Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní (07.10.2003)

07. 10. 2003
4
0
1060
Autor
sunbird

Snad přirozené lidem je,
že podzim duši drásá,
že s listy padá i naděje
a smutek je kde byla spása.

 

Štěstí s duševním klidem se zdály
tak pevné ve své póze
a teď se se stydnoucí krví ptám zdali
ta zima zdrží se dlouze.

 

Prší a prší, beznaděj na lidi,
oči pod víčky těžknou,
nač zlobit se na ně že nevidí
než duševní krajinu tesknou.


Vlasy
05. 02. 2005
Dát tip
Podzim a zimu asi cejtíme stejně *

Stevenson
22. 10. 2003
Dát tip
ten podzim te trochu vzal..-). Dobre, ale trochu mi vadi rytmus..-(

Ano, šel jsi na podzim od lesa, ale nesouhlasím. "že s listy padá i naděje a smutek je kde byla spása. ...Prší a prší, beznaděj na lidi, oči pod víčky těžknou,..." Necítím to tak, ale to je moje chyba.

sunbird
10. 10. 2003
Dát tip
:o) Ale D.W.! Po nikom nevyžaduji, aby se mnou souhlasil. Psal jsem co jsem cítil já a jak jsem to viděl JÁ. A ať už kdokoliv řekne cokoliv, bude to subjektivní. Takže to je dobře, že se mnou nesouhlasíš ... lidé, kteří jsou se mnou ve všem za jedno jsou pro mne zbyteční. "Nepotřebuji lidi, kteří mi na všechno přikyvují - můj stín to dělá lépe!" :o) Měj se hezky! S.

Teď nevím, jestli se tě to dotklo, jak píšeš vykřičníkovitě nebo ne - doufám, že ne a to i píšeš. Dobrá. Neřekla jsem, že to není pěkně napsané, že v tom nejsou hezká slova, která něco evokují...ale v to je málo, protože si podzim - tuto dobu představuji úplně jinak. Jasně, já jsem taky psala subjektivně, to snad bylo znát. Snažila jsem se, abych vyjádřila svůj názor. Toť vše. Souhlasím a budu se mít pěkně, dík.

Barbie
09. 10. 2003
Dát tip
líbí:-)T*

Fakt docela dobrý*

Drozzd
07. 10. 2003
Dát tip
Slyším a přicházím na zavolanou.Dílem jsem nadšen, to musí do klubu + dávám ti TIP, takový dobrý dílko se jen tak nevidí...

Witch
07. 10. 2003
Dát tip
je to fakt krásně napsaný, čekala jsem další kýčovitost o barevnym listí a tohle mě překvapilo víc než mile... ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru