Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

simpsnovi

06. 10. 2003
0
0
911
Autor
suchy

Jen tak. Nekoukejte na chyby. Nejsem blbej.

SIMPSNOVI

Houmr nemá počítač a chce zabít Flendrse.A přece se točí.

Montgomery Berns prodává uran terorystům.Houmr fetuje a je agresivní.Dostal se na pustej ostrov kde se sešel se svým dvojníkem.Houmrůf dvojník nefetuje tak ho chce přemluvit aby se o rodinu postaral on,než se Houmr dostane ze sví závislosti na perníku.Bohužel mu dvojník nevyhověl a tak ho Houmr kope do koulí,kolenem do huby a loktem do držky. Dvojník padá k zemi,ale houmr nepřestává kopat.Chytlo ho neuvěřitelný psycho. Dvojníkovi nezbejvá nic jinýho,než se krejt.Kope do něj jako smyslů zbavenej.Trošku jako Baloun(jeden můj kámoš),když ho chytne psycho.Když se dvojník přestal hejbat Houmr si sedl vedle jeho zkrvavenýho těla zapálil si startku a přemejšlel, co bude dělat.Najednou se zved a odešel kamsi do lesa.Asi zachvili přišel v ruce měl motorofku a lopatu.Taky nevim kde to vzal.Přišel k tělu mrtvýho dvojníka zapalil si startku a opřel se o lopatu.Jak tak kouká na dokrve zmasakrovanýho dvojníka povidá si: JEšTě žE Mě TAKHLE NIKDONEZKOPAL.  VYPADá HNUSNě. Nu což.Tipnul pulku startky vrátil jí do krabičky,aby měl na potom a dal se do práce.Nejdřív vykopal díru na tělo a pak nastartoval motorovku.Řikal jí Anči.Prej tak pojď Anči.Dáme se do jeho kostí.Houmr řezal,Anči řvala a kolem dokola střikala krev, barvíc žluťoučký písek pustýho ostrova,ale houmr si pomyslel jen jaký je to krásný spojení zářivě žlutý a krvavě kvavý červený.Taky nevim proč ho řezal když stačilo hodit tělo do díry a zahrabat.A mě to je jedno, je to jeho věc.Když bylo tělo naporcovaný zahrabal jej a zapalil si druhou pulku startky.Při kouření přemýšlel jak to udělá,aby si Marč nefšimla že frčí na perníku a že je pryč.Řekl si stluču vor pilu mám tak co? Domu přeplavu a budu si odvikat doma, stará je blbá nepozná to.Jak řek tak udělal.Když byl připravenej rozloučil se s anči,vymočil se na dvojníkův hrob a odrazil od břehu.Když se dostal domu řekl si že si dá ještě naposled,bohužel ho pozorovala marč a chtěla to zkusit taky,houmr byl v rauši a tak jí kousek dopřál.Spadla do toho a postupem času se jim začali rodit děti s vrozenou vadou a to se zavislostí.Nakonec frčela celá rodina simpsnů,ale ne jen na perníku,ale i do holobytu,protože všechno prodali aby měli na drogy a když měli málo přestali platit nájem.A jestli neumřeli tak tam žijou dodnes. No a nebo taky ne.To je jedno.Teď sem přemejšlel dlouho.Du se odreagovat.Nacpu startku.Došli mi papírky. 


Fil
08. 10. 2003
Dát tip

2/5

Anonym59
07. 10. 2003
Dát tip
dík

suchy
07. 10. 2003
Dát tip
ja taky

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru