Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zablokování Adonise: Proč? + některá fakta

27. 09. 2003
0
0
1140
Autor
Brázda

Pro opakované zveřejňování pornografických textů byl zablokován autor Adonis... Lyryk: Od té doby, co Jerome uveřejnil na mé autorské stránce onu výhružnou fotku uvažuji o smyslu tohoto serveru. Možná má správně zaniknout. Není-li možné se tu bezpečně dorozumět. Považují-li se libovolné výstřelky jen za klukovinu, osobují-li si \"pubertální jedinci\" bez rozmyslu diktovat, co je demokracie, a všichni jen ustupují. Většina se bojí vyjádřit, protože není ochotna se vystavit posměchu, nadávkám a výhrůžkám. Chápu je, očekávají, že to zvládnu za ně. Pod Adonisovými díly byly mj. také dlouho výtky směrované k podivu nad tím, že zde takový autor může publikovat. Slušnost v tomto prostředí dočasně vítězí, ale nelze to tak nechat.

REALITA. Adonisova díla ve faktech.

 

 

Víla. Haiku. Kritik 40, tipů 7.
Pohoršená reakce žádná. Cca 4x vyjádřen názor "nejde o haiku", 3x "je to samé klišé"


Láska na tenisovém dvorci. Básně epické. Kritik 28, tipů 3.
Pohoršená reakce:
"Fuj, fuj, mě se to nelíbí!" (yoyo)


Můj sluneční paprsek. Básně lyrické nerýmované. Kritik 33, tipů 3.
Pohoršené reakce:
"Píšeš, že nepíšeš veřejně... tohle by taky nemělo bejt veřejné dílo, pokud nechodíš v noci s baloňákem do parku." (JRR)
Bláboly Mirosláwka na téma "toto není báseň" - nevím, zda je mám počítat mezi pohoršené reakce, píše to kdekam.


Harfu těla rozeznít. Básně lyrické nerýmované. Kritik 97, tipů 2.
Pohoršené reakce:
Velmi dlouhá reakce Zlyho, který ve zkratce tvrdí, že toto není literatura.
Mathew: "Ach, to je ubohost" + obrázek prasete
triff: "pekna hnusarna.....tomuhle rikate poezie? Ja bych to vyhodil. Mrknete na basnicky Rowenny nebo sleeping_beauty. To je erotismus v poeticke forme. Ale myslim, ze na zadnem slusnem serveru by nemelo byt ke cteni neco tomuhle podobne... "

Plus cca dva další komentáře "mě se to nelíbí" - nijak zvlášť pohoršeně, pouhé konstatování


Zakázané ovoce. Básně epické. Kritik 67, tipů 4.
Pohoršené reakce:
yoyo: "mně to připadá pedofilní"
MATHEW: "PRASE"


Má zpověď. Básně lyrické nerýmované. Kritik 32, tipů 5.
Pohoršené reakce:
Nejsou, nepočítám-li Mirosláwkovo "nuda, nuda, šeď, šeď ;o)"


Láska zralé ženy. Povídky. Kritik 68, tipů 8.
Pohoršené reakce:
Nejsou.


Uvězněn mezi prsy. Povídky. Kritik 29, tipů 5.
Pohoršené reakce:
Nejsou.


Teracotový muž. Miniatury. Kritik 18, tipů 6.
Pohoršené reakce:
Lúmenn: "Tak tohle se mi zdá tak trosku zvrácené."


Svůdná inspirace. Miniatury. Kritik 23, tipů 7.
Pohoršené poznámky:
Kačírek: "Jseš TRAPNEJ!"


Divoký fetiš. Miniatury. Kritik 33, tipů 12.
Pohoršené poznámky:
Nejsou.


Plemenný býk. Aforismy. Kritik 34, tipů 10.
Pohoršené poznámky:
Nejsou.


Neřestná kunda. Aforismy. Kritik 15, tipů 7.
Pohoršené poznámky:
Nejsou.


Kosmická tělesnost. Aforismy. Kritik 8, tipů 6.
Pohoršené poznámky:
Nejsou.


Ranní mrd. Miniatury. Kritik 11, tipů 3.
Pohoršené poznámky:
Nejsou.


Ranní krůpěje na tvé mindě. Povídky. Kritik 15, tipů 5.
Pohoršené poznámky:
Ufotofu: "Hmm, poslední věta dobrá, nicméně nevím, co má tohle společného s literárním uměním"


Čtyřicítka. Aforismy. Kritik 10, tipů 7.
Pohoršené poznámky:
Nejsou.


Pěstice poezie vášní. Drama. Kritik 10, tipů 5.
Pohoršené poznámky:
Perseus: "Nechutné a zvrhlé. Nejsem žádný pesimista, nebo zpátečník, ale co je moc, to je moc. Chce se mi zvracet!"
..............................
Na Adonisově autorské stránce:
8.9.2003

Jochanien: "je možný, že tohle je na literárním serveru?????

žasnu"

 


Ptám se:

Pod Adonisovými díly byly mj. také dlouho výtky směrované k podivu nad tím, že zde takový autor může publikovat. = Jochanien se diví, že je možné, že něco takového je na literárním serveru ---> SMAZÁNÍ???

 

Co to má ksakru znamenat???


Lowlander
01. 10. 2003
Dát tip
Domnívám se, že jen to, že řada lidí reaguje negativně na něčí práce ještě není důvod k tomu, aby byl zablokován. Souhlasím se zablokováním autorů, kteří napadají a urážejí ostatní autory, případně kteří ve svých dílech více či méně porušují zákony naší země, to ale není důvod k zablokování Adonise. Naopak mě dost rozesmívá Lyryk a jeho hned úvodní "...Chápu je, očekávají, že to zvládnu za ně..." Tolik samolibosti... no super, ale na druhou stranu právě u Lyryka mě to ani nepřekvapuje... I když, bylo by docela milé, kdyby zmizeli Ti "správní, slušní a chytří, co dělají ty správné věci za ty druhé (a asi hloupé, neslušné a nesprávné), kteří nepoznají, co je dobré a co ne..." Ale co, vždyť je to stejně jedno...

Zly
30. 09. 2003
Dát tip
Brázda: nechce se mi tady moc klábosit na téma Adonis, myslím, že z té jedné recenze je jasné, co si o jeho výtvorech myslím. Nevadí mi, že tady publikuje. Nechť každý publikuje podle svého. Jako problém jsem viděl výhradně způsob, jakým na sebe upozornil. Pod vážně míněná díla psal především dívkám kritiky typu "uspokojil bych tě svým olbřímím penisem" apod. Z kontextu jsem vycítil, že to nemyslel jako prapodivnou legraci, kterou bych v klidu skousl. Byla to exhibice. Možná jsem divnej já, ale myslím si, že speciálně k dívkám se tímhle způsobem chová jen prase. Prostě se mi to nelíbilo, nelíbí a nelíbit bude. Několikrát jsem jen mírně, věcně a později o něco naléhavěji upozornil, že takové chování neberu. Jak se dalo předpokládat, zachoval se očekávaným způsobem a začal mi na mých stránkách spílat do ubožáků s nevyvinutým přirozením :-))) Je potřeba vědět s kým máte tu čest. O tom hle panáčkovi bych však ve spojení se ctí jaksi neuvažoval. Do hospody na pivo bych s ním nešel. A stavět se za něj prostě nehodlám.


vyborne

djPes
27. 09. 2003
Dát tip
Brázdo, možná netušíš, co se tady před měsícem dělo, podívej se tedy třeba sem a pokud máš čas, projdi si klub Kotelna, toto jsou už jen dozvuky

Brázda
27. 09. 2003
Dát tip
djPes: Dík, ale já myslím mám představu o tom, co se tu dělo... čo bolo bolo - zajímá mne teď KONKRÉTNĚ TOHLE.

Myslím, že MNOHEM VÍC negativních ohlasů měl Lyryk.

Ano, také jsem si toho všiml. Léč Lyryk není bájným Leviathanem, požírajícím svůj vlastní ocas. On toliko požírá svůj vlastní server. Bůh buď milostiv jeho nůši... totiž, duši.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru