Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chcem

15. 10. 2003
2
0
955
Autor
tommi

Zo zufalcovho denniku ;o(

1.1.2003

Zas tam, kde celý čas pred tým, nikde tam kde by som chcel byť. Stratené čo som chcel mať navždy, nájdené čo stratiť som chcel. Nedostatok všetkého, len nie toho čo nenávidím ....
Žiadna láska .. len mechanizmus na bolesť, presný a vytrvalý.
Koniec.
Príbeh života, sekundy, hodiny, minúty.
Koniec.
Práve som chcel začať ... Svet prekvitá vraždou môjho ducha, uveznený v algoritme života.
Uz to dalej nejde !!! Chcem vystupit a vniest CHAOS do riadkov cyklickeho vypoctu mojho bytia. Oslobodit sa spod racionalnej teorie sekundoveho planu, vznasat sa nad malickostiach, ukazovat prstom na kostolnu vezu a tesit sa z pokazenych hodin. Chcem vstat a vykrocit inak ako stale viem, smerovat hocikam, len nie tak kde je to dane, pit mlieko z kavy, zasadit vlasy do skaly nech aj hora je strapata, urobit proste NIECO, co prerazi betonovu stenu smutku mojho zivota.


maia
08. 12. 2003
Dát tip
Citam to, citam a stale tomu nemozem prist na chut. Je to pekne, ale asi tomu nerozumiem. :-)

Rowenna
16. 10. 2003
Dát tip
Moc dobrá úvaha. No, a proč to tedy neuděláš? Ale třeba už to, že jsi to takhle zapsal - a že víš, co chceš, je krok dopředu. Dobře napsané. tip

Semipalakva
15. 10. 2003
Dát tip
dost dobrej výlet... no mimochodem nejsi v tom sám... mnoho z nás má deníček kde má napsaný ty nejhorší dny svýho života a myslim že vypadaj hodně stejně..je super se z toho vypsat...

Morgana
15. 10. 2003
Dát tip
trochu mi to chvilema pripomina Baladu F.Villona.... mam moc rada slovenstinu,ikdyz az ted se mi zacala libit aj napsana...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru