Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamilovaný déšť

08. 07. 2000
4
0
630
Autor
Leknína

Dívám se přes okno a vidím, jak první kapky padají na sklo. Venku je parno a příroda touží po vodě tak, jako já po tobě. Dívám se na déšť, dívám se přes okno a myslím na ty kapky. Myslím na ten déšť a myslím na tebe, chybíš mi. Venku prší stále víc, příroda saje vodu a za oknem je duha. Myslím na déšť a na tebe, na přírodu, která dostane co třeba. Myslím na sebe a toužím po tobě jako příroda po vodě. Proč nejsi jako déšť, nepršíš z nebe tam, kde po tobě touží. Vyšla bych ven a celá bych zmokla, protože tak bys mě obejmul.
Petr_Pan
23. 02. 2004
Dát tip
Také miluji déšť :-) Krásné, skrovné přáníčko k závěru - je to opravdu příjemné dílko :-) TIP

Lunill
21. 02. 2004
Dát tip
Krásný : ) Déšť miluju... t*

815_0
06. 07. 2003
Dát tip
Wow - nádherný - nemám co dodat - jasnej TIP a řadím mezi nejoblíbenější :) Opravdu krásný - povedený...:)

Anonym
15. 07. 2000
Dát tip
...tak jej napiš , odkáž, že ti ja lůto, tak jej zakryč, že si zostal tu sám. Es

J
11. 07. 2000
Dát tip
Hezké, něžné, pravdivé. J.

Merle
10. 07. 2000
Dát tip
nejsem si jistej, jestli to je správně, ale myslel jsem si, že medajlonek je k představování autorů...

Lasy
09. 07. 2000
Dát tip
Miluji déšť. Moc. Je tak . . . vlahý a "deštivý", bývá jako ona nebo on, v tom jsem za jedno s Tebou. A vydrž chvilku ještě, určitě začne pršet. A možná to bude sakra liják.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru