Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

misto v mem srdci mas ty!

05. 10. 2003
1
0
811
Autor
neraK

byla jsem znacne podnapila, kdyz jsem to napsala, ale je to ta nejsvatejsi pravda...

Ja přisahám, chtela jsem si te vyrvat ze srdce..

 

Chtela.

 

Malem se mi to i podarilo, dlouho jsem te nevidela, mozna az moc dlouho, ale v tehle době, v tomhle case, ja te nemohu milovat, nesmim te milovat.

 

Je to propis nebezpecne. Ano, opravdu jsem si tem malem vyrvala ze srdce, nemyslela jsem na tebe tak často, a když tak jsem si jenom riklala: tak co, no, stalo se, je to zase moje další chyba, která diky Bohu nevysla najevo, nikdo to nezjistil.

 

Ale ted? Když jsem te mela videt, klepala jsem se strachy, jestli to zvladnu, nase setkani, a dlouho se mi darilo te nevidet.

 

Jenze pak jsi se zase najednou z niceho nic objevil a ja to rozdychala, zvladla jsem nase první setkani a tvářila jsem se, jako ze k tobe nic necitim.

 

Ale tam hluboko a daleko v me dusi, tam jsi byl porad, nedokazala jsem to a jsem rada.

 

Po dnesni veceru jsi tam, kde si byl předtím. Vyplňuješ cele me srdce, celou mou dusi, jsi tam a ja jsem rada.

 

Nevim jak jsem si mohla myslet, ze te nemiluju.

 

Není to pravda, proste není.

 

Ja te miluju!! Miluju TE! Nikdo si nemuze ze srdce vyrvat nekoho, koho miluje.

 

Nejde to.

 

Ja nevim co dal rikat, zase jsi zaujal první místo v mem zivote, ani o tom nevis.

 

Je posetile si namlouvat, ze nekoho nemilujes, snad se ti zda, ze to i cisis, ale není to tak. Milujes, všichni miluji i lide, kterym se zda ze uz nemaji sva srdce.

 

A tebe ja miluju celou svou dusi….


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru