Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatební

12. 01. 1999
1
0
2334
Autor
Martin

Svatební V očích svých navzájem lásku jste spatřili, jakoby dávno už k sobě jste patřili. Taky jste spolu do parku chodili a starosti své jste za hlavu hodili. Co víc si přát a co víc chtít, co víc než spolu, spolu jen žít. Nejdřív je láska, pak děti a dům. Dejte jen život svým tajným snům. Až nastane chvíle, kdy hosté jsou pryč, pak zavřete dveře a otočte klíč. Vzácná to chvíle kdy život se mění, šťastnější dvojice na světě není.
Gity
25. 05. 1999
Dát tip
Nejdřív je láska,
pak děti a dům.....
myslíš, že se láska pomalu vytratí?

...co se stalo... co se stalo...

Saxanka
20. 03. 1999
Dát tip
Souhlasim s Ahedem
Nechci se nikdy vdát
Jenom proto,že potom můžu nosit prstýnek
A všem ukazovat
Blbej cár papíru
Kterej znamená jen malou pravdu
Ale neznamená to,že to co si napsal je blbý
Já jenom nesouhlasim s tim koncem

Ondra
18. 01. 1999
Dát tip
Autor ma vyrazny lidsky cit a touzi po stesti. Nalehavost versu myslim vzrusta az po cennou radku "dejte jen zivot svym tajnym snum", pak zvolna klesa do "stastneho konce".

Anonym
17. 01. 1999
Dát tip
Taky mě to zaujalo. Každý v tom asi uvidí něco jiného (sebe?). Do parku chodili/starosti za hlavu hodili/ ... Ano, vypadá to "lehkomyslně", taky to ale může připomínat povrchnost. Pak by možná ta druhá sloka nebyla "svazující"; mohl by to být spíš projev (první dva verše) a důsledek (druhé dva) nedozrálého citu. A třetí sloka pak doháněním toho, co se odbylo v první... Není poezie úžasná? Tolik vyslovených myšlenek v jednom slově! A pro každého něco. Díky za tu báseň, nutí k zamyšlení. A to mám rád.
maprach-čtenář

PS
16. 01. 1999
Dát tip
Mně se líbí, jak ta první sloka je taková "lehkomyslná", ve druhé cítím, jak je to zavazující ("svazující") a ve třetí už je na každém, jak si to má přebrat.

AHED
14. 01. 1999
Dát tip
Nikdy se nechci oženit...svazuje to a nejen to...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru