Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ustrnutí

08. 07. 2000
1
0
1330
Autor
Dave_Zw

Zkamenělý vítr údolím vane nikdo už nečeká co se stane všude jen ticho ztuhlý strach země se mění v černý prach. Jen jedna hvězda nepřítomně září poslední oběť tlí už na oltáři mrazivě chladná je jehla noci a tělo leží bez pomoci. Má duše bloudí pustinou jednu jsem přešel-tak na jinou zelený kraj snad není v této noci a jestli je-tak nebudu tam moci. A tak se toulám stále sám jen holý kámen nalézám jsem ztroskotanec kamenného kraje snad někde v dálce nová zeleň zraje. Pozbyl jsem světa starého plného světla jasného a pachuť neplodně zasetých snů provází cestu vyměřených dnů.
Krel
26. 06. 2001
Dát tip
no to mě oslovilo....je to pravdivé...!*

Sadaf
02. 12. 2000
Dát tip
Už jsem ti to psal do kritiky na "Čas", respektive ti to psal Tynic...Let ti bude přibývat a budé také přibývat všechno co s životem souvisí ať pozitivně či negativně...a věř, že čím budeš starší, tím míň budeš chtít být sám...

Semipalakva
13. 09. 2000
Dát tip
Good...

Mahoney
11. 07. 2000
Dát tip
to znám, tak jsem se ještě nedávno cítil... písmáci mě vyléčili, u Šarinky na chatičce...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru