Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmnáctina dítěte

07. 10. 2003
6
0
1638

Aktuální fejeton.

     Podle posledního průzkumu vymíráme. Slovutný národ praotce Čecha, který se hrdě bil v mnoha bitvách proti Švédům a Němcům, tu za několik let nebude. A tak možná zůstane pouze vzpomínka. Hrubě otesaný pomník, na který budou močit psi. Nebo roboti. Záleží na tom, jak bude svět za těch pár desítek let vypadat.

     Nyní se ženě v Čechách narodí 1,17 dítěte. Nedivím se. Dnešní doba je tvrdá, a ambiciózní spermie má mnoho nových možností, jak zničit ostatní a zahnízdit se do vajíčka sama. Od miniatruních mobilních telefonů s přáteli na telefonu, po házení klád (respektive kládiček) pod nohy??? ostatním spermiím. Když je u vajíčka, použije však daleko prozaičtější praktiku. Zahrabe se a prdí… Ostatní pomřou puchem.

     Kde se však bere ta sedmnáctina dítěte? Myslel jsem, že třeba siamské dítě se počítá jako 1,5, čímž by se leccos vysvětlovalo. Na inzerát jsem s jedním takovýmto dítětem (nebo dětmi?) měl setkat. Na místě srazu mě však přepadla banda snědých mužů, zkopala a okradla. V tu chvíli jsem se necítil ani jako jeden člověk, ale spíš jako půlka.

     Když jsem po tomto tristním incidentu seděl u kamaráda, dozvěděl jsem se: „Nevím, co je na tom pravdy, ale nesmíš to brát tak vážně. Třeba se statistický úřad zmýlil.“

     Statistický úřad a zmýlit se. Nemožné! Rázem jsem hodil nohy na stůl a uvědomil si, že Češi tu budou žít bez problémů ještě několik stovek let…


Alojs
29. 01. 2006
Dát tip
má to skvělé momenty. V celku suprové. Mám rád tvůj styl. Je lehký, čtivý... tip (a to ti nenadržuju)

Yossarian
21. 06. 2004
Dát tip
hádá se někdo? :)

Yossarian
20. 06. 2004
Dát tip
hééj, nechtěj se milovat tak jako my :o)

Narriel
20. 06. 2004
Dát tip
Yossarian : To není pravda ;-) :-D !!

Narriel
19. 06. 2004
Dát tip
Yossarian : Heej :-D !! Proč bychom za to mohly jen my, holky ??

Heulwen
15. 10. 2003
Dát tip
Jasně, hostinskýho :-)

Bereš to moc tragicky. Pokud zajdeš do nějaký hospůdky, tak tam minimálně jednoho Čecha vždycky najdeš... :)

Heulwen
12. 10. 2003
Dát tip
Jo, češi tu budou ještě dlouho, akorát už to nebudou češi, ale romové :-))

Josefk
08. 10. 2003
Dát tip
můžou za to Moravané! schválně nehlásí přírůstky!

Kastel
08. 10. 2003
Dát tip
představa močícího robota mě pobavila :o)

blbjenka
08. 10. 2003
Dát tip
čéče, kdes přišel na to že 1,17 je jedna sedmnáctina? a co je to siamské dítě? malé Thajče? proč je malé Thajče 1,5 člověka? jako fejeton by to bývalo bylo fajn, ale ty informace, co tam používáš, jsou jaksi nakřivo. z matematiky přímo na reparát :)
s pozdravem pančelka

Matika mi poslední dobou hází klacky pod nohy...

houba
07. 10. 2003
Dát tip
super postřeh ! btw. taky jsem to četla, těch 1,17.... ale například v Turecku (myslím) připadá na 1 ženu asi 1,5 dítěte taky tam psali (MfD), že za 50 let bude Čechů 5 milionů, pokud to s porodností bude takto klesat dál..... tip*

ShArKeY
07. 10. 2003
Dát tip
Lidi si za to můžou sami... s tím teoreticky nic nenaděláš

Yossarian
07. 10. 2003
Dát tip
tip můžou za to holky!!

Jokaste
07. 10. 2003
Dát tip
jsem zvědavá, jak to s naší populací dopadne... tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru