Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez názvu

03. 10. 2003
4
0
1023
Autor
Marketka_16

Je to o tom co cítím.... Tedy sama nevím:) Jo a poslední řádek je citace básníka Milaräpi

Usínám i když nechci spát

milovat chci - však přeci to neumím!

Slzy stékají - co je život můj... A co vlastně Tvůj.

Umím, však nechci s Tebou být,

miluju tě, ale neumím s Tebou být...

Řekni co vědět mám -

máš mě rád?... Nebo snad nemáš?

NEMLČ!

Řekni, jak bez Tebe být tu mám.

Jak žít sama mám?

Milovat neumím, já to vím,

jak naučit se to mám?

POVĚZ!

Jak...

 

Z ducha se vynovř, v duchu ztrácí se zas...


Petr_Pan
01. 03. 2004
Dát tip
Ano - upřímné...:-) TIP

remik
14. 10. 2003
Dát tip
Opet takove smutne, ale nejak mi prirustas k srdci, libi taktez.

3/5+T moc hezký...

guy
05. 10. 2003
Dát tip
no dobrý, název máš opravený :-) ... ale ještě v posledním řádku máš slovo vynovř a v pátým řádku od konce máš slovo Mllovat, což asi nebudou ta správná slova :-) to chce klid - časem si zvykneš ... možná by bylo dobrý, kdyby sis zvykla na systém, napsat si to prvně ve wordu, kde se ti to automaticky zkontroluje, a pak to do Písmáku zkopírovat a doeditovat ... nebo si to po sobě aspoň soustředěně přečíst ... držím palce g.

geper
04. 10. 2003
Dát tip
Sladce chaotické...jo život je jedno velké hledání...hledej s jistotou najdeš odpoveď...

poezie (tedy...) není o protikladném to by byla až příliš magnetická sama do sebe zkus být odpuzována vlastní poezií, to je sladký vs. hřích!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru