Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď

09. 10. 2003
0
0
645
Autor
macgiver

ovlivněn dnešním dnem ............

Dnes jsem se poprve ponořil do světa písmáka hloubš.....Přemejšlím co rozhoduje o úspěchu dílka...Nápaditost?Originalita?Vulgárnost?......Štestí že se sejde pár lidiček které to trochu osloví?Pár tipů a hned jsem na titulní stránce.Není to můj cíl,protože mám rád anonymitu.A kdo se na to ptá?Sláva si nevybírá utočí zaskočí.......Změní to psychyku....zajímavý je pozorovat .Zůstávám tím kdo nepřekročí vlastní stín....Smutek mi ovanul myšlení....Víte ono je krásný být optimistou,krásný být filozofem.....ale průšvich je když se tyto dvě vlastnosti sejdou v jedné osobě.Samota ubíjí ,dav však zabíjí.Máte snad jiný názor?Tak proč ho schováváte v sobě.Tady vás za to nikdo nemůže ušlapat........................................Hledám někoho na filozofický úvahy brané s nadhledem,humorem a přesto upřímě :)
Schwalbe
09. 10. 2003
Dát tip
Samota ubíjí a dav zabíjí jen toho, kdo se nechá. Tyto vnější okolnosti by neměli mít na člověka moc velký vliv, i když dosáhnout toho je jistě těžké. Ovšem nemyslím krajní samotu (případ Robinson a podobně), protože ta určitě může ubíjet.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru