Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Knihy

04. 10. 2003
0
0
733
Autor
Carol26

Jak jsem byl v Praze

Byl jsem včera v Praze.

Zase nebo znovu?

Jezdím tam jen občas, vlastně jen tak trochu...

Sleduji ty chlápky, co v malých krámcích prodávají staré knihy, které leckdy staré vůbec nejsou, ale kvůli nim tam nejezdím.

Jezdím tam kvůli knihám, těm obyčejným hranatým složkám papíru, které vídáme zaprášené v rodinných knihovnách, ano, jezdím tam kvůli knihám, kvůli nim!

Otvírám jednu po druhé, mám stejný pocit, jako když odhaluji krásu dívky a pak zjišťuji, co je krásného pod obalem. Jsem náročný a často se zklamu knihou s krásným obalem, ale nehezkým obsahem... ach dívky, jak  podobné jste těm nádherným koženým a malovaným vazbám knih!

Tedy koupil jsem i včera pár krásných knih s obyčejným přebalem a jsem spokojen, ale i přesto mám doma spoustu knih s krásnou vazbou, které nikdy neotevřu. Jen pár jich je, které za to stojí... ach dívky, jak podobné jste těm nádherným koženým a malovaným vazbám knih!

 


Zajímavé. Každopádně to rozhodně není úvaha. Nicméně přirovnání dívky ke knize... proč ne.

katugiro
04. 10. 2003
Dát tip
povídání o obalech a obsahu mi přišlo přehnaně polopatistické...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru