Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(Ně)Kolikrát

03. 10. 2003
8
0
1759

Experimentální próza Kategorie neplatí

(Ně)Kolikrát jsem se líbal s dívkou, ale nikdy ne s chlapcem.

(Ně)Kolikrát jsem se díval na zprávy, ale nikdy jsem nedokázal vydržet až do konce.

(Ně)Kolikrát jsem se učil, ale nikdy jsem neopisoval.

(Ně)Kolikrát jsem pil alkohol, ale nikdy ne při práci.

(Ně)Kolikrát jsem se zamiloval, ale nikdy jsem se nepolil benzínem.

(Ně)Kolikrát jsem něco napsal, ale nikdy to rodiče neocenili.

(Ně)Kolikrát jsem byl v nemocnici, ale nikdy mě neodpojovali z přístrojů.

(Ně)Kolikrát jsem viděl na mapě Severní Koreu, ale nikdy jsem neviděl jaderné hlavice.

(Ně)Kolikrát jsem jel v autě, ale nikdy jsem nebyl staven šestkrát za odpoledne.

(Ně)Kolikrát jsem byl na návštěvě u babiček, ale nikdy ne převlečen za instalatéra.

(Ně)Kolikrát jsem se chtěl zabít, ale nikdy ne uhořet.

(Ně)Kolikrát jsem jel tramvají, ale nikdy na mě nikdo nestřílel.

(Ně)Kolikrát jsem viděl tuhle zemi v prdeli, ale nikdy ne tolik jako právě teď.


Díky. Napadlo mě napsat něco "experimentálního". Sice je to už starší, ale ona ta poslední věta platí skoro pořád :))

Alojs
30. 01. 2006
Dát tip
no právě... některé momenty mi přišly zakořeněné v událostech dávno minulých, ale jak říkáš... ta poslední věta to zaktualizuje, i kdyby se psal rok 2065

Alojs
29. 01. 2006
Dát tip
tohle je moc chytré a trefné. hodně mě to zaujalo. dokonce jsem to přeposlal pár kamarádům. *

KOLIKRÁT člověk tvrdí, že jeho dílo nepatří do správné kategorie a NIKDY nepřipustí, že by tak tomu být mohlo :) tip!

Josefk
08. 10. 2003
Dát tip
:-)))

houba
07. 10. 2003
Dát tip
líbí se mi, jak a o čem píšeš :)) t*

Andulka
06. 10. 2003
Dát tip
:-)) T

Jokaste
05. 10. 2003
Dát tip
Souhlasím-jak jinak...

katugiro
04. 10. 2003
Dát tip
tahle země musí být opravdu tam, kde říkáš, když tě ještě nepochválili rodiče, nedokoukal jsi zprávy a neopisoval jsi... :)

Yossarian
03. 10. 2003
Dát tip
tip, páč reaguješ na aktuální dění, a to né jenom tím posledním řádkem

to je daleko za experimentem - už jenom tím, že to reaguje tak nepokrytě a ani syrovostí neosyrvoí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru