Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spravodlivosť

11. 07. 2000
1
0
1039
Autor
Zázrak

Zastavil sa čas, život onemel, keď stalo sa to zas. Plač zvonov sprevádzal ho na druhý svet, do druhej zeme. človek umrel a my vieme, že nevráti sa nikdy viac. Ani o rok, ani o mesiac. No tlačí nás otázka:,,Prečo práve on?" ,,Lebo Boh je spravodlivý", šepkajú zvony Plynie deň za dňom. Mal 11 rokov, keď prišla leukémia, chemoterapie a smrť. Nezačal ešte ani žiť, nie to niekomu ublížiť, a predsa si ho smrť vzala. Lebo Boh ho mal rád, lebo Boh bol spravodlivý a rozkázal mu život vziať.
Falka
18. 07. 2000
Dát tip
. Pokládám tečku místo květin, tečku za ukončení... života i vašich sporů o spravedlnosti... tečku místo dlouhých slov a debat, které stejně nikam nevedou... ne teď a ne v tomhle příběhu...

Mahoney
12. 07. 2000
Dát tip
velmi dobře napsané... smutný příběh... TIP ...co je mi po Bohu... takového Boha já nechci a neuznávám... namísto úcty a pokory k Bohu mám úctu a pokoru k lidem... neb oni, na rozdíl od Něj, trpět mohou, a tak jsou mou prvou starostí... a jestli někdy pak zbyde čas, možná si s Ním zajdu promluvit... jestli na to budu mít žaludek

Kyslik
12. 07. 2000
Dát tip
... A NIE JE SPRAVODLIVY !!!!!

Bosonohá
11. 07. 2000
Dát tip
Nádherná slovenština hladí duši rozbolavělou obsahem.... Jen potichu nesouhlasím se závěrem - mám na smrt jiný názor, snad mi pomáhá se s ní lépe smířit. Konec života - i tak mladého a nevinného - může být darem pro ty, kteří zůstali. Může to pro ně být šance - uvědomit si, pochopit, odpustit (i sami sobě) a vyrůst. Naučit se dávat víc druhým. Otevřít se.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru