Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milování

28. 09. 2003
5
0
1070
Autor
Galadriel27

Maličkost dechu nakroj slovem..

a vypusť přetlak s oním bolem...

 

Úsměvy Ti za krk naprším

a plamínku v oku trochu něhy přiložím.

 

Teploučko Ti kůži pošimrá

a něžný chlad se v kůži rozplyne

Tvá hladkost  zmizí v končinách

kde oči nikdy nevidí...

 

Trofeje z bojů o věčnost

si budeš nosit stále

pak jednou cosi stane se,

a výhru si vezmeš naposled.

 

láska se objeví naplno..

a ty... se vní ztratíš,   

slovíčko.....


815_0
26. 10. 2003
Dát tip
Grrr - Pepekvak - stačí označit můj nick v levém sloupci - přijde mi avi a já budu moct reagovat na Tvé postřehy - pro příště...:-) n_č - dík :-)

Je zřejmé, že jsi ještě nidky neležel s děvčetem. Pochopil bys, o čem báseň je.

Rowenna
13. 10. 2003
Dát tip
První dva verše******

Pepekvak
12. 10. 2003
Dát tip
815_0: Chtěl jsem slyšet konkrétní formulaci, o čem ta báseň vlastně je, protože jsem zmatený, když se na to snažím přijít. Je mi celkem jasný, že to bude něco okolo lásky, citu, smutku a tak - ale co vlastně konkrétně? Položil jsem tu otázku, protože mám podezření, že nic konkrétního se v tom moc najít nedá, že je to spíš nakupení různých slov a obratů, které mají cosi nést. Když ale samy nevědí, co mají nést, pak ani nemohou nic předat. (Nevědí co.) Tam mířím tou otázkou, která je vlastně skrytým názorem, že báseň nic moc nepředává.

815_0
11. 10. 2003
Dát tip
Pepekvak - Ehm - nic proti, ale - jseš starší než já a určitě i sečtělejší - možná ne na Písmákovi, ale jinak asi určitě jo :-) Takže - očekával bych, že se aspoň trošku zamyslíš, než příště zas něco řekneš - zkus to :-) A... Ještě párkrát si to přečti...:-) Kdybys i pak nic neviděl, tak Ti napovim: cit, Láska, síla prožitého a trochu ironie + smutné reality... To všechno zabalený v moc pěknejch obratech - stačí si to pozorně přečíst...:-)

Fil
10. 10. 2003
Dát tip
*

Pepekvak
10. 10. 2003
Dát tip
Ehm, pardon, ale co je obsahem této básně?

"Úsměvy Ti za krk naprším" Ze smutné nálady je akorát ještě větší smutno a z úsměvů déšť - a ten mám ráda. *

drfaust
30. 09. 2003
Dát tip
Maličkost dechu nakroj slovem*

Líbí se mi.

Armand
29. 09. 2003
Dát tip
konec velmi netradiční.... !**** tohle slovíčko bych tam nečekal - je krásné :)

815_0
28. 09. 2003
Dát tip
Pěkňoučký :-) TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru