Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touha

12. 10. 2003
9
0
1669
Autor
C_ensinka

Někdy vlastně ani nevíme, co chceme

Toužím po Tobě,
     Tvých letmých dotecích,          úsměvech.
Ale neznám Tě,
      ni Tvou lásku a povzbuzení.

Ale toužím… Že přijdeš,
že se ujmeš duše mé ztrápené,
usoužené touhou po Tobě.

 

     Poraď mi, jak z kruhu ven!


teqrilla
05. 02. 2004
Dát tip
Opět nesouhlasím s kategorií "blbůstka". Jestli máš čas podívej se ke mně, čemu říkám blbůstka já...:-) jen se tím prosím neinspiruj, protože bys mohla ztratit to kouzlo tvých básní...Píšeš krásně o věcech, které mi jsou velmi blízké.. nádherná romantika... Jejda a to mi připomíná že chci popřát dobrou noc mému milovanému...

C_ensinka
05. 02. 2004
Dát tip
MeTB: taky nevim...co říct... Děkuju všem za názory, že to není blbůstka, potěší:o))) A děkuju všem, kterým se to líbilo, potěší:o)))

MeTB
01. 01. 2004
Dát tip
Nevim. Kdyz to ctu z monitoru, neoslovuje me to.

pozorovatel
30. 12. 2003
Dát tip
Chtěl bych jí znát(myslím tu milovanou osobu, o které se mi zatím jen zdá). Tohle není blbůstka. Tip

Áda116
11. 12. 2003
Dát tip
Něco podobného čtu už poněkolikáté, ale tohle je opravdu dobře zpracované... *

Spalena
06. 11. 2003
Dát tip
Je to jak kruh, který kolem sebe dělají čarodějky před vyvoláváním démonů - kruh, který chrání. A když ho bude chtít opustit stačí udělat krok - cesta do kruhu je chráněná - cesta z kruhu je volná. Víme co chceme, ale stydíme se si to přiznat.

basnikalex
14. 10. 2003
Dát tip
každý toužíme

Narvah
13. 10. 2003
Dát tip
stačí vyskočit

C_ensinka
13. 10. 2003
Dát tip
Tak teď jen nevím jestli to má bejt lichotka... no ale budu doufat že jo. Dík Btw kdysi:o)))

Montrealer
13. 10. 2003
Dát tip
lidsky milé *

C_ensinka
13. 10. 2003
Dát tip
To se mi strašně líbí s tim poloměrem. Ale teď nevim jestli sem tu svoji "báseň" špatně pochopila já nebo vy, nebo jestli sem špatně pochopila kritiku, nevim, nevim, jsem zamotaná, že by v kruhu? Ne nechám toho:o)) Ale chtěla jsem tím říct, že toužím po něčem co vlastně neznám, ale toužím to poznat, toužím poznat "Tebe" a tu krásu, co je s tím spojená. Jenže to ne a ne přijít, jako by to snad neexistovalo, takže se do toho zaplétám jako do začarovaného "kruhu", to jsem měla na mysli:o)))

Andulka
12. 10. 2003
Dát tip
zase musim souhlasit s Perchtou.....Teda C-esinko...jak te tak ctu....tak me hrozne pripominas veci, co jsem psala kdysy...:-)

synáček
12. 10. 2003
Dát tip
Takovou touhu přece i jiní ve svém srdci nosí, však z kruhu nesmí nikdo ven! Musíte k sobě blíž, byť třeba usoužením bosí, spojit své kruhy navzájem…

Vinki
12. 10. 2003
Dát tip
libi *

Dash_707
12. 10. 2003
Dát tip
Má-li kruh velký poloměr, netřeba z kruhu vycházet :o) To, co je vně, bývá obvykle i uvnitř. Viz naše galaxie :o)

Perchta
11. 10. 2003
Dát tip
dřív se říkalo, ať se lidi v takových případech modlí, dneska na motlitby už skoro nikdo nevěří, a přitom je to snadné, prostě vyšleš svoji touhu, a ty už to děláš, poradila sis. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru