamatuju tři sqělý vinárny, U Václava, U Kozáků a U tří císařů, nevíš náhodou, jestli ještě existujou ?

rainman
27. 09. 2003
Dát tip
Balbínka.

Ouplně nejlepčejší posezení s atmosférou jak od Davida Lynche je v Lipencích, v krámečku "U Jirky". Popíjet v tzv. Klubu točené pivo (rozuměj: lahváče, s nímž obsluha zatočí nad hlavou) a pozorovat místní rázovité postavičky.... LAHODA !

Vio
26. 09. 2003
Dát tip
Právě jsem se probudil a už jsem vyzívaný, ani nevím jak. No to je věc! To by mělo být každé ráno ;-)))

Miroslawek
26. 09. 2003
Dát tip
Marthin: asi je to o plomby... Vio: mně vyzíval náš pes a smrdělo mu z držky... teda z tlaminky ;o)

Bebitka
26. 09. 2003
Dát tip
hih, tak dlouho se do lesa vyzívá, až se uzívá k smrti :))) btw. navrhuju "na půl cesty" na pankráci, tam je příjemně :-)

djPes
26. 09. 2003
Dát tip
Olšanský hřbitov, tam můžeš zívat před kohoutím zakokrháním

Popocafépetl Ale neptej se, kde, protože mi tu hospodu někam přestěhovali:-( V sedmém nebi Malá strana U kašpárka Strašnická

TheRaven
26. 09. 2003
Dát tip
Všem děkuji především za originalitu...Kontrabásníkovi a Dr.F za věcnost...

ulita
26. 09. 2003
Dát tip
ale U kašpárka bejvá věčně narváno... taky ti prokážu službu, a řeknu ti, kam bys ROZHODNĚ CHODIT NEMĚL - do Indiga v Platnéřské...

Vio
26. 09. 2003
Dát tip
žižkováci doporučují U vystřelenýho oka na Koněvově ulici ;-)

Bebitka
26. 09. 2003
Dát tip
jo a marná nejni kafárna "gamin" v haštalský ulici, kousínek od kozího plácku... tam je útulně, maj tam pívo, slaný preclíky, medovník a mírně bohémský interiér :-) i 4 z 5 nuseláků doporučujou "vystřelený voko" :-)

ulita
26. 09. 2003
Dát tip
Vytřelený voko je snobárna pro pražský rádobyintelektuály :))))

Vio
26. 09. 2003
Dát tip
PCHE! ;-)))

Bebitka
26. 09. 2003
Dát tip
ulita: chechéééééé :))))

Woland
26. 09. 2003
Dát tip
ulita: Ale kureci nadra tam podavaj vyborny :-)

ulita
26. 09. 2003
Dát tip
jestli s broskvema nebo ananasem, jsem ochotná o tom přemýšlet :)

smutnění
26. 09. 2003
Dát tip
nepovím, vy byste mi tam chodili... .c)

dr_fellgod
25. 09. 2003
Dát tip
Hrob neboli Styx mezi Invalidovnou a Palmovkou je nejlepsi

Marthin
25. 09. 2003
Dát tip
To bych rád věděl co se stane, když někdo někoho vyzívá..;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru