Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA potom radost
12. 10. 2003
3
0
842
Autor
Lucciess
Když není všechno
jak má být
když poztrácela jsem naději
když zbývá mi už jenom ŽÍT
vzdát či nevzdat se raději?
Svým okem pozoruju Tvoje
čakám na nějaký náznak
pořád si myslím na to svoje
mám čekat či dělat zázrak?
Už je mi jasné jak to bude
najednou už to všechno vím
vždyť radosti malé jsou tu všude
rychle si k růži přivoním....
Vidím že trudno odplavalo
najednou smutek není nic
vidím že život není málo
všechno co chi už mám
i víc.
12.10.2003 Bossman
Líbí. -ale bez typu.
12.10.2003 Andulka
;-)
13.10.2003 Dash_707
Hezké :o)
Božínku, to jsou mi ale kritiky... Jedna z věcí, proč jsem sem přestal psát - Drtivá většina všech kritik Ti neřekne naprosto nic, jen Ti řeknou, že se jim to nějak líbí, a ti, kterým se to nelíbí, neřeknou nic, protože nevědí proč se jim to nelíbí. No jo.
A já Ti řeknu to, že si nejsem úplně jistej, o čem to vlastně je. Že je to jakási osobní výpověď, to jsem pochopil, že je to jakési objevení toho, že život vlastně není bůhvíjak komplikovanej a radost nedostupná, to asi jo. Ale v jaké situaci to uvědomění probíhá? Odhaduju správně, když říkám, že to může vědět jen pár blízkých, nebo je ta druhá sloka čistě pocitovka, kde se nemyslí nikdo konkrétní?
Jasně, že jsi to pochopil správně. Ta druhá sloka patří Eli. Vlastně celá báseň. Psala jsem o tom, že nemůže chodit...a co to se mnou dělá..
Dík, čaj
Galadriel27
22. 10. 2003
Myšlenka dobrá, zpracování trochu rozbředlé - zejména druhá sloka. Vcelku líbí.
jo naděje ta umírá poslední, ale...někdy je lepší to vzdát...vše přejde, že jsi to tak pojala T*:-)